Nieuwe versie van de forumsoftware

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:28

Voor iedereen met het probleem van de abboneermailtjes:

Het zou kunnen dat je probleem wordt opgelost op het moment dat je de topics waarvan je mailtjes ontvangt uit deze lijst verwijderd:
http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=mai ... subscribed

Voor de rest heeft Bart nog niet uit weten te vinden waar het probleem precies in zit (en op dit moment is hij op vakantie). Als hij terugkomt is het één van de eerste dingen die op de lijst staan om aangepakt te worden omdat het gewoon een hele irritante bug is.

Mocht je nou echt gek worden van de mailtjes kan je mij een pb sturen en dan verander ik je mail tijdelijk in een niet bestaand adres, maar op dat moment ontvang je dus helemaal geen mail meer van Bokt, dus ook niet over pb's.

_Bonte_

Re: Nieuwe versie van de forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:31

ik zie zoo vaak de tittel niet ... noch bovenaan of tussen de posts ... soms zie ik ze half

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 18:34

Titels tussen de posts zijn weg. Heb je een printscreen van hoe het eruit ziet als hij boven mist of maar half aanwezig is?

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 21:41

Eline schreef:
Voor iedereen met het probleem van de abboneermailtjes:

Het zou kunnen dat je probleem wordt opgelost op het moment dat je de topics waarvan je mailtjes ontvangt uit deze lijst verwijderd:
http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=mai ... subscribed

Voor de rest heeft Bart nog niet uit weten te vinden waar het probleem precies in zit (en op dit moment is hij op vakantie). Als hij terugkomt is het één van de eerste dingen die op de lijst staan om aangepakt te worden omdat het gewoon een hele irritante bug is.

Mocht je nou echt gek worden van de mailtjes kan je mij een pb sturen en dan verander ik je mail tijdelijk in een niet bestaand adres, maar op dat moment ontvang je dus helemaal geen mail meer van Bokt, dus ook niet over pb's.

Werkt bij mij niet en sommige zaken waar ik voor de software op was geabonneerd, en nog steeds op die lijst staan, krijg ik ineens geen meldingen meer van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 15:24

Eline schreef:
Cyntje: op zich wel een goed punt, ik heb ook al gemerkt dat ik soms in een topic zit en het zou willen toevoegen. Ik ga vragen of dat mogelijk is. Tot die tijd werkt de workaround van Maya denk ik wel.
Mandy: die ga ik doorgeven aan Bart :j

"Stipje"-link bij "Print" en "Abonneren" enzo lijkt me ideaal :D

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:34

Echt verbeteringen! +:)+ Bedankt!
Weet iemand alleen voor mij hoe ik mezelf kan bannen? Ik ga nu steeds via de eerste pagina van dit topic, maar hoe kom je er zelf, zonder omweg via dit topic? :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:35

Er wordt nog aan geknutseld, Appelflapje, ,maar dat zal even duren want Bart is op een welverdiende vakantie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-09 16:57

Appelflapje, voorlopig dus alleen via de beginpost. Láter komt hij nog elders terecht.

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 12:39

Als ik mezelf ban, kan ik vervolgens gewoon weer online komen?
Nu is het vandaag niet zo erg want internet valt constant uit dus dat werkt toch niet fijn, maar ik probeerde mezelf net te bannen (voor 6 uur), kreeg de pagina 'Succes met werken of studeren!' (of wat er letterlijk staat), en vervolgens kan ik gewoon bij Eigen berichten en overal ingelogd komen. :o?
Afgelopen vrijdag had ik dit ook al. Enig idee hoe ik mezelf wél kan bannen? :=
Overigens heb ik het ergens vorige week ook gedaan, toen werkte het wel gewoon zoals het moest, op dezelfde pc. Heb nergens instellingen of iets veranderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:36

Heb je via een andere browser (IE vs Mozilla bijv.) proberen te gaan internetten?
Maak je gebruik van cookies of laat je je tijdelijke internetbestanden etc. gelijk verwijderen?

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 13:59

Ik zit alleen maar op IE hier, dus daar ligt het geloof ik niet aan.
Tijdelijke internetbestanden worden niet meteen verwijderd, over cookies weet ik het zo eigenlijk niet. Maar als ie het vorige week gewoon deed en ik nergens iets veranderd heb, dan zal dat toch niet aan cookies o.i.d. liggen, lijkt mij? :=
(Neemt niet weg dat ik al blij ben dat je erover nadenkt wat het zou kunnen zijn ;))

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 14:40

Oke. :) Is goed! Dan weet ik dat het er inderdaad nog niet is, dan voel ik me minder dom. O:)

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 17:33

Daar is het MOD-knopje weer... :P

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-09 22:43

Weet niet of het altijd al zo is geweest, maar als ik nu 1 nieuw priverbericht heb krijg ik een pop-up met de melding 'Je hebt een nieuw privebericht'. Maar zodra ik meerdere priveberichten heb staat er in de pop-up 'Je nieuwe privebericht'. Qua taal in principe correct, maar viel me gewoon even op ;)

Chann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-09 17:35

Britt_Sisi schreef:
Ik wil deze even bij mijn eigen berichten zodat ik mezelf kan bannen :P
Heb je de beginpost überhaupt wel doorgelezen? Stipjesreacties zijn dus niet meer nodig.

Overigens is het bannen gister later in de middag wèl weer gelukt (zonder ook maar iets te veranderen aan instellingen of wat dan ook ergens). Ineens deed ie het wel. Nouja, ik hoop maar gewoon dat ie het nu blijft doen als ik 't nodig heb :+

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-09 21:24

Voor de mensen met problemen met de "Er is een nieuwe reactie" mails:

- Staat hier "Waarschuw mij standaard bij antwoorden" op uit?
- Heb je hier de topics verwijderd?

Je krijgt overigens alleen mails als je een topic na de laatste mail een keer gelezen hebt (terwijl je ingelogd was). Dit om te voorkomen dat je b.v. 200 mails per dag krijgt over een huiskamer topic...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:10

Handige verbeteringen :j

En dat je jezelf kunt bannen is best makkelijk af en toe O:)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-09 17:51

Misschien dat het er al ergens tussen staat, maar met stipjes weg halen, uit de eigen berichten hoe doe je dat?
Ik klik dan op het icoontje voor de toppi-titel, en ga vervolgens verder met wat ik wil doen. Wanneer ik terug kom in eigen berichten, staan ze er gewoon nog tussen, Mét stip :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 00:23

Dat kan kloppen als je heel oude topics weg wil halen, die kunnen een paar minuten blijven staan.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 20:39

Cyntje schreef:
Bart/Eline, ik kwam dit probleem tegen...

Afbeelding

Dit kom ik nu ook in sommige topics tegen ;)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-09 21:20

Dat gebeurt bij posts die eigenlijk te breed zijn voor de layout/pagina. Waarschijnlijk staat er ergens een heel lange reeks tekens of een grote foto oid.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:27

De tekst in dat printscreen van mij was niks breder dan de breedste zin in dat printscreen... er stond ook geen foto bij :n

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:34

Cyn, het gaat in jouw voorbeeld fout bij een post met als reactie op de quote "Aaaaaaaaaaahhhhh" (maar dan met een hoop meer A's ).

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:35

Oh ok, ik dacht dat het in dit geval aan de quote lag dan, want bij de oude boktversie gebeurde dit toch niet?
Dan kreeg je er aan de onderkant een scrollbar bij... toch?
Edit: geen permissie om de link te bekijken :+

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 12:37

Goedemorgen Eline :+

Ik zie dat het topic naar de MH gegaan is, zal m'n post hierboven even aanpassen.