Elma_ schreef:[naam] schreef:Is niet leuk.. Ik stop per direct met Bokt..Wil je erover praten Nou.. het begon zo.. "bla bla" *2 uur later*.. dus daarom.."
Ik kan er meerdere woorden uithalen, maar welke goed zijn weet ik niet... en het is ook nog niet echt een geheel..
[LZP] Leuk 1 april. Iedereen is van slag op boktHet gaat zelfs zo ver dat 2 moddies in 1 topic een slotje zetten.
Elma_ schreef:193,96 dan? Ik zie nl. net dat ik dat dit jaar op mn energie kosten bespaar Niet meer ik bespaar 420 euro ga naar een andere energie maatschappij
KoudbloedKim schreef:Wil je erover praten Nou.. het begon zo.. "bla bla" *2 uur later*.. dus daarom.." [/quote]Ahh, Komt wel goed joh, Neem een glaasje roosvicee
Fiffill schreef:Ik kan er meerdere woorden uithalen, maar welke goed zijn weet ik niet... en het is ook nog niet echt een geheel.. Ach, ik ook niet, ik kom niet verder als: op 32 maart......
Fiffill schreef:[LZP] Leuk 1 april. Iedereen is van slag op boktHet gaat zelfs zo ver dat 2 moddies in 1 topic een slotje zetten. Ja en weetje,het was een idee van een mod om een mod als huisdier te nemen.Ja dan vraag ik me af hoe je dat doet?
Kanelly schreef: Hij is niet heel moeilijk, maar je lijstje is niet compleet Kan je ons dan een volledig lijstje bezorgen?
whahah ben halfuurtje weg en alweer tig pagina's en topics verder...lach me helemaal blauw hier......volgns mij is compleet bokt van de leg.....whaha anarchie onder gebruikers...let's ban the mods....