1 euro voor Bokt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:45

Bas, een mens heeft recht op zijn privéleven, om dingen privé en besloten te houden. Er is werkelijk geen enkele reden waarom Bart zijn hele hebben en houwen op internet moet openbaar maken om verantwoording af te leggen over zo'n futiliteit als dit.

Die tussenstand komt er wel, absoluut en gelijk. Maar vergaat de wereld als je dat maandag hoort ipv vanavond?

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:50

Een tussenstand van een inzamelactie waar vele bokkers om vragen, omdat ook vele bokkers gedoneerd hebben, lijkt mij géén futiliteit.
Ik zou ook wel willen weten hoe het met mijn geld stond, àls ik tenminste gedoneerd had..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:52

Je hebt gelijk, ik heb mij daarin verkeerd verwoord, die futiliteit sloeg op het feit over wanneer het bekend wordt, wat de tussenstand is. Dat is wat mij betreft een futiliteit, of dat nou vandaag, morgen, of overmorgen is Lachen Sorry, dat had ik beter moeten verwoorden. Ik stoorde me aan het feit dat het persé vandaag, met alle spoed bekend moet worden, terwijl er vanwege familieomstandigheden dit gewoon iets langer duurt.

Er is meer in het leven dan internet en Bokt Lachen Wat mij betreft, iets meer vertrouwen, die tussenstand komt er echt wel.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:53

Maya schreef:
Bas, een mens heeft recht op zijn privéleven, om dingen privé en besloten te houden. Er is werkelijk geen enkele reden waarom Bart zijn hele hebben en houwen op internet moet openbaar maken om verantwoording af te leggen over zo'n futiliteit als dit.

Die tussenstand komt er wel, absoluut en gelijk. Maar vergaat de wereld als je dat maandag hoort ipv vanavond?

Ik krijg toch een nare smaak in mijn mond. Hij neemt de moeite om te antwoorden dat ie niet kan antwoorden...... Ik vermoed dat het bedrag zo hoog is geworden dat een hoop bokkers het onzin zouden vinden om nu nog te storten..... maar dat zou dan weer jammer zijn.
Nee ik vind het geen excuus.

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:55

Waar gaat dit over?
Ik zie enkel en excuus en wordt uit diverse kanten aangevallen....
Mag ik ook weten waarom?

Menno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 22:55

Bas232 schreef:
Anya schreef:
Bas 232 begrijp jij het woord familie-omstandigheden echt niet?
Volledig op persoonlijke titel reagerend: ik heb er geen probleem mee als je wat dan ook niet wilt geloven of een andere mening bent toegedaan. Het zij zo. Zolang je discussieert binnen de gestelde regels van dit forum. No problem.

Maar er staat niet zomaar wegens familieomstandigheden. Het lijkt me dat je dat tenminste kunt respecteren.

Sorry niet mee eens, dan zou Bart beter helemaal niet reageren, lijkt me een stuk beter dan omstandigheden aan te geven.
Of bv Ik heb even geen zin/tijd.....en ik houd me wel aan de regels, nergens vermelden de regels dat omstandigheden niet besproken mogen worden.
Omstandigheden melden kan iedereen en dan?

Is het teveel gevraagd om even te moeten wachten op een tussenstand?
Daarnaast dacht ik dat jij hele andere ideeën had over deze donaties, dus ik begrijp niet waar jij je druk om maakt... Verward

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:02

Neen is het niet, maar ze vallen mij via alle kanten aan via PM, en ik weet niet waar het over gaat, wat moet ik hiermee?

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:04

slimmerik schreef:
Maya schreef:

Ik krijg toch een nare smaak in mijn mond. Hij neemt de moeite om te antwoorden dat ie niet kan antwoorden...... Ik vermoed dat het bedrag zo hoog is geworden dat een hoop bokkers het onzin zouden vinden om nu nog te storten..... maar dat zou dan weer jammer zijn.
Nee ik vind het geen excuus.

helemaal mee eens, in de tijd dat hij een bericht heeft getypt, had hij ook zijn banksaldo kunnen checken, zo snel kan ik dat tenminste wél..
En er wordt niet nú ineens om een tussenstand geroepen, de meeste posts (op de laatste bladzijden althans) zijn vragen om een tussenstand..van mensen die hebben gedoneerd welteverstaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:05

De vraag naar een 'tussenstand' lijkt mij behoorlijk legitiem. Er zijn verschillende Bokkers geweest die dit regelmatig vroegen. Nu komt er één Bokker die het expliciet vraagt en het deel familie-omstandigheden even terzijde schuift.
Wat is het eigenlijke probleem nu?
De gemiddelde Bokker leest enkel 'familie-probleem' maar dat kan variëren van een ziekte tot een overlijden.
Voor de doorsnee Bokker is dan niet meteen duidelijk hoe groot het probleem is en dan kan de vraag om een tussenstand in de ogen van die Bokker volledig legitiem en niet ongepast zijn.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:06

Maar Bart schreef al dat er heel veel op de rekening was veranderd, waardoor hij dit eerst na moest rekenen. Als er allerlei andere betalingen tussendoor gekomen zijn, lees je dat niet zomaar af.

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:09

Is het nou zo moeilijk om er gewoon op te vertrouwen dat het echt waar is als iemand zegt dat het nu even niet gaat? Waarom zou Bart de tussenstand niet willen geven? Ik neem aan dat hij er zelf ook benieuwd naar is, zou het feit dat hij het nu niet nakijkt jullie dan niet kunnen vertellen dat er daadwerkelijk iets is dat even belangrijker is dan dat?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:11

Rolleyes OMG, kan er ook iemand per direct geband worden? Schijnheilig

Bas232

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:13

Cyntje schreef:
Rolleyes OMG, kan er ook iemand per direct geband worden? Schijnheilig

Je bedoel mij of wat? Noem dan a.u.b. meteen mijn naam, wel zo aardig Haha!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:14

Nou gelukkig ben je nog wel zo snugger genoeg om je aangesproken te voelen! Haha!

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:14

Shadow0 schreef:
Maar Bart schreef al dat er heel veel op de rekening was veranderd, waardoor hij dit eerst na moest rekenen. Als er allerlei andere betalingen tussendoor gekomen zijn, lees je dat niet zomaar af.

Heel simpel én snel die andere inkomsten van het totaal aftrekken, lijkt mij niet zo heel moeilijk

Justy schreef:
Is het nou zo moeilijk om er gewoon op te vertrouwen dat het echt waar is als iemand zegt dat het nu even niet gaat? Waarom zou Bart de tussenstand niet willen geven? Ik neem aan dat hij er zelf ook benieuwd naar is, zou het feit dat hij het nu niet nakijkt jullie dan niet kunnen vertellen dat er daadwerkelijk iets is dat even belangrijker is dan dat?

Maar waarom zou het dan nu even niet kunnen, terwijl er wel de tijd wordt genomen om te komen melden dat het niet gaat, is het zo erg?
Het gaat tóch om het geld dat vele bokkers bijeen hebben gebracht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:16

Kom ik met mijn wedervraag, waarom moet je het gelijk nu weten ipv morgen of overmorgen? Lachen Voor zover ik kan zien is hij niet eens online.

Bas232

Cyntje schreef:
Nou gelukkig ben je nog wel zo snugger genoeg om je aangesproken te voelen! Haha!

Dank je wel, wat nu?

Fitzroy

Sjonge, jonge, het respect en vertrouwen is weer ver te zoeken bij sommige bokkers.

Neem het gewoon zoals het is, Bart heeft geen tijd voor een tussenstand wat de reden daarvan ook is.
Pfff ... waarom moet iedereen altijd zo moeilijk doen over het handelen van Bart. Hij is geen openbaar bezit van iedereen.

Justy

luxje schreef:

Maar waarom zou het dan nu even niet kunnen, terwijl er wel de tijd wordt genomen om te komen melden dat het niet gaat, is het zo erg?

Blijkbaar is het dus zo ernstig, anders zou Bart inderdaad de moeite wel even genomen hebben om de boel op te tellen Lachen

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:19

Luxje, ik kan een heleboel redenen bedenken waarom dat niet kan, en waarom het systematisch doorlopen van een rekening even niet mogelijk is. En bij 'familieomstandigheden' kun je je wel iets voorstellen, toch?

Ik vind het eigenlijk heel fijn dat Bart even reageert en zegt dat hij het verzoek wel heeft gezien maar er niet aan toekomt. Niet iedereen doet dat op die manier (zo heb ik mij een hele zomer lopen ergeren aan iemand die iets af moest hebben maar NIETS van zich liet horen, niks, nada, noppes.)

Als iemand zegt dat het nu even niet kan, dan is dat toch duidelijk?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:20

Ik vind het echt heel erg idd dat iemand oftewel BAS geen respect kan tonen en het gewoon zal moeten accepteren dat Bart WEGENS OMSTANDIGHEDEN er niet toe gekomen is om de tussenstand
te noteren.
Ow wat zal Balkenende een zware aan je hebben zeg, wat normen en waarden zijn bij jou iig ver te zoeken... Misselijk

Misselijk sorry ongepast maar ik vind dit echt misselijkmakend!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:21

Cyntje, Bas woont in Belgie, dus daar heeft Balkenende niet zo veel mee te maken Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:22

Gelukkig zijn de familieomstandigheden van Bart niet zo ernstig om vanavond niet een tijd on-line te zijn Knipoog

Wens Bart iig sterkte.... Verward

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:22

Maya schreef:
Kom ik met mijn wedervraag, waarom moet je het gelijk nu weten ipv morgen of overmorgen? Lachen Voor zover ik kan zien is hij niet eens online.

Het hoeft niet gelijk nu, er wordt alleen al dágen om gevraagd..

Justy schreef:
luxje schreef:

Blijkbaar is het dus zo ernstig, anders zou Bart inderdaad de moeite wel even genomen hebben om de boel op te tellen Lachen

Maar aangezien hij wél de moeite nam om in te loggen om te komen vertellen dat het niet kan, zal het met de ernst ook mee kùnnen vallen?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 23:23

Mijn god, zijn sommige mensen nou zo vreselijk tactloos of doen ze het erom Ik snap echt niet wat er nou zo moeilijk aan is om even te wachten. Ik neem aan dat Bart zijn best doet om het zo snel mogelijk uit te rekenen hoe het er voor staat. Uiteraard pakt Bas deze gelegenheid met beide handen aan om even zijn ongenoegen te laten blijken

edit: misschien voelde hij zich verplicht om dit evengoed nog even snel te melden, vind ik wel weer zo netjes!
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 04-11-06 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt