Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Bas, een mens heeft recht op zijn privéleven, om dingen privé en besloten te houden. Er is werkelijk geen enkele reden waarom Bart zijn hele hebben en houwen op internet moet openbaar maken om verantwoording af te leggen over zo'n futiliteit als dit.
Die tussenstand komt er wel, absoluut en gelijk. Maar vergaat de wereld als je dat maandag hoort ipv vanavond?
Bas232 schreef:Anya schreef:Bas 232 begrijp jij het woord familie-omstandigheden echt niet?
Volledig op persoonlijke titel reagerend: ik heb er geen probleem mee als je wat dan ook niet wilt geloven of een andere mening bent toegedaan. Het zij zo. Zolang je discussieert binnen de gestelde regels van dit forum. No problem.
Maar er staat niet zomaar wegens familieomstandigheden. Het lijkt me dat je dat tenminste kunt respecteren.
Sorry niet mee eens, dan zou Bart beter helemaal niet reageren, lijkt me een stuk beter dan omstandigheden aan te geven.
Of bv Ik heb even geen zin/tijd.....en ik houd me wel aan de regels, nergens vermelden de regels dat omstandigheden niet besproken mogen worden.
Omstandigheden melden kan iedereen en dan?
slimmerik schreef:Maya schreef:Bas, een mens heeft recht op zijn privéleven, om dingen privé en besloten te houden. Er is werkelijk geen enkele reden waarom Bart zijn hele hebben en houwen op internet moet openbaar maken om verantwoording af te leggen over zo'n futiliteit als dit.
Die tussenstand komt er wel, absoluut en gelijk. Maar vergaat de wereld als je dat maandag hoort ipv vanavond?
Ik krijg toch een nare smaak in mijn mond. Hij neemt de moeite om te antwoorden dat ie niet kan antwoorden...... Ik vermoed dat het bedrag zo hoog is geworden dat een hoop bokkers het onzin zouden vinden om nu nog te storten..... maar dat zou dan weer jammer zijn.
Nee ik vind het geen excuus.
Cyntje schreef:OMG, kan er ook iemand per direct geband worden?
Shadow0 schreef:Maar Bart schreef al dat er heel veel op de rekening was veranderd, waardoor hij dit eerst na moest rekenen. Als er allerlei andere betalingen tussendoor gekomen zijn, lees je dat niet zomaar af.
Justy schreef:Is het nou zo moeilijk om er gewoon op te vertrouwen dat het echt waar is als iemand zegt dat het nu even niet gaat? Waarom zou Bart de tussenstand niet willen geven? Ik neem aan dat hij er zelf ook benieuwd naar is, zou het feit dat hij het nu niet nakijkt jullie dan niet kunnen vertellen dat er daadwerkelijk iets is dat even belangrijker is dan dat?
Cyntje schreef:Nou gelukkig ben je nog wel zo snugger genoeg om je aangesproken te voelen!
luxje schreef:
Maar waarom zou het dan nu even niet kunnen, terwijl er wel de tijd wordt genomen om te komen melden dat het niet gaat, is het zo erg?
Het gaat tóch om het geld dat vele bokkers bijeen hebben gebracht..
Maya schreef:Kom ik met mijn wedervraag, waarom moet je het gelijk nu weten ipv morgen of overmorgen?Voor zover ik kan zien is hij niet eens online.
Justy schreef:luxje schreef:
Maar waarom zou het dan nu even niet kunnen, terwijl er wel de tijd wordt genomen om te komen melden dat het niet gaat, is het zo erg?
Het gaat tóch om het geld dat vele bokkers bijeen hebben gebracht..
Blijkbaar is het dus zo ernstig, anders zou Bart inderdaad de moeite wel even genomen hebben om de boel op te tellen