Blue_Eyes schreef:Lovely, doe normaal... Ik vind dat je je weinig constructief opstelt. Het is vooral insinueren, speculeren en iedereen afvallen die niet hetzelfde denkt als jij.
Noem me dan gewoon dom, dat doen anderen ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fenja schreef:manic schreef:En constructief is om het hele topic waar dit topic uit voorkomt te laten verwijderen...?
Ik vind het echt idioot. Bah, wat een censuur cultuur...
waar haal jij vandaan dat uberhoupt iemand van bokt zich er mee bemoeid heeft?
fenja schreef:manic schreef:Welke gegevens heb ik "erbij gehaald" dan? Dat het topic verwijderd is? Dat er iemand contact opgenomen heeft met hosting-xl? Dat er met juridische stappen gedreigd is?
Zou jij mij een link kunnen geven waar dit zwart op wit staaat kan het namelijk niet vinden. En als dit er al is vind ik dat we gewoon antwoord van bart of enline kunnen verwachten iedereen kan gissen maar daarmee kom je niet tot een antwoord.
Lovely schreef:Blue eyes en fenja, het is een feit dat er een topic op Geit stond met informatie die we bokt-leaks zijn gaan noemen. Het was rechtstreekse informatie van achter de schermen van bokt (moderatorfora) over sancties richting in elk geval 1 bokker.
Er is (tijdens de kerst) voor gezorgd dat deze informatie van geit is verdwenen door middel van contact met de beheerder/eigenaar van forumXL waar het Geit forum gehost werd. Dit is tevens feitelijke informatie.
In dat contact is is sprake geweest van juridische stappen als het topic op Geit niet verwijderd zou worden, dat is een feitelijk dreigement geweest aan het adres van forumXL nav de interne informatie van bokt.
Wie wil hier de speculatie in aanwijzen?
Zwartwitje schreef:Die hadden nooit gelezen moeten worden door wie dan ook behalve het modteam, de BC en het beheer.
Lovely schreef:Blue eyes en fenja, het is een feit dat er een topic op Geit stond met informatie die we bokt-leaks zijn gaan noemen. Het was rechtstreekse informatie van achter de schermen van bokt (moderatorfora) over sancties richting in elk geval 1 bokker.
Er is (tijdens de kerst) voor gezorgd dat deze informatie van geit is verdwenen door middel van contact met de beheerder/eigenaar van forumXL waar het Geit forum gehost werd. Dit is tevens feitelijke informatie.
In dat contact is is sprake geweest van juridische stappen als het topic op Geit niet verwijderd zou worden, dat is een feitelijk dreigement geweest aan het adres van forumXL nav de interne informatie van bokt.
Wolken schreef:Maar Zwartwitje, vind jij het dan wel correct dat de BC mee kan lezen? Want volgens mij kan je, door de BC mee te laten lezen met zulke zaken, nooit een onpartijdig antwoord krijgen, helemaal niet als er leden uit de BC nog mee gaan posten ook....
fenja schreef:Bonvendien kan ik nergens een bericht terug vinden vanwege juridische stappenverwijderd is.
.
Citaat:Meld dit berichtAntwoord met een citaatRe: Blz 1
door Mod4 op 27 dec 2010 14:13
Korte mededeling tussendoor, gelieve hier niet te veel over speculeren. Zodra Kiwikon online is zal er door haar (waarschijnlijk) een nadere uitleg komen.
Het feit dat deze topics zijn verwijderd, komt omdat vanuit de hosting van dit forum een bericht is gekomen dat dit verwijderd dient te worden. Wanneer er niet aan dit verzoek voldaan zou worden, zou er een rechtzaak aangespannen worden.
Ik vertrouw erop jullie hiermee tot nu even voldoende geïnformeerd te hebben, later meer.
Mod4, namens het team.
fenja schreef:Dat beweer ik ook niet.Het feit dat de juridische stappen afkomstig zijn van bokt. Kan ik niet terugvinden. Bovendien Was het toppic op geit vanmorgen nog gewoon leesbaar dus waar haal jij de informatie vandaan dat het tijdens de kerst is verdwenen. Bonvendien kan ik nergens een bericht terug vinden vanwege juridische stappenverwijderd is.
fenja schreef:Laat maar zien waar dat op geit staat.
fenja schreef:Ook wel heel knap dat alle informatie net rond kerst uitlekt vinden jullie ook niet? De personen op geit wisten het wel goed te timen.
En lachen zich in de rondte over het gespeculeer hier.
fenja schreef:Zoals ik al eerder gepost heb wacht ik antwoord van het beheer af. Over dingen in de doofpot gooien dat zijn gebruikers hun eigen meningen.
stef schreef:Dat het tijdens de kerst is kan ik nergens uit opmaken lov, verzoek kan er al eerder hebben gelegen.
Leuk trouwens dat er nu een banner hieronder verschijnt van centraal beheer
Blue_Eyes schreef:Lovely schreef:Blue eyes en fenja, het is een feit dat er een topic op Geit stond met informatie die we bokt-leaks zijn gaan noemen. Het was rechtstreekse informatie van achter de schermen van bokt (moderatorfora) over sancties richting in elk geval 1 bokker.
Dat klopt allemaal, dat heb ik ook allemaal gelezen. Maar er staat nergens dat Bart daarom heeft gevraagd. Zoals iemand al zei; als een forum van nul ineens naar zo groot groeit, valt dat bij forumeigenaars ook op. Er zal dan wel even rondgekeken worden wat er aan de hand is en zeker als ze dan zoveel informatie zien staan die verkregen is door hacken, terwijl er duidelijk in de gebruikersvoorwaarden staat dat dat verboden is op forum-xl, kan het best weleens zijn dat de eigenaar zelf onraad heeft geroken.