Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
balance schreef:Mod meld zich, zoals beloofd. Zoals Angela al zei is het topic weer geopend en bij deze hou ik me dus aan mijn belofte om er weer op terug te komen.
Ik heb dit topic nu verder bijgelezen en ik heb weinig toe te voegen, behalve dan dat ik weet dat mijn intenties zuiver en niet gekleurd zijn zoals voor het gemak -lijkt het wel- maar aangenomen werd.
Het slotje is met het team besproken, dat was de beste oplossing die ik kon aanbieden in eerste instantie.
Rest mij nog oprecht sorry te zeggen en dat doe ik dus bij deze.
Angela schreef:Nee, het zal nooit 100% objectief worden, zelf als zouden we heel bokt naar alles laten kijken, dan nog is het niet objectief. Helaas is het niet mogelijk (of in ieder geval niet betaalbaar en foutvrij) om een computerprogramma te schrijven dat objectief kan modden, dus jullie moeten het toch met ons doen.
Winged schreef:Shellyke schreef:Wat de ideeën betreft, laat Bokt zelf een topic openen waar één of meerdere ideeën aan de orde komen en overleg in het openbaar serieus met de Bokkers hoe zij daarover denken. Heb alvast een paar ideetjes, het huidige bansysteem sowieso op de schop. Als je nu een ban krijgt kun je nadat je het bericht hebt gelezen niet meer in je postvak ed en kun je een bezwaar indienen om te laten kijken of de ban terecht is, mocht je de ban ten onrechte hebben gekregen is je ban niet meer terug te draaien. Waarom dit niet omdraaien, en de ban pas in laten gaan op het moment dat je ban door de bezwaarcommissie gegrond is verklaard. Dit kan natuurlijk alleen als de persoon in kwestie aangeeft gebruik te willen maken van de bezwaarprocedure. Indien mogelijk, de bans die nu van kracht zijn per onmiddelijke ingang intrekken om de mensen toch een mooie nieuwe kans te geven, en dan heb ik het niet over de mensen die een ander financieel of op een ander vlak hebben gedupeerd of spammers.
Even rekenen: Het modteam mag er max. 7 werkdagen over een besluit doen. Het bezwaarteam mag max 7 dagen over een besluit doen. Een beslissing wordt eerst door het modteam genomen. Daarna doorsturen... Dus in totaal ben je al snel 14 werkdagen (dus pak en beet 3 weken) verder voordat er een besluit is genomen. Dan denk je als gebruiker ook 'huh hoezo krijg ik ban van wat ik zo lang geleden heb gedaan?'
Shellyke schreef:Balance, neem me niet kwalijk als ik zeg dat je nu pas komt nadat een paar Bokkers daarom gevraagd hadden. Het komt op mij over dat Angela de hete kolen uit het vuur is komen halen voor jou. Het slotje was voorbarig en nergens op gebaseerd, dus wat jou reden is geweest voor het slotje is mij absoluut niet duidelijk. En begrijp ik nu goed dat het slotje in eerste instantie al besproken was voor het slotje er daadwerkelijk op kwam? Graag jou reactie hierop.
Zojuist kom ik het volgende topic tegen, [SMP] 2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen. Wat denk je hier dan van Balance?
Shellyke schreef:Balance, na mijn mening heb je het topic gesloten op de verkeerde gronden want nogmaals, er was helemaal niks aan de hand. Als jij daar moedwillig en nalatig van wil maken dan ga je gang, dit zijn niet de woorden die ik gebruikt heb. En ja, je komt er op terug en na mijn mening had je dit ook eerder kunnen doen en niet nadat verschillende mensen om een reactie van jou vragen. Net als het mededelen dat het topic weer was geopend, jij had het tenslotte ook gesloten, lijkt mij dan ook meer dan logisch dat de mededling van jou komt.
Natuurlijk is het mooi dat Angela hier is komen reageren, wat het sluiten van dat topic betreft had ik liever gezien dat jij hier was want alleen jij weet wat jou motivatie is geweest. Zelfs nu weet ik nog niet wat jou motivatie was? Wat het overleggen betreft daar ben ik het volkomen mee eens, één van de dingen die de Bokkers vragen is duidelijkheid en met jou besluit heb je juist het tegenovergestelde bereikt.
Tja het andere topic, hier begrijp ik echt ppk helemaal geen toet van. Al op de eerste bladzijde geeft de TS aan dat de pony's terecht zijn en op dezelfde bladzijde begint het gesodemieter, toch loopt dit topic vervolgens door tot de achtse bladzijde voordat er inderdaad een slotje voor overleg word geplaatst. Maar ook voor nu geld hetzelfde als wat ik graag van jou zag, misschien kan Freya daar uitleg over geven?
nynke55 schreef:Ik begrijp niet waarom je de verklaring van Balance niet kunt accepteren, ze heeft toch gezegd dat ze dacht dat het bewuste topic een reltopic zou worden en dat ze daarmee te voorbarig was?
Ze heeft een foutje gemaakt, so what? Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen....