bruintje123 schreef:Maar waar geen duidelijke uitleg komt waarom het bericht van mij vandaag in hetzelfde topic wel is verwijderd.
Palmera schreef:Ik bedoel het niet eens kwaad, maar ik heb ook weleens zeer onbevredigend PB contact met mods gehad (ook enkele positieve, dat mag gezegd worden) dat ik het er maar bij laat en hoop dat het ooit eens veranderd.
Even inhaken op bovenstaande: een goede uitleg is een moderator altijd verschuldigd. Dat wil niet zeggen dat je het daarom eens moet zijn met die uitleg, maar het moet wel altijd duidelijk zijn omwille van welke reden de mod een actie ondernomen heeft.
Krijg je die niet of ben je het er zo erg niet mee eens dat je hier echt een andere blik op wilt, dan wil ik het bestaan van de bezwaarcommissie aanhalen. Dat is als het ware de klachtendienst van een bedrijf.
Verder ben ik het wel eens met ook nog een beetje het positieve te zien. Door andere bokkers schooljuf te noemen kom je toch niet verder? Dat heeft dan niets met tere zieltjes te maken die niet gekwetst mogen worden, maar zo een reactie, tja, wat moet Amanda ermee? Wat verwacht je dat Amanda doet na zo een opmerking? Denk je dat ze dit een fijne reactie vindt? Is ze een teer zieltje als ze na dit bericht in de verdediging zou schieten? Kan je zo een enkele uitspraak nog scharen onder: ja, een discussie kan soms fel worden? En dat is wel eens een goede voor ons als gebruikers om over na te denken: wat verwacht ik met mijn reactie?
Nee, ik ga niet temmen op dit bericht en het moet niet verwijderd worden en ik ga geen persoonlijke vete tegen Electra63 starten
maar voor mij is zo een reactie dan wel heel erg relativerend.