Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eline schreef:Voor iedereen met het probleem van de abboneermailtjes:
Het zou kunnen dat je probleem wordt opgelost op het moment dat je de topics waarvan je mailtjes ontvangt uit deze lijst verwijderd:
http://www.bokt.nl/forums/ucp.php?i=mai ... subscribed
Voor de rest heeft Bart nog niet uit weten te vinden waar het probleem precies in zit (en op dit moment is hij op vakantie). Als hij terugkomt is het één van de eerste dingen die op de lijst staan om aangepakt te worden omdat het gewoon een hele irritante bug is.
Mocht je nou echt gek worden van de mailtjes kan je mij een pb sturen en dan verander ik je mail tijdelijk in een niet bestaand adres, maar op dat moment ontvang je dus helemaal geen mail meer van Bokt, dus ook niet over pb's.
Eline schreef:Cyntje: op zich wel een goed punt, ik heb ook al gemerkt dat ik soms in een topic zit en het zou willen toevoegen. Ik ga vragen of dat mogelijk is. Tot die tijd werkt de workaround van Maya denk ik wel.
Mandy: die ga ik doorgeven aan Bart
Britt_Sisi schreef:Heb je de beginpost überhaupt wel doorgelezen? Stipjesreacties zijn dus niet meer nodig.Ik wil deze even bij mijn eigen berichten zodat ik mezelf kan bannen