ThisIsMe schreef:ThisIsMe schreef:Als je degene die je een PB stuurt waar je niet van gediend bent antwoordt dat je geen PB's meer van hem/haar hoeft en dat je ze weggooit als je ze wel krijgt is het signaal ook wel duidelijk.
En dan zie je ook niet dat het een achterbakse scheldmail is![]()
Als je nooit reageert gaat er voor de verzender de lol ook wel af, en wat je niet gelezen hebt kan je ook niet raken.
Ik quote mezelf nog maar eens van een paar pagina's geleden........
Daar werd op geantwoord dat dat ook gedaan wordt, maar intussen gaat het al bladzijden aan een stuk over die pb's, dan lees je ze toch? Anders weet je ook niet dat het vervelende pb's zijn. En zoals Juffertje al aangaf, door er over bezig te blijven geef je de 'tegenpartij' ook weer voldoening dat het schijnbaar toch aankomt wat er per pb gestuurd wordt.
Kortom, donder die dingen ongelezen weg, heb het er niet meer over, dan heeft er niemand lol van en is het klaar met het gezeur, dan lijken we allemaal wel volwassen........
@Moniek, ik heb het topic niet gelezen, maar heel verstandig om gewoon maar niet meer te reageren, dat is vaak de beste oplossing. Anders kost het je alleen maar een heleboel energie waar je echt niet blij van wordt.
als je een reactie geeft ergens in het topic
bv een topic waar ts BreZuh of me giod weet wat voor taal uitkraamt
en je geeft daar een reactie met een voetnoot over taal gebruik
en je krijgt dan een pb ga je er niet vanuit dat dat ene pb is vol met ongeveer elke
ziekte die er bestaat in noordeuropa
uberhaubt ga je er niet vanuit dat je een pb krijgt met een woordenschat
waar niemand blij van kan worden
tijd geleden heb ik zo een pb gehad van een ts die echt heel erg laag bij de grond was
en ook niet echt terecht in mijn ogen maar ook die van mensen die ik mijn berichten na heb laten lezen ..je kan imo altijd anders geintrepteerd (hoe schrijg je dat ??) worden dan dat de bedoeling was
heb daar 1malig opgereageerd en het toen maar gelaten van
dat gaat toch niet goed komen . (in de gedachten van die heeft een bepaalde mening/vieuw en zal deze absoluut maakt niet uit wat je zegt begrip voor een andermans mening hebben) en sinds dien kom ik regelmatig die persoon tegen die dan of steken onder water geeft of terug blijft refereren en vervolgens ANDEREN beschuldigen
van dat wat ze zelf doet ,..
in zo;n geval laat ik graag

wat zeg ik HEEEEL graag

nu krijg ik slechts een blz pbs per dag

dus is nu niet meer mogelijk maar
het gaat dus om de 1e pb die je krijgt
kiek de rest kan je ongelezen negeren
maar die 1e .. en dan is het voor ene mod ook nog natezoeken in het topic
of het enige basis heeft of niet ..