Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dribbel schreef:Wat een wantrouwen zeg.![]()
l
l
v
Shadow0 schreef:Heel lekker, zoetzure komkommers!
Dribbel schreef:Suiker en azijn
Seu carro foi completamente queimado
2004
Dribbel schreef:Kaas is meestal lekker, al vind ik stilton soms niet lekker
Animal schreef:Stilton vind ik ook niks.. En ik ben ook niet zo weg van geitenkaas..
MaritB schreef:Ik houd vooral van jonge kaas, maar graskaas doet het ook goed![]()
Animal schreef:Graskaas.. Tja, bijna alle kaas uit Nederland is graskaas![]()
Wel is de kaas/melk van de koeien die in het voorjaar op het gras komen het lekkerste! Dat
verkopen ze dan onder de naam graskaas. Ze hadden het beter voorjaars-/lentekaas kunnen noemen eigenlijk..![]()
Ik vind jonge kaas heerlijk, maar ben ook dol op oude kaas! Ik heb een aantal jaar op een kaasboerderij gewerkt. Ik maakte geen kaas (vond ik niet zo leuk), maar verzorgde het vee en verkocht de kazen op markten. Ze hadden allerhande soorten kaas. Tzatzikikaas, brandnetelkaas, knoflookkaas, peper-, tomaat- en uienkaas etc. etc. Heerlijk!
Sammie schreef:warme geitenkaas met honing
Douraque schreef:Mmmm geef mij dan maar liever Kernhem of Port Salut. Lekker icm een film als The Notebook![]()
Flew schreef:Hüttenkäse!
Animal schreef:Ik vind de meeste kaas wel lekker! Behalve dan de meeste schimmelkazen
en tenenkaas lijkt mij ook niet alles
Dribbel schreef:Ben gek op stinkende, bijna vloeibare Franse kaas. Beter kun je niet krijgen.
Animal schreef:Haha, voor die muzikale begeleiding van (ex-)teammies moet er nog wel flink gerepeteerd worden!
Had jij het meetingtopic al gezien Hanmar?!
Dribbel schreef:Ik zag Big Cheese (eindelijk) voorbij komen.Dat duurde even. De kaas hints hielpen maar niet...
Dribbel schreef:BreNg maar hieR hOor. Xxx
beN je het er mEE eenS dat Quiche met Ui het lekkerst is.
Maak ook mAAr ruimTe in je mAag voor eeN HeTe Aardappel met eeN sausje
Ik Bak zelf OOK gRaag aNYstaart met Likeur
STAat Er IN jullie kaST trouwens LAvendel poeDer eN suiker?
Dribbel schreef:6.9 earthquake felt across Northern ...... and southern .....
Dribbel schreef:Misschien alle hints eens op een rijtje zetten....
Ladybird schreef:Oke.
Ik heb eens even gelezen, en nog eens gelezen, en overlegt met Murthul en toen kwamen wij tot de volgende conclusie:
Dribbel is al sinds 01-07 weg als WIKImod. (staat in BBB)
Alle hint die gegeven zijn: zijn begonnen bij Dribbel. maar Dribbel kan helemaal niet achter de schermen kijken. Verder banketstaaf alle modjes vervolgens mooi mee met de hints die Dribbel gegeven heeft.
Waarom krijg ik ineens het gevoel dat het gewoon echt nog nergens over gaat?