Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
apple01 schreef:Anoniem schreef:misschien moeten we gewoon de EA gewoon 2 weken boycotten! door gewoon geen advertenties meer te plaatsen en niet meer te bekijken...![]()
Ja of iedereen een NEP advertentie plaatsen (wordt heel bokt helemaal gek) iets van BOKT EENMAAL -ANDERMAAL in de AANBIEDING.
foxy80 schreef:Mijn privé advertentie is hier van ea gesmeten wegens te veel foto' s en ik ben het nu finaal beu en plaats hem niet meer.
apple01 schreef:Anoniem schreef:misschien moeten we gewoon de EA gewoon 2 weken boycotten! door gewoon geen advertenties meer te plaatsen en niet meer te bekijken...![]()
Ja of iedereen een NEP advertentie plaatsen (wordt heel bokt helemaal gek) iets van BOKT EENMAAL -ANDERMAAL in de AANBIEDING.
Shahazai schreef:Weet je wat ik nou zo vreselijk "bunker voor je kop" vind?
Statjes zeggen lang niet alles, maar er word hier al 30 pagina's lang geklaagd en daar word gewoon niet naar geluisterd. Daarnaast is in die statjes niet te zien wat er nou eigenlijk nog verkocht word.
Ik krijg een beetje het idee van "het is zoals het is en de rest doet het er maar mee, zolang het ons maar werk scheelt". Time to wake up!! Daar zijn jullie MODs voor geworden!!
Shahazai schreef:Weet je wat ik nou zo vreselijk "bunker voor je kop" vind?
Statjes zeggen lang niet alles, maar er word hier al 30 pagina's lang geklaagd en daar word gewoon niet naar geluisterd. Daarnaast is in die statjes niet te zien wat er nou eigenlijk nog verkocht word.
Ik krijg een beetje het idee van "het is zoals het is en de rest doet het er maar mee, zolang het ons maar werk scheelt". Time to wake up!! Daar zijn jullie MODs voor geworden!!
Citaat:Laatst bijgewerkt door Oscar op 10 apr 2011 19:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Capslock uit titel verwijderd.
Citaat:Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
Neonlight schreef:Waarom verwijderen jullie zijn caplocks dan niet in al zijn topics?Dat staat in de gewone boktregels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#Taalgebruik
Shahazai schreef:Dat idee krijg ik dus ook (al een tijdje).Ik krijg een beetje het idee van "het is zoals het is en de rest doet het er maar mee, zolang het ons maar werk scheelt". Time to wake up!! Daar zijn jullie MODs voor geworden!!
Neonlight schreef:Dat staat in de gewone boktregels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#TaalgebruikCitaat:Ook overdreven opmaak vermindert de leesbaarheid en is daarom niet toegestaan. Teksten in vet, cursief of kleurtjes en titels met ALLEEN HOOFDLETTERS of versieringen worden aangepast.
Oscar schreef:Dat mag je vinden, maar wij denken daar anders over.
We willen graag dat de index enigzins overzichtelijk blijft en daarbij horen geen titels in capslock en allerlei vreemde tekentjes. Ook het overzichtelijk houden hoort bij de taken van de mods. Ik ben het overigens wel met je eens dat het zonde is dat in zulke dingen onze tijd gaat zitten.