Bokt tijdelijk zonder beheer, de paleisrevolutie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sok

Re: [Dienstmededeling]Bokt tijdelijk zonder beheer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:56

turbotinker schreef:
vind dat we nu wel erg ver gaan bokkers....
gen vuurspuwen naar moddies

Vind ik eigenlijk ook wel..
Dat deze grap niet echt op z'n plaats was lijkt me voor een deel van het Mod-team nou wel duidelijk.

Ikzelf vind dit ook niet echt een goedgeplaatste grap,
Maar om nou direct mod's aan te gaan vallen..
Nee.. Ze maken misschien fouten, maar daarvoor zijn het mensen toch?
Iedereen draagt z'n steentje heus wel bij, soms slecht, maar meestal toch wel goed!
Ik was de laatste tijd namelijk wel erg goed te spreken over de mod's.
Jammer van dit akkefietje.. Maar ik vind dat ze wel een nieuwe kans verdienen hoor
Laatst bijgewerkt door Sok op 23-09-05 14:57, in het totaal 2 keer bewerkt

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:56

Apple schreef:
Citaat:
Ik kan me niet herinneren dat we verleden week bij wijze van spreken Apple af hebben gezet.

Ja!!! Met jou heb ik nog een appeltje te schillen

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:57

Sommigen waren even iets meer op dreef dan anderen

Bart steekt inderdaad erg veel tijd, geld en energie in bokt en dat wordt soms overgeschaduwd door het gemopper. In die zin was ik bijna verbaasd over de steun aan Bart maar ik vond het wel een teken van de saamhorigheid van bokt als het er op aankomt.
Overigens was het niet Bart's idee, het ontstond gewoon en was niets meer en minder dan een onschuldige grap. Dat niet iedereen hetzelfde gevoel voor humor heeft, dat er sommigen nu even bij moeten komen voor ze de lol er van inzien, dat zat er wel in. Het had ook wel erg veel impact.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:58

Zit hier thuis op te knappen van een hartoperatie, mag geen autorijden ivm de eventuele spontane spanningen, maar heb er inmiddels wel een hele Formule 1-race op zitten !!!!

Anoniem

youngster schreef:
Nou ik was al vanaf het begin op de hoogte van dit hele gebeuren en moet zeggen dat een aantal mensen behoorlijk door de mand zijn gevallen bij mij.

Irish-lady je zegt dat dingen die mensen kwetsen nooit leuk zijn. Heb je ook nagedacht over je opmerkingen over Sjoert toen je die aan het typen was?? Sorry hoor gatverdamme..

Mwah, het is meer een akkefietje wat al wat langer speelde waardoor er wat negatieve reacties op sommige mods zijn……..

Gulpje

Leonoor schreef:
Goed, hier is dus ook niet gewerkt, ik heb mijn best moeten doen om alles bij te houden.

En sorry dat ik het zo zeg,maar ik vind het dus wel grappig!
De paniekerige reacties van menig mens hier zijn wel tekenend voor sommigen

Bokt.nl is volgens mij voor een aantal een íets te belangrijk onderdeel geworden van het leven. Voor mij ook wel, maar ik kon me er niet druk om maken als de situatie echt was als dat het was.

Precies. Het is duidelijk dat er zeker een aantal zijn die er een (te) groot drama van maken, en een aantal die deze rel aangrijpen om nog harder te rellen. Die pik je er ook snel uit.

Diana_14

Is dit nou serieus of een grap? Ik vat het hele verhaal niet meer

Anoniem

youngster schreef:

Hoezo dit soort reactie's?? Er zijn gewoon een aantal mensen die mij ontzetten tegengevallen zijn.

En wat ik nog het ergste vind is dat Sjoert nu alles op zijn dak krijgt terwijl hij er een onderdeel van was, net als de rest van het complete modteam, maar daar wordt niks over gezegd.
Als hij dit topic niet had geopend waren jullie dan ook zo over hem gevallen??

Dat gatverdamme getuigd niet echt van respect

deze hele "grap" niet eigenlijk.

En de mods hadden direct in kunnen grijpen toen er lelijke dingen werden gezegd over Sjoert, echter werd dit niet gedaan, dus zullen ze daar ook wel om gelachen hebben

Want een aparte vorm van humor is er wel....

Om farbenfroh heb ik me ook ziek gelachen, echt geweldig, maar dit..nee

Laat mij als Faas dan maar series zijn, maar je kunt het ook anders oort humor vinden.

En vergeet niet, dat wij niet ingelicht waren...

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:59

Ellende schreef:
Nathalie1981 schreef:

Misschien door minder van dit soort grappen uit te halen. Dan komen jullie de volgende keer misschien geloofwaardiger over

Dan mag je mij dus weer vertellen wat de vorige in de reeks van 'dit soort grappen' geweest was. De boodschap is ondertussen duidelijk: een hoop mensen kunnen hier niet om lachen. Die boodschap is dus ook overgekomen bij ons.

Ik kan me niet herinneren dat we verleden week bij wijze van spreken Apple af hebben gezet.

Kan trouwens iedereen die problemen met mij(n username) heeft dat per pb met me regelen?

Oke misschien verkeerd gezegd, maar er worden wel meer grappen uitgehaald.

Trouwens mij heb je niet gehoord over je username.

Apple

Goed even serieus:

Dit verhaal is een grap. Door een foutje in de database was Bart plots zwart. Daar werden door de moderators al wat geintjes over gemaakt. Een van de gebruikers had dit ook al heel snel door en had een topic op FZ gezet. Van het een kwam het ander en het toen aanwezige team besloot eens mee te gaan in het geintje.

Het is nu voor mijn gevoel enigzins oneerlijk om nu Sjoert en Ellende aan te pakken. Zij hebben de grap gedragen en hun naam rood laten maken, maar dat zij dat waren was stom toeval, dat hadden net zo goed twee andere moderators kunnen zijn.

Tivoli

ik neem niemand iets kwalijk hoor
kan er nog steeds wel om lachen,maar begrijp ook dat sommige mensen wel gekwetst kunnen zijn.
meteen raar om te zien hoe bokt reageert op een nieuwe beheerder:
jij bent bart niet,dus jij bent slecht

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:00

Huh? Ik begijp dat dit dus een practical joke was?
Ennuhh zat hier nog een reden achter om bokkers zo op de kast te jagen of zaten de moddies zich gewoon te vervelen op de vrijdag??

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:01

Boehhhh BOEHHH, take them away.

En zet ajb een slotje op dit topic!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:01

Ik denk dat Katja precies verwoordt wat ik wil zeggen. Dit is als een leuke vrijdag actie opgezet (verlate 1 april grap) en het is niet onze bedoeling geweest om mensen hiermee te kwetsen. Mocht iemand dat zo ervaren hebben, bied ik mijn welgemeende excuses aan.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:02

reddytobias schreef:
ik denk dat je daar niet te snel je conclusies moet trekken Leonoor!! ik geef veel reactie in dit topic, ik reageer nu gewoon op het feit dat ik het zwak vind van het hele team!! eerlijk gezegd boeit mij het niet of bokt nu weg gaat of niet!! als bokt je leven is...dan ben je wel in en in treist(mijn mening hoor!!)

ook al is dit niet gemeend, maar het team laat hierbij wel zien dat ze naar mijn mening niet echt verantwoord bezig zijn!! en dat kan bij sommige niet leuk overkomen!!

Begrijp jouw kant prima hoor, maar ik moet eerlijk toegeven dat er mensen zijn die hier reacties hebben gegeven die in een Privé thuis horen. Het lijkt wel een grote soap, waar door een grap van de Mod's en Beheerder, van alles boven kom drijven. En ja, daar kan ík van smullen, maar sommigen reageren zo heftig, dat ik denk, how come? Het gaat dus niet om het aantal reacties die mensen geven, maar de inhoud van hun reacties.
Ik wilde zelf ook op een gegeven moment reageren, maar ik kwam er niet tussen, maar dan ook echt niet! Dat zegt toch ook wel wat?

Ariebombarie

Pipo schreef:

Of nog beter..........

We zien je liever NIET ellende...........

Faas

Apple schreef:
Goed even serieus:

Dit verhaal is een grap. Door een foutje in de database was Bart plots zwart. Daar werden door de moderators al wat geintjes over gemaakt. Een van de gebruikers had dit ook al heel snel door en had een topic op FZ gezet. Van het een kwam het ander en het toen aanwezige team besloot eens mee te gaan in het geintje.

Het is nu voor mijn gevoel enigzins oneerlijk om nu Sjoert en Ellende aan te pakken. Zij hebben de grap gedragen en hun naam rood laten maken, maar dat zij dat waren was stom toeval, dat hadden net zo goed twee andere moderators kunnen zijn.

En daar ga je dan bij mij de fout in als het om een handhavende functie gaat. Jullie hadden direct al moeten aangeven dat dit niet waar was. Zo snel als jullie met OW's en Bans zijn, zo gefaald heb je nu in mijn ogen.

Sjimmy

Ik kan er niet om lachen.

Ben wel blij dat het een 'grap' blijkt te zijn.

RK je had het bij het goede eind toen je zei dat het ook een grap zou zijn. Toen reageerde ik nog 'maar dan wel een hele slechte'. En dat is mijn mening nog steeds.

Ik was heel niet negatief over Bart en het modteam (oké over de ene mod wat meer dan over de ander). Maar na deze actie zakt de reputatie van hen toch wel een heel eind.

Overigens leeft er in 'de echte bokt' blijkbaar wel wat onvrede over Sjoert als moderator.

Tivoli

Prima schreef:
Boehhhh BOEHHH, take them away.

En zet ajb een slotje op dit topic!

nee joh,dit is juist geweldig
en de mensen die er neit tegen kunnen hoeven toch niet te reageren of in dit topic te kijken als ze dat niet willen
laat iedereen maar lekker stoom afblazen is wel nodig!!

Machie

ik vind het een wazige grap Vond Tweety veel leuker

djuno

Amanda schreef:
djuno schreef:

en richting die 2 (met name Sjoert) zijn excuses wel op zijn plaats

Ik ga geen excuses aanbieden voor iets waar ik achter sta.
Zoals ik al eerder zei, Ellende heb ik geen problemen mee.
Doet het in mijn ogen prima als mod

Maar Sjoert zijn uitspraken/posts sta ik niet achter.

Hoeft ook niet, ieder een andere mening.
Maar daarom vind ik 'm zeker niet geschikt als beheerder.

en....hij speelde gewoon zijn rolletje in deze hele soap (door alle mods en beheerders ook meegespeeld). Dus hij gooit nog wat extra kolen op het vuur (dit TOTAAL NIET MENEND) en hij krijgt wel zulke bagger over zich heen....blegh!!!!
Als jullie dan zo graag je frustratie uit willen leven pak ze dan allemaal en niet in het bijzonder 1tje (die ook maar gewoon meedeed)

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 15:03

mmmmm, Bart is dit begonnen, en vervolgens word hij afgezet voor voor iets waar hij mee begonnen is, door mensen die er later bij kwamen.
mmmm, sorry maar dat vind ik vreemd.
kijk als hij zelf niet verder wil oke, maar hij word afgezet.

Sok

Lielle schreef:
Ik denk dat Katja precies verwoordt wat ik wil zeggen. Dit is als een leuke vrijdag actie opgezet (verlate 1 april grap) en het is niet onze bedoeling geweest om mensen hiermee te kwetsen. Mocht iemand dat zo ervaren hebben, bied ik mijn welgemeende excuses aan.

Netjes gezegd
Vind het overigens niet echt nodig om je excuses aan te bieden over een grap, maar aangezien sommige bokkers nogal op hun teentjes getrapt zijn, toch wel netjes van je!

ThePast03

Op zich had het best een leuke grap kunnen zijn maar volgens mij zijn jullie gewoon te lang doorgegaan.
Op het moment dat er pittige opmerkingen naar bepaalde mods werden gemaakt had gewoon ingegrepen moeten worden en gelijk verteld moeten worden dat het om een grap ging.

Nu is de grap eigenlijk niet grappig meer.

Anoniem

Citaat:
Ik wilde zelf ook op een gegeven moment reageren, maar ik kwam er niet tussen, maar dan ook echt niet! Dat zegt toch ook wel wat?

ja dat zegt wat over je trage i-net verbinding