Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cavaletti schreef:Bokkers konden precies zien of er interesse was in een product doordat er veel gereageerd werd, bokkers konden zien of een verkoper wel of niet te vertrouwen was, bokkers konden lezen of een product goed of slecht was enz enz.
Neonlight schreef:Als ik het goed zie gaat deze grafiek tot rond de 20 maart, dat is geen 6 weken geleden.En ik zie zelf geen bijzondere daling, in 2010 heeft het ook op die lijn gezeten met views en bezoekers.
Marit schreef:Ik vind het ook wel een beetje flauw dat de statjes maar tot en met februari gaan. Waar is heel maart? De afname zal toenemen met de tijd, omdat steeds meer mensen erachter komen. Buiten dat is dit inderdaad voor heel EA, en ik merk dat in de delen waar nog wel reageerde kan worden ook echt veel gereageerd wordt wat de statjes voor deze zaak ook niet representatief maakt.
+---------+-------+------------------------------------------+
| day | total | bar |
| 2010-48 | 1408 | ********************************** |
| 2010-49 | 1302 | ******************************* |
| 2010-50 | 1292 | ******************************* |
| 2010-51 | 1026 | ************************ |
| 2010-52 | 1344 | ******************************** |
| 2011-01 | 1661 | **************************************** |
| 2011-02 | 1565 | ************************************* |
| 2011-03 | 1642 | *************************************** |
| 2011-04 | 1666 | **************************************** |
| 2011-05 | 1632 | *************************************** |
| 2011-06 | 1696 | **************************************** |
| 2011-07 | 1581 | ************************************** |
| 2011-08 | 1646 | *************************************** |
| 2011-09 | 1486 | *********************************** |
| 2011-10 | 1475 | *********************************** |
| 2011-11 | 1466 | *********************************** |
| 2011-12 | 1381 | ********************************* |
| 2011-13 | 1462 | *********************************** |
gem schreef:Holly: is CO jouw inziens alleen voor zakelijke adverteerders bedoeld dan? Waarom zou het wel interessant mogen zijn voor bedrijven en niet voor gelegenheids-verkopers die af en toe een leuke partij op de kop kunnen tikken?
Ik zou wel graag, zoals HTM al zegt, een tweedeling Paard-Gerelateerd / Niet-Paard=Gerelateerd zien, maar iedereen moet toch vrij zijn om aan te bieden wat hij heeft.
holly schreef:gem schreef:Holly: is CO jouw inziens alleen voor zakelijke adverteerders bedoeld dan? Waarom zou het wel interessant mogen zijn voor bedrijven en niet voor gelegenheids-verkopers die af en toe een leuke partij op de kop kunnen tikken?
Ik zou wel graag, zoals HTM al zegt, een tweedeling Paard-Gerelateerd / Niet-Paard=Gerelateerd zien, maar iedereen moet toch vrij zijn om aan te bieden wat hij heeft.
Nee hoor, zeker niet, al zou ik het liever zo gesplitst zien dan paard/niet paard, maar naast dat je momenteel door de enorme ontploffing aan hobbyverkopers door de bomen het bos niet meer ziet, is hetgeen waar het om gaat, dat wat Foxy aanhaalt. Niet betalen binnen de betalingstermijn, er achter aan moeten hobbelen, de meest onnozele vragen per PB, etc etc.
Het is een vrij grote groep aan hobbyverkopers die zich voordoen als zakelijk verkoper. Daardoor krijg je dat veel lezers denken dat ieder topic ze bekijken geplaatst is door een hobbyverkoper. Foxy is dat niet en voor haar is het dus heel irritant om de vergissers achter de broek aan te moeten zitten. Joehoe betaal je nog, joehoe kom je je spul nog halen, joehoe dit, joehoe dat.
Maar wat denk je van de lezer die perongeluk denkt dat alle aanbieders winkels zijn? Die zit mooi op zijn neus te kijken als het thuis gekregen product er niet winkelig uit ziet en er ook niet mee terug kan.
Er is al vaker gevragen of er misschien iets als een icoontje in de rechterbovenhoek ofzo kan komen bij een zakelijk adverteerder, zodat het voor de mensen duidelijker is van wie ze iets kopen.
Wordt allemaal niet gedaan, maar er moet toch iets denk ik, want dit probleem wordt steeds groter.
Dus nee het interesseerd mij geen drol wie waar adverteerd, als er maar duidelijkheid is voor de lezers.
apple01 schreef:Jammer dat iedereen klaagt. En met Gem ben ik het eens. Ik ben van plan om een lijstje te amken in mijn profiel van mensen die iets bij mij gekocht hebben en die er blij mee zijn....Misschien haalt dat mensen over. maarja dan moeten die mensen wel de moeite nemen om in mijn profiel te kijken...En ik moet mijn 'kopers' Pb'en zij moeten toestemming geven en dan mag ik ze in mijn profiel plaatsen...Lekker handig allemaal........ZO JAMER dat E-A nu verpest wordt...(want zo zie ik het echt!)
Puera schreef:Het aantal geplaatste advertenties is misschien niet zo drastisch gedaald... komt natuurlijk ook omdat mensen hun spullen niet meer kwijt raken.
Ik zie al weken dezelfde spullen van dezelfde mensen langs komen.
Voorheen was dat ook wel zo, maar raakte het lijstje steeds leger... dat is nu niet zo.