Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:38

Mogen de mensen die dit forum beheren ook kerst vieren mensen wacht het rustig af zeg jeetje.
Die speculaties echt waar mensen wel niet op uit komen
Laatst bijgewerkt door fenja op 27-12-10 16:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:39

Alet74 schreef:
@Nicolletje: zo zuur als sommige mensen op het net zijn, zijn ze vast niet in het echt. Iedereen meet zich als het ware een persoonlijkheid aan, in dat kader reageer je. Dat is het voordeel en nadeel van die anonimiteit.

Even ter illustratie, maar stel je staat op een receptie of een ander samenzijn, je bent in gesprek met diverse mensen en opeens gooi je er tussendoor dat heel veel van die mensen in die zaal wel heel zuur zouden moeten zijn zonder echte aanleiding. Wat zou dat voor reactie oproepen bij de gespreksgenoten?
alet schreef:
Hoe men dat moet veranderen is om te beginnen door grote openheid van zaken te geven. En dan heel kort en bondig (zodat iedereen het kan begrijpen), niet wollig zodat je je een uurtje later beseft dat je eigenlijk nog niets wijzer bent geworden. Maar of dit gaat lukken en gebeuren... ik weet het niet, het gaat natuurlijk al jaren zoals het gaat, dan is het lastig veranderen. De hierarchie is natuurlijk ook lastig te doorgronden, hij is wel duidelijk, maar in het 'werk' lijkt het me lastig en voor de buitenwereld (de leden) is het heel oninzichtelijk, vooral omdat het zo'n gesloten front is/schijnt. Zou dat niet zo zijn, dan los je volgens mij al een groot deel van het probleem op.
Communicatie is het toverwoord. Daarmee creeer je draagvlak en begrip. Dat is in een organisatie zo, en zo zal het bij Bokt ook zijn.

Ik ben inmiddels al zover dat ik bij elke zin even naga wat die exact betekent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:40

fenja schreef:
Mogen de mensen die dit forum beheren ook kerst vieren mensen wacht het rustig af zeg jeetje.

Deden ze dat maar :).

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:48

fenja schreef:

Hoe bedoel je dat?
Ik denk dat de invulling van het topic vast wel helpt bij beeld- en beleidsvorming. Zo erg is het dan toch niet dat er wordt doorgepraat zonder reactie van het beheer?

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:49

Echt te idioot voor woorden dat iemand de moeite heeft genomen om tijdens de kerstdagen die boeting provider aan te schrijven met het verzoek de hele zooi te verwijderen en er ook nog even een advocaat bijgesleept. Ik hoop toch echt niet dat dat Bart zijn toedoen was, want dan komt hij wel erg hypocriet over in het wikileaks topic. Maar goed er zijn nog zat andere mensen die aanstoot genomen kunnen hebben aan doe uitlatingen, dus tsja...

Lekkere doofpot affaire, de nederlandse politiek is er niks bij...

Anoniem

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:51

Dat geeft weer een hele andere interpretatie van het liedje All I want for christmas is jooeeehoeeoe

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:52

@manic: hoe weet je dat het verzoek van een advocaat gekomen is ??
En het stond er al vanaf mid-vorige week, dus zo 'wakker' waren ze ook niet :)

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:53

manic schreef:
Echt te idioot voor woorden dat iemand de moeite heeft genomen om tijdens de kerstdagen die boeting provider aan te schrijven met het verzoek de hele zooi te verwijderen en er ook nog even een advocaat bijgesleept. Ik hoop toch echt niet dat dat Bart zijn toedoen was, want dan komt hij wel erg hypocriet over in het wikileaks topic. Maar goed er zijn nog zat andere mensen die aanstoot genomen kunnen hebben aan doe uitlatingen, dus tsja...

Jij moet boeken gaan schrijven :j

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:53

En in niemand komt het op dat dat verzoek al voor de Kerstdagen kan zijn ingediend, misschien al wel zo gauw als e.e.a. op Geit verscheen? :)*
En dat verzoek van een advocaat wordt inderdaad ook nergens genoemd. Over speculeren gesproken....

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:54

Misschien moest het eerst nog een bureacratisch molentje door?

*voelt zich GTST-fan*

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:55

Nou, GTST is er niks bij inderdaad :D

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:57

Hoezo moet ik boeken ga schrijven? Zal wel grappig bedoeld zijn ofzo, maar ik snap hem echt niet, sorry...

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:58

Lovely schreef:
Even ter illustratie, maar stel je staat op een receptie of een ander samenzijn, je bent in gesprek met diverse mensen en opeens gooi je er tussendoor dat heel veel van die mensen in die zaal wel heel zuur zouden moeten zijn zonder echte aanleiding. Wat zou dat voor reactie oproepen bij de gespreksgenoten?

In het echte leven heb je de mensen voor je, hier reageer je alleen op een verzameling berichten zonder te weten wie erachter zit met de gevolgen van dien, als ik het zo eens lees op dit topic.

Letterlijk zeggen 'die die en die vind ik een stelletje zuurpruimen' of 'pfff jij bent op Bokt soms ook een azijnpisser, zeg' mag niet op Bokt, dat is een persoonlijke aanval.

manic

En doorgaans als er met rechtzaken gedreig gaat worden komt er een juridisch persoontje om de hoek kijken...

Anoniem

Sorrie hoor, maar als er gedreigd wordt met een rechtzaak, dan mag ik toch h o p e n dat de dreiger eerst even met een advocaat heeft overlegd? Die moet immers ook de hele boel in gang gaan zetten.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 15:59

Dat hoeft nog niet hoor. Je kunt prima dreigen met een rechtszaak zonder dat je daar al een advocaat bij hebt gehad. Als je maar weet waar je staat, juridisch gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:00

manic schreef:
Hoezo moet ik boeken ga schrijven? Zal wel grappig bedoeld zijn ofzo, maar ik snap hem echt niet, sorry...

Doen joh! Dan redigeer ik ze wel en dan krijg jij 10% van de eventuele opbrengst :j.

Blue-Eyes, boeh, grote WOLF!

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:01

Lovely, doe normaal... Ik vind dat je je weinig constructief opstelt. Het is vooral insinueren, speculeren en iedereen afvallen die niet hetzelfde denkt als jij.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:03

manic schreef:

Sorry maar waar haal jij al die gegevens vandaan heeft het beheer al gereageerd. Nee.
Mogen diegene die het forum behern ook kerst vieren een antwoord komt er vanzelf. Over de doofpot vind ik ook nog een beetje raar want je hebt ze nog niet eens de kans te geven om te antwoorden. Bovendien is het zo des te meer ze bij moeten lezen des te langer het duurd.
Laatst bijgewerkt door fenja op 27-12-10 16:05, in het totaal 2 keer bewerkt

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:05

Ik weet nou niet of de wereld op mijn proza zit te wachten...

@Blue_eyes nee, jij bent lekker constructief. Je kan je niet vinden in de problemen die hier besproken worden die geen van alleen betrekking hebben op jou. Behalve overal tegenin gaan van mensen die zich wel zorgen maken voer jij hier ook weinig toe. Als jij toevallig die ene bokker/pispaalofthemoment zou zijn geweest had je zomaar een dubbele OW voor rellen kunnen krijgen...

Cer

Ik heb nog nooit zoveel aannames en speculaties bij elkaar gezien. De pot verwijt de ketel .. Hand in eigen boezem steken etc etc.
Als dit de standaard was voor mensen die bij het geweldige ´oude´ vroeger-was-alles-beter-bokt horen, nou, laat dan maar zitten..

Ladybird
Moderator Algemeen

gaan we nu ruzie maken??

laten we eerst gewoon rustig het antwoord van bart afwachten...

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:06

Welke gegevens heb ik "erbij gehaald" dan? Dat het topic verwijderd is? Dat er iemand contact opgenomen heeft met hosting-xl? Dat er met juridische stappen gedreigd is?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:06

Ik probeer juist om wel constructief mee te denken. Er worden aannames gedaan, die nergens op berusten. Ik probeer alleen te laten zien dat het dat niet hoeft te zijn. Ik ben het ermee eens dat er iets zwaar mis is gegaan, maar ik vind wel dat daar op een normale, opbouwende manier over gesproken moet kunnen worden in plaats van de zaak steeds verder de grond in te praten.

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 16:07

manic schreef:
Welke gegevens heb ik "erbij gehaald" dan? Dat het topic verwijderd is? Dat er iemand contact opgenomen heeft met hosting-xl? Dat er met juridische stappen gedreigd is?

Zou jij mij een link kunnen geven waar dit zwart op wit staaat kan het namelijk niet vinden. En als dit er al is vind ik dat we gewoon antwoord van bart of enline kunnen verwachten iedereen kan gissen maar daarmee kom je niet tot een antwoord.
Laatst bijgewerkt door fenja op 27-12-10 16:08, in het totaal 1 keer bewerkt