Lovely schreef:Cer, het topic stond er en nu is het weg, dat lijkt me makkelijk te constateren.
Nja, zo zit ik niet in elkaar.. door dat soort aannames en constateringen zijn al heel wat problemen ontstaan..
Er wordt wel eens vaker wat geschreven en overdreven. Zolang er nergens zwart op wit een officieel bevel ligt, zal het allemaal nog wel meevallen.
Wat ik me ook nog herinner uit de tijd dat ik mod was, is dat het voor mods soms heel frusterend was omdat de afspraak was dat bepaalde zaken niet op bokt besproken worden. Dus beslissingen die genomen werden, en waar goede redenen voor waren, mochten niet in het openbaar toegelicht worden. Dat betekende dat gebruikers die zich oneerlijk behandeld voelden (en daar soms heeel fantasierijk over schreven) dat heel uitgebreid konden uitmeten, maar als mod kon je eigenlijk nooit je weerwoord geven want dan bracht je iets van achter de schermen naar voren.
Het blijkt nu ook wel een beetje dat er van alles achter de schermen zou gebeuren, maar eigenlijk brengen de mods cq het beheer dat niet naar buiten, dat zijn altijd reguliere gebruikers (al dan niet met een grudge).