Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:51

misschien moeten we gewoon de EA gewoon 2 weken boycotten! door gewoon geen advertenties meer te plaatsen en niet meer te bekijken... :+ :Y)

Anya

Re: Veranderingen op Eenmaal-Andermaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:58

Niet zo moeilijk.. ik kijk er al niet meer. Het heeft geen meerwaarde meer t.o.v. marktplaats. Daar kun je tenminste nog zoeken op product, prijs en postcode. Marktplaats is dus nu de betere optie. Terwijl dat voor mij altijd EA bokt was.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:33

Anoniem schreef:
misschien moeten we gewoon de EA gewoon 2 weken boycotten! door gewoon geen advertenties meer te plaatsen en niet meer te bekijken... :+ :Y)

Ja of iedereen een NEP advertentie plaatsen (wordt heel bokt helemaal gek) iets van BOKT EENMAAL -ANDERMAAL in de AANBIEDING.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 12:36

Ik kijk eigenlijk ook niet meer. Normaal plaatste ik ook iedere week een advertentie bij commercieel. Nu niet meer. En op mijn advertentie met dekens e.d. reageert ook amper iemand. MP is voor mij ook beter, zowel commercieel als prive.

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:03

Ik kijk nog wel, maar reageer niet meer..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:03

Ing__ schreef:
Ik kijk nog wel, maar reageer niet meer..

Hier eigs ook, tenzij ik écht wat wil.
Maar kijk in eerste instantie op mp.

Heb er nu zelf maar eens advertentie op gegooid na twijfelen en hopen dat mensen reageren.. -O-

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:23

Mijn privé advertentie is hier van ea gesmeten wegens te veel foto' s en ik ben het nu finaal beu en plaats hem niet meer.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:24

apple01 schreef:
Anoniem schreef:

Ja of iedereen een NEP advertentie plaatsen (wordt heel bokt helemaal gek) iets van BOKT EENMAAL -ANDERMAAL in de AANBIEDING.

Of simpel weg de boodschap: WIJ WILLEN HET OUDE EA TERUG :D
Zullen de mods blij mee zijn :Y)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:29

foxy80 schreef:
Mijn privé advertentie is hier van ea gesmeten wegens te veel foto' s en ik ben het nu finaal beu en plaats hem niet meer.

Teveel foto's? Zit daar dan een maximum aan? Je zult toch foto's van het aan te bieden ding erbij moeten zetten of had je zoveel aan te bieden? Of mag je wel een update erna plaatsen met de volgende serie foto's of mag dat ook niet? Ik kan me voorstellen dat je er dan wel redelijk klaar mee bent.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 13:33

Had redelijk wat, en van sommige dingen ben ik dan ook nog zo beleefd meerdere kanten te fotograferen.
15 is max en de rest moet in link.

Ik dacht toch laatst gelezen te hebben dat er geen maximum meer was maar blijkbaar is dat alleen commercieel, of het is ondertussen weer stiekem veranderd (wat me, gezien de wijze waarop het openlijk reageren ook afgevoerd is totaal niet verbaast).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 14:48

apple01 schreef:
Anoniem schreef:

Dan krijgen we vast een ban.. :')

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 15:34

En als we dat met een groepje doen? Ik vind een ban voor een dag niet erg? HAHA :') Dat heb ik er wel voor over

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:02

count me in haha

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:25

Weet je wat ik nou zo vreselijk "bunker voor je kop" vind?
Statjes zeggen lang niet alles, maar er word hier al 30 pagina's lang geklaagd en daar word gewoon niet naar geluisterd. Daarnaast is in die statjes niet te zien wat er nou eigenlijk nog verkocht word.

Ik krijg een beetje het idee van "het is zoals het is en de rest doet het er maar mee, zolang het ons maar werk scheelt". Time to wake up!! Daar zijn jullie MODs voor geworden!!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:27

Shahazai schreef:
Statjes zeggen lang niet alles, maar er word hier al 30 pagina's lang geklaagd en daar word gewoon niet naar geluisterd. Daarnaast is in die statjes niet te zien wat er nou eigenlijk nog verkocht word.

Ik krijg een beetje het idee van "het is zoals het is en de rest doet het er maar mee, zolang het ons maar werk scheelt". Time to wake up!! Daar zijn jullie MODs voor geworden!!

Daar lijkt het wel op. Anders was het toch allang weer bij het oude? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 17:35

Het oude EA was zoveel makkelijker! Het ging veel sneller, nu kost het veel meer moeite. Ik doe er ook niet erg veel moeite meer mee, al die berichten in me postvak, word me echt teveel. Ik plaats nu nog steeds advertenties maar ik merk dat er ook veel minder geïnteresseerden zijn. Of mensen die opeens afhaken. Eerst had ik daar geen last van. Je was ook niet aan elkaar 'verbonden' bij het oude EA. Gewoon onschuldig kon je iets plaatsen in het topic, maar nu is het veel 'serieuser' als het ware. Ik neem vaak echt de moeite niet meer omdat het zoveel meer moeite kost.

Verder zijn alle argumenten al genoemd en ik ben het daar ZWAAR mee eens!

Ik wil het oude EA terug..!

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 18:06

apple01 schreef:
En als we dat met een groepje doen? Ik vind een ban voor een dag niet erg? HAHA :') Dat heb ik er wel voor over

Ik doe ook wel mee :D

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:31

Shahazai schreef:

_/-\o_ _/-\o_

En ik vind EA onderspammen persoonlijk nogal kinderachtig.

mhu100

Woonplaats: Emmen, Meppel, Zwolle, Harderwijk, Amersfoort, Soest, Soesterberg, Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:31

Tot mijn grote verbazing zie ik net dat mijn laatste topic ([EA-CO] Aanbieding: Lister Scheermachines) zonder enige terugkoppeling is aangepast.

Citaat:
Laatst bijgewerkt door Oscar op 10 apr 2011 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Capslock uit titel verwijderd.

Sinds jaar en dag maak ik de titel van mijn topics als volgt:

*AANBIEDING* gevolgt door de omschrijving in normaal schrift
*MACKSTORE* gevolgt door de omschrijving in normaal schrift
*NIEUW* gevolgt door de omschrijving in normaal schrift

enz. enz. Nooit is hier iets over gezegd. Nergens staat in de regels van EA dat je niet mag beginnen met hoofdletters. Regels worden ter plekke bedacht.

En dit is nu precies het muggeziften waar het om gaat. Er moet blijkbaar altijd iets gevonden worden, dus zijn de MODS hier heel te veel tijd mee kwijt.

MODS: Laat a.u.b. zulke acties, die dwangmatige controle, achterwege, dan hebben jullie veel minder te doen blijft er voor jullie genoeg tijd over voor de serieuze zaken! En het grote voordeel is dat EA weer terug kan komen in de vorm zoals we dat gewend waren.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:34

Dat staat in de gewone boktregels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#Taalgebruik

Citaat:
Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:43

Neonlight schreef:
Dat staat in de gewone boktregels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#Taalgebruik
Waarom verwijderen jullie zijn caplocks dan niet in al zijn topics?
Grrr sorry dat ik zo kom binnenvallen hoor maar irriteer me zo aan die, zoals mhu100 al zei, dwangmatige controle. En áls je het dan doet, trek dan 1 lijn en doe het niet de ene keer wel en de andere keer niet.
Maargoed daar ging dit topic niet over geloof ik.
Ik wil het oude EA ook terug, snap écht niet waarom het veranderd is. Zijn er hier ook bokkers die het wél handig vinden?

Shahazai schreef:
Dat idee krijg ik dus ook (al een tijdje).

Vind Bokt er zo echt niet beter op worden hoor, jammer....

mhu100

Woonplaats: Emmen, Meppel, Zwolle, Harderwijk, Amersfoort, Soest, Soesterberg, Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 10:45

Neonlight schreef:

Citaat:
Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.

Er zijn niet ALLEEN HOOFDLETTERS en wat is er overdreven aan een paar hoofdletters aan het begin? Elke folder of reclamecampagne begint b.v. in koeieletters met "AANBIEDING" o.i.d. Dit vermindert echt de leesbaarheid niet. Van versieringen kan al helemaal geen sprake zijn.

Maar waarom is dit de enige reactie over wat ik geschreven heb? Volgens mij mis je mijn punt. Het gaat er om dat je je niet moet bezighouden met zulke zaken/correcties.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 11:08

Dat mag je vinden, maar wij denken daar anders over.
We willen graag dat de index enigzins overzichtelijk blijft en daarbij horen geen titels in capslock en allerlei vreemde tekentjes. Ook het overzichtelijk houden hoort bij de taken van de mods. Ik ben het overigens wel met je eens dat het zonde is dat in zulke dingen onze tijd gaat zitten.

mhu100

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:15

Oscar schreef:
Dat mag je vinden, maar wij denken daar anders over.
We willen graag dat de index enigzins overzichtelijk blijft en daarbij horen geen titels in capslock en allerlei vreemde tekentjes. Ook het overzichtelijk houden hoort bij de taken van de mods. Ik ben het overigens wel met je eens dat het zonde is dat in zulke dingen onze tijd gaat zitten.

Voer de regels (wat eigenlijk geen regels hadden moeten zijn) dan ook door binnen jullie eigen organisatie. Als er met 2 maten gemeten wordt, dan geef ik het op.

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:29

Pff.. wat een gedoe allemaal!!

Ik weet niet of het al genoemd is maar ik zou het zeer op prijs stellen als je (met name bij EA verzorgpaarden en EA paarden/pony's) verplicht je postcode moet intikken, zodat je als "zoeker" gewoon op postcode kunt zoeken en niet 10 pagina's hoeft af te lezen in de hoop dat je iets in je buurt tegenkomt..