zonnebloem18 schreef:Jammer dat ze zo duur zijn. 3 euro voor de echt en rond de 2,20 voor de nepperds.Ja, dus 't zou ideaal zijn als ze hier te winnen zijn met de 1-april loterij
APCIII schreef:zonnebloem18 schreef:Jammer dat ze zo duur zijn. 3 euro voor de echt en rond de 2,20 voor de nepperds.Ja, dus 't zou ideaal zijn als ze hier te winnen zijn met de 1-april loterij
Inderdaad. Verse groentensoep en fruit zijn dan beter! *smijt een rijpe en gepelde banaan richting A_nouk*
Nee hoor net nog in de spiegel gekeken, gewone huidskleur hoor Ziek ben ik al genoeg geweest dit jaar ! Enneehh chocolade kan altijd !
A_nouk schreef:Nee hoor net nog in de spiegel gekeken, gewone huidskleur hoor Ziek ben ik al genoeg geweest dit jaar ! Enneehh chocolade kan altijd !Chocolade is ook een soort vitamine C?
Ik ben niet groen dus dan maar de chocola deze kant op (dan krijg jij het wel van mij Anouk want ik hou niet van chocola )
Jawel wordt vast en zeker gelezen. Reacties zal er ook wel komen maar of het bezwaar terecht is is wat anders....
Nee geen omkoping, Slash niet eens verzocht hier mee te komen kletsen, kwam vanzelf !Gewoon goede samenwerking, net als jullie vanavond in het poef topic