Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:@Nicolletje: zo zuur als sommige mensen op het net zijn, zijn ze vast niet in het echt. Iedereen meet zich als het ware een persoonlijkheid aan, in dat kader reageer je. Dat is het voordeel en nadeel van die anonimiteit.
alet schreef:Hoe men dat moet veranderen is om te beginnen door grote openheid van zaken te geven. En dan heel kort en bondig (zodat iedereen het kan begrijpen), niet wollig zodat je je een uurtje later beseft dat je eigenlijk nog niets wijzer bent geworden. Maar of dit gaat lukken en gebeuren... ik weet het niet, het gaat natuurlijk al jaren zoals het gaat, dan is het lastig veranderen. De hierarchie is natuurlijk ook lastig te doorgronden, hij is wel duidelijk, maar in het 'werk' lijkt het me lastig en voor de buitenwereld (de leden) is het heel oninzichtelijk, vooral omdat het zo'n gesloten front is/schijnt. Zou dat niet zo zijn, dan los je volgens mij al een groot deel van het probleem op.
Communicatie is het toverwoord. Daarmee creeer je draagvlak en begrip. Dat is in een organisatie zo, en zo zal het bij Bokt ook zijn.
manic schreef:Echt te idioot voor woorden dat iemand de moeite heeft genomen om tijdens de kerstdagen die boeting provider aan te schrijven met het verzoek de hele zooi te verwijderen en er ook nog even een advocaat bijgesleept. Ik hoop toch echt niet dat dat Bart zijn toedoen was, want dan komt hij wel erg hypocriet over in het wikileaks topic. Maar goed er zijn nog zat andere mensen die aanstoot genomen kunnen hebben aan doe uitlatingen, dus tsja...
Lekkere doofpot affaire, de nederlandse politiek is er niks bij...
Lovely schreef:Even ter illustratie, maar stel je staat op een receptie of een ander samenzijn, je bent in gesprek met diverse mensen en opeens gooi je er tussendoor dat heel veel van die mensen in die zaal wel heel zuur zouden moeten zijn zonder echte aanleiding. Wat zou dat voor reactie oproepen bij de gespreksgenoten?
manic schreef:Echt te idioot voor woorden dat iemand de moeite heeft genomen om tijdens de kerstdagen die boeting provider aan te schrijven met het verzoek de hele zooi te verwijderen en er ook nog even een advocaat bijgesleept. Ik hoop toch echt niet dat dat Bart zijn toedoen was, want dan komt hij wel erg hypocriet over in het wikileaks topic. Maar goed er zijn nog zat andere mensen die aanstoot genomen kunnen hebben aan doe uitlatingen, dus tsja...
Lekkere doofpot affaire, de nederlandse politiek is er niks bij...
manic schreef:Welke gegevens heb ik "erbij gehaald" dan? Dat het topic verwijderd is? Dat er iemand contact opgenomen heeft met hosting-xl? Dat er met juridische stappen gedreigd is?