Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Oh en ik herinner me een Bokker (naam weet ik niet meer maar begon met J volgens mij) die een aantal 'excursies'/kijkje achter de schermen van een paardenslachthuis organiseerde voor andere leden, waar ze zelf werkte dacht ik.
xmarliez schreef:Ik lees hier al even mee, heerlijk al die herinneringen haha! Die dralons weet ik ook nog goed! Ik was altijd vreselijk jaloers op Nero want die had werkelijk voor 1000en euro’s aan setjes leek het welik wilde dat ook zo graag maar ja ik was 15 ofso dus geen geld
![]()
Toen werden er echt topics geopend gebaseerd op setjes. Heerlijk!
Ik ken ook nog een verhaal maar twijfel nu of ik het niet verzonnen heb![]()
Sulheihuta (?) ofsoiets? Hele rare naam in iedergeval maar die was altijd beetje type Kiwiko vond ik. Zij had een paard die heel brutaal/gevaarlijk was en daardoor had ze m van het water af gesloten om hem aan mensen te laten wennen dus kwam ze hem iedere dag meerdere keren water brengen omdat hij dan zo leerde dat mensen ook goede dingen kwamen doen? En dat paard stond dan in een weilandje ofso? Weet het niet precies meer maar maakte toen indruk op mij omdat iedereen er wat van vond maar zij was echt een baas dus sneerde iedereen de mond (in mijn beleving) omdat ze veel meer ervaring had dan wie dan ook. Ben haar toen nog heel vaak tegen gekomen en keek er wel een beetje tegenop en ineens was ze geband ofso?
Vaag verhaal maar het zit zo nog in mijn hoofd
Cayenne schreef:_San87_ schreef:Ja! Die dekens waren 120 per stuk of zo? Hoe betaal je dat.
Dat vraag ik me in de topics voor dekjes ook nog steeds vaak af, hoor
idylle schreef:Ohh en iemand met een palliatief zieke vriend die eigenlijk de relatie wilde verbreken en toen werd hij palliatief en bleef ze maar bij hem. Geen idee meer wie het was, maar dat verhaal maakte ook indruk bij mij.
Jolien87 schreef:idylle schreef:Ohh en iemand met een palliatief zieke vriend die eigenlijk de relatie wilde verbreken en toen werd hij palliatief en bleef ze maar bij hem. Geen idee meer wie het was, maar dat verhaal maakte ook indruk bij mij.
Hier moest ik ook aan denken.
Zij is zelf uiteindelijk heel ziek geworden.