Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Kom wat tegen...
Er zijn diverse rassensubs. Heel handig voor rasspecifieke vragen/opmerkingen of als ontmoetingsplaats voor liefhebbers van hetzelfde ras. Echter zie ik in de subs ook best vaak vragen langs komen die helemaal niet rasgebonden zijn.
"mijn fjord laat zich niet vangen"
"mijn haf wijkt niet"
Mijn shet heeft mok"
Ik noem maar even willekeurig iets.
Als ik op zoiets tem wordt het bijna altijd verplaats. Maar is dit puur vanuit de users die niet goed nadenken waar ze hun topic (kunnen) plaatsen of moet het duidelijker in de regels?
Zou de mods weer een hoop werk schelen
Yamcha schreef:Weet je wat van mij wel weg mag?
Dit soort topics:
[PP] hoe hoog is jou pony/paard en hoe groot zijn jullie?
[PP] aparte, bijzondere laarzen, wie?
[PP] Wie moeten er ook 11 km fietsen?
Of, wat voor kleur dekje heeft jouw paard?
Zulke dingen. Vind dat echt uitermate nutteloze topics. Als je nou nog vraagt hoe een Anky pad bevalt ofzo, dat heeft nog wel nut, maar dit soort topics mogen van mij dicht en op de mesthoop.
stef schreef:Hier ook weer een ergernis(je)
stef @ [VN] Zweepgebruik bij renpaarden blijkt volkomen zinloos
Er wordt overduidelijk gewoon NIET gelezen, het wordt zelfs toegegeven, maar je kan er zo verrot weinig mee vrees ik.
Motje11 schreef:En die zoekfunctie, zijn er mogelijkheden die te verbeteren?
Ik heb een tijd geleden al eens een topic in FZ hierover geopend maar daarop kwam geen enkele reactie van het Bokt-team.
[FZ] Zoekfunctie
Ik zou het ook heel fijn vinden als er bij "zoeken" en knop zat om niet in EA te zoeken, net zoals je nu hebt om huiskamertopics uit te sluiten. Als ik iets zoek krijg ik namelijk vaak een waslijst met berichten uit EA die me niet interesseren want ik heb alles al.
Ik kom dit continu tegen en dan is het best veel werk om alle andere fora aan te klikken waar ik in wel wil zoeken.Motje11 schreef:Verbeterideeen Bokt:
...
- De zoekfunctie op bokt vind ik nogal onhandig. Het meest mis ik de mogelijkheid om op twee woorden achter elkaar te zoeken. Ik wil bijvoorbeeld zoeken op "zonder hoofdstel" of "zonder zadel". Dan krijg ik allerlei berichten waar de woorden zonder en/of hoofdstel in voorkomen, vaak "hoofdstel zonder neusriem" e.d.
Ik zoek nu ook wel eens via Google op bokt (page:bokt.nl) maar dan staat het weer niet op chronologische volgorde.
Mireille schreef:Met niet lezen kunnen we érg weinig. Dat komt omdat niet lezen geen 'strafbaar vergrijp' is, maar een discussiefout aan de kant van de persoon die niet wil lezen. Persoonlijk zou ik in het kader van zelfregulatie graag zien dat gebruikers onderling elkaar op een nette manier op kunnen wijzen.
stef schreef:Géén aanname chiqa,
stef schreef:je hebt geen idee wat er speelt nl... 1 ding is duidelijk, hulp wordt kennelijk niet op prijs gesteld
stef schreef:dat werd ik ook slimmerik, ik heb het team ook altijd een hand boven het hoofd gehouden, alleen vraag ik me af of ik niet mis zat... Wel opvallend dat jij gelijk weet waar het over gaat... Aan de andere kant is 1 + 1 misschien toch 2....
stef schreef:chiqa, klopt, en dat ik afgewezen ben... so be it... kan ik mee leven, t is niet het eind van de wereld.
De manier waarop echter is wat me steekt en wat er bij mij dus ook écht niet in wil