Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FlameHorse schreef:Ik ga me fopdoosje weer eens gebruiken sinds groep 4 niet meer gedaan omdat de juf van groep 5 zo erg schrok dat ze hem liet vallen en aangezien hij van hout is brak er een latje af alleen mijn meester is niet makkelijk voor de gek te houden maar ik blijf hoop houdenDe directrice die inmiddels er niet meer is deed ook vrolijk mee maar onze nieuwe directeur houd ook wel van een grapje dus ik verwacht van hem dat hij de traditie voortzet.
Ladybird schreef:FlameHorse schreef:Ik ga me fopdoosje weer eens gebruiken sinds groep 4 niet meer gedaan omdat de juf van groep 5 zo erg schrok dat ze hem liet vallen en aangezien hij van hout is brak er een latje af alleen mijn meester is niet makkelijk voor de gek te houden maar ik blijf hoop houdenDe directrice die inmiddels er niet meer is deed ook vrolijk mee maar onze nieuwe directeur houd ook wel van een grapje dus ik verwacht van hem dat hij de traditie voortzet.
waar gaat dit over?
milou123 schreef:Dribbel schreef:Het is geen boek, maar een zelf geschreven stukje. Julie en de kapitein zijn twee personages uit een jeugdboek dat ik aan het schrijven ben (of het ooit uit gegeven wordt is vraag twee).
Dus het heeft met jouw boek te maken?
Je geeft elke bokker een gratis boek?