Nieuwe versie van de forumsoftware

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Truman

Re: Nieuwe versie van de forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:45

Ja ik kwam er toevallig net achter en kan het nu wel omdat ik bij 'de kudde' zit. Heb denk ik over het bericht van Bart heen gelezen ;)

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:56

Bij mij lijkt de quote knop wat vreemd te doen....
vroeger kon ik bij het plaatsen van een reactie een stukje tekst selecteren en dan op quote drukken, dan quotte hij netjes dat ene stukje met de naam van poster er bij, maar hij blijft nu steeds de hele post quoten. Het stukje wat ik geselecteerd heb zet hij dan netjes bovenaan, en dan daaronder zet hij nog even de gehele post (inclusief mijn geselecteerde stukje).
Ben ik de enige met dat probleem?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:09

Truman: Waarom maak je geen gebruik van de link 'eigen berichten' rechtsboven op de pagina (naast actieve onderwerpen). In principe vind je daar je berichten ook?

Lalidan: die heb ik nog niet eerder voorbij zien komen: wat voor browser / versie gebruik je?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:15

Nee, het viel mijzelf ook vandaag pas op. Ik gebruik IE, weet eigenlijk zelf niet eens welke versie :o

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:24

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 18:35

Dank je. Ik gebruik IE 7. Overigens kan het ook weleens een 'tijdelijk' probleem geweest zijn... zonet ging het wel goed, dus misschien heb ik ook wel te vroeg geklaagd :o
Het was alleen zo opvallend, zoveel quote ik niet, nu toevallig vandaag een paar keer, en de hele tijd ging het fout. Tot nu dus.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:52

Gek is dat ik van de onderwerpen, waar ik voor de software update een abonnement op had, nu géén mails meer krijg. Volgens gebruikerspaneel heb ik echter nog wel een abonnement.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:08

Staat de ban fuctie al in het profiel ? want k kan hem nl niet vinden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:13

...Nee.

Nogmaals:

De link naar de banfunctie staat in de OPENINGSPOST van dit topic.

Lezen is weer moeilijk :roll:

I_Moondance

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:25

Die ban functie is echt fijn!
Maar telkens als ik in het KNHS instructiekamp week 8 post, ben ik geabboneerd. En dan krijg ik daar mailtjes van. En dan meld ik me telkens weer af. Maar op de een of andere manier abboneert bokt mij dan weer. (ik klik zelf niet op dat knopje van abboneer mij)
Hoe kan dat?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:25

Dat is een bekend probleem. ;)
Staat al een aantal pagina's terug...wordt aan gewerkt.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 13:59

dat heb ikook I_Moondance, ben blij dat er aan gewerkt wordt!

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 17:41

Bart/Eline, ik kwam dit probleem tegen...

Afbeelding

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 22:30

Dat automatisch abboneren is een bekend probleem idd. Ik reageer eigenlijk altijd met Snel Antwoorden, maar als je op Nieuw Antwoord klikt kun je 'Stuur mij een e-mail als er een reactie geplaatst is' uitvinken, dit staat namelijk automatisch aangevinkt. Misschien is dat een oplossing? Het duurt lang en ik vind het ook vervelend, maar ja ;)

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:54

hmm, dat kan het best zijn.
volgens mij heb ik het alleen als ik via Nieuw Antwoord, antwoord.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 10:57

Hebben jullie in je gebruikerspaneel 'waarschuw mij standaard bij antwoorden' op nee staan?

Sannessep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:56

Oke, ik krijg dus nog steeds mailtjes over die abbonnementen e.d. Ik dacht eerst dat het weg was, maar nou begint het weer. Zou iemand daar toch nog iets aan kunnen doen?
En als je dan iets veranderd aan mijn mailadres, krijg ik dan nog wel een mailtje als ik pb heb?

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:19

Ik heb nog een probleem gevonden.

Ik heb ooit eens iets gepost in het topic over het strokorrel expiriment. Na het invoeren van de nieuwe software heb ik dit topic uit mijn eigen berichten verwijderd. Dit topic blijft dan een paar dagen weg en ineens is het er weer. Weer verwijderd en een dag of 3 later staat het ineens weer tussen mijn berichten. Ik heb het nu al een paar keer verwijderd, maar het blijft terug komen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:03

Zo, eindelijk van 113 pagina's naar 7 pagina's eigen berichten gegaan :+

Maar een vraagje... als ik nou ergens een topic tegenkom bijvoorbeeld op home en ik wil dit in mijn eigen berichten hebben dan moet ik dat topic dus op gaan zoeken in LZP, NM etc etc??? Er is niet direct een link die ik aan kan klikken zodat het erin staat??? Abonneren dan krijg je toch mailtjes enzo?
Dat wil ik dus niet, ik wil het dan graag in mijn eigen berichten hebben. Of kijk ik er nou zo overheen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:43

Als je op home een bericht tegenkomt, dan klik je het topic aan, zodat je erin beland, dan ga je even naar de betrokken forum-index. En dan klik je op het belletje voor het topic. Je hoeft niet eerst naar LZP te gaan enzo, gewoon even het topic aanklikken, lijkt mij dat je toch eerst even het begin leest om te besluiten of je het in je eigen berichten wilt?

Direct van binnen het topic zelf in je eigen berichten zetten kan geloof ik niet :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:52

Ja dat snap ik... wel omslachtig maar dat zijn topics die op dat moment 'hot' zijn... ik heb het eigenlijk ook meer over topics die je vind door middel van de zoekfunctie en dermate belangrijke info bevatten dat je ze graag in je eigen berichten zet...

Dan moet je dus heel MW ofzo afspeuren om desbetreffend topic aan te kunnen vinken... en dat kan niet direct vanuit het topic zelf...

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:56

En als je je nou aboneert op dat topic, en vervolgens je abonement weer opzegt? Volgens mij blijft hij dan ook gewoon tussen je eigen berichten staan. Is dat misschien een idee? Het is een beetje omslachtig, maar ach.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:58

En als je bij de zoekfunctie nou niet op berichten maar op topics laat weergeven? Dan heb je wel een belletje en kan je gelijk klikken :)

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 16:58

Cyntje: op zich wel een goed punt, ik heb ook al gemerkt dat ik soms in een topic zit en het zou willen toevoegen. Ik ga vragen of dat mogelijk is. Tot die tijd werkt de workaround van Maya denk ik wel.
Mandy: die ga ik doorgeven aan Bart :j

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 17:01

Thanks Maya, dat werkt :D
Inderdaad, gelijk een stipjesfunctie om aan te klikken zou prettiger zijn, maargoed dit werkt zo ook! :)