Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
russel schreef:Ik vrees dat dit die veelgeroemde 'eerlijkheid' is. Het onderscheid tussen eerlijke, duidelijke, maar in wezen opbouwende kritiek en gewoon bot roepen wat je wilt, ongeacht hoe dat bij de ander overkomt, is voor iedereen niet even duidelijk.Het topic waar ik het over heb daarin werd gewoon systematisch de ts afgezeken. Kennelijk is bokt zo aan het veranderen dat het niet eens meer opvalt. Lees ik nu dat er een ex-mod tussen zit, nou nou, die zou toch beter moeten weten, wil wel eens weten of die ex mod OW's heeft uitgedeeld voor ongewenste wijze van communiceren. Ben trouwens ook wel benieuwd hoe je dan uberhaupt mod kan worden als je je zo uitdrukt.
russel schreef:Katiavl, in het echte leven hadden ze al slaande ruzie gehad, of een sfeer dermate verpest dat die niet meer was goed te praten. Ik kan mij niet voorstellen dat men dat verschil niet kent.
katiavl schreef:Ik weet niet welk topic het is, dus daarover kan ik helaas niet meepraten. Was gewoon een algemene opmerking![]()
Maar het is dan ook makkelijk om zo een dingen te zeggen achter de computer helaas
katiavl schreef:Ik weet niet welk topic het is, dus daarover kan ik helaas niet meepraten. Was gewoon een algemene opmerking![]()
Maar het is dan ook makkelijk om zo een dingen te zeggen achter de computer helaas
Citaat:Ik heb net het hele stuk van RobvdPK en daar ben ik helemaal mee eens, behalve punt 2 over het Temmen afschaffen.