Even wat gequote van bart
Citaat:
Statjes zeggen niet alles maar 37 pagina's over een verandering zijn bijna nog moeilijker op waarde te schatten.
Uh...ontevreden mensen, minder bezoekers, minder reclame geld....
Ik snap wel dat statjes duidelijker zijn. Maar je hebt de assen van je statjes gunstig bepaald!
Citaat:
Bij het overgaan naar de nieuwe layout hebben we ook tientallen pagina's gehad met commentaar en boegeroep en boze gebruikers. Na een periode van gewenning bleek echter dat (bijna) iedereen tevreden was met de nieuwe layout en als we terug waren gegaan naar het oude dan hadden we weer een berg ontevreden gebruikers. Iedere verandering roept weerstand op en dat is ook begrijpelijk.
Klopt maar een andere lay-out verandert de functies niet. Bovendien komt er bij geld altijd meer kijken...
Citaat:
In dit geval geldt dat nog wat scherper omdat de wijzigingen voor de gebruikers, helaas, niet alleen een verbetering betekenen.
Ik wist niet dat je dat zelf ook wist. Toch een vooruit gang..
Citaat:
Het is dus een belangenafweging tussen (niet betalende) gebruikers, niet betaalde moderators, technische mogelijkheden en het in stand houden van de status quo.
Die snap ik niet...
Citaat:
Geen optimale situatie maar op het moment moeten we roeien met de riemen die we hebben
Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt...leert ook dit weer.
Ben razend benieuwd naar het nieuwe systeem...Wanneer komt het ongeveer. dagen? weken? maanden? jaren? oneindig?