Chiqa schreef:Verder heb ik eerder in dit topic nog een vraag gesteld waar ik graag nog een antwoord op zou willen hebben van bokt zelf, om dit een plekje te kunnen geven;
Chiqa schreef:Komt ook een vraag bij mij boven. Jullie geven aan dat het OW beleid versoepeld gaat worden, jullie minder streng willen gaan modereren, een langere adem willen aannemen.
Ik vraag mij dan af hoe je dit naar de oude OW's toe wilt verantwoorden? Ik kan mij herinneren dat er om veel minder in het verleden OW's zijn uitgedeeld deze werden wel direct afgestraft.
Kan me zo voorstellen dat dit voor veel ongenoegen kan zorgen of mensen kunnen het zo ervaren dat bokkers nu pittig over de streef zijn gegaan en zij om minder een OW hebben gekregen in het verleden.
Ik begrijp je vraag. Maar daar kunnen we voor nu slecht antwoord op geven. Want dat moet goed bekeken worden voor een conclusie of belissing genomen kan worden. 
Alane schreef:Misschien dat iemand tijd en moeite heeft/neemt om een lijstje te maken met de voorstellen?
Kunnen we die gebruiken/quoten.
vermoed nl zo dat de alom bekende strategie weer uit de kast is getrokken.. negeren en dood laten bloeden..
Negeren en dood laten bloeden is absoluut niet mijn intentie... En ook niet de intentie van het team. Ik begrijp je reactie en je verbitterdheid maar persoonlijk denk ik dat het in deze nog weinig toevoegt. We weten hoe er over bepaalde zaken wordt gedacht en er wordt aan gewerkt. 
Zoals ik al had aangegeven: Een lijst nav dit topic wordt achter de schermen bij gehouden.
Alle punten die genoemd worden, worden opgeschreven.
Maar voel je per gebruiker zeker vrij om je eigen lijstje samen te stellen. Dat lijstje kan alleen maar een aanvulling zijn op onze lijst natuurlijk.
Jannepauli schreef:Het lijkt me, eerlijk gezegd, een beetje mosterd na de maaltijd Chica!
De animo om voorstellen te doen is kennelijk een beetje over - tijd dus voor het beheer om een inventarisatie te maken en aan de slag te gaan met de voorstellen.
Ik zag overigens op FZ nog een nieuw topic over wijzigingen van HAW| RITP.. dat hoort eigenlijk ook in de Rondetafelsessie thuis(en heb dat in het topic ook aangegeven) - letten jullie daar niet op?
ik bedoel dit topic:
[FZ] RIJ-ITP en HAW terug samenvoegen.
Ik begrijp wat je bedoeld, maar denk dat het erg lastig is om alle voorstellen/ideeën hier te verzamelen en daarmee andere topics op slot te doen. De discussie hier wordt vanaf het begin gevolgd door een groepje en zal misschien ook gevolgd zijn door een groepje meelezers. Maar het is onmogelijk om van iedere gebruiker met een ideetje te verlangen dat ze dit hele topic doorspeuren en tot in detail gaan volgen. Dus ideeën in nieuwe topics zijn wat mij betreft prima, dan kan het of meteen afgekaart of meteen besproken worden.
Motje11 schreef:Verderbordurend op mijn eerdere "technische" verbeterideetjes, als het mogelijk is EA marktplaats-achtig te maken lijkt het mij een goed idee deze een eigen tabblad te geven en helemaal uit de fora weg te halen.
"Nieuws" mag van mij weg uit de tabbladen, dat is gewoon één van de fora. Dan zou je dus drie tabbladen overhouden: Forum, WIKI en EA. Dat lijkt mij netjes omdat ze ook in werking erg verschillen.
Als het lukt EA op deze manier op te zetten denk ik dat je meteen de grootste paarden(spullen) verkoopsite van Nederland hebt.
Er is bewust voor gekozen Nieuws op te nemen in de hoofd-tabbladen boven in, met het oog op een goede voorziening in paarden-nieuws. Zoals het nu is, is het ook bedoeld; de binnenkomer. De welkoms pagina. De pagina die je in één keer een beeld moet verschaffen over wat er op Bokt gebeurd én je op de hoogte moet houden van het laatste nieuws. De huidige invulling is wellicht niet optimaal en zal ongetwijfeld niet helemaal aan de eisen voldoen. Er wordt dan ook gewerkt (samen met het nieuwe EA) aan een betere en overzichtelijkere nieuws pagina/binnenkomer.
Zoals hier boven (en vaker in het topic genoemd); er wordt gewerkt aan een nieuw EA. Inderdaad meer in de Marktplaats vorm waarin het mogelijk wordt om meerdere opties te gebruiken, anders/gerichter te zoeken, specifieker verdelen van advertenties en noem zo maar op.
Ik hoop dat we hier binnenkort wat specifieker over kunnen zijn.
jaantsje schreef:Chica schreef:Ik heb om het topic overzichtelijk én om het on-topic te houden berichten verwijderd die niets met het hele 'rondetafelsessie-discussie' te maken hebben, dit is gedaan júist omdat we het topic te belangrijk vinden om dicht te zetten door een x-aantal off-topic reactie's.
We waarderen de input die jullie geven zeer en willen dit topic dan ook lopende houden omdat het nu eenmaal speelt en moet blijven spelen, voor allemaal

Het zou zonde zijn het dicht te gooien doordat het off-topic gaat.
Hetgeen verwijderd is, was reeds opgelost tussen de betreffende partijen.
Ik maak hier bewust geen zogenaamde 'hulk' opmerking want dat komt wel erg hard over, wel doe ik een oproep het nu echt on-topic te houden.
Ik zie toch wel degelijk dat er berichten zijn veranderd waar verandering in gewenst is. Het OW beleid om maar iets te noemen.
Jammer Chica, dat je dit zo van tafel veegt.
Het enige wat van tafel wordt geveegd van uit het team zijn de reacties over vete's en bepaalde gebruikers in dit topic. En dat na herhaaldelijk vragen weer ontopic te gaan middels constructieve ideeën. Toch heeft dit topic al een aantal keer een terug val gehad naar dat wat we juist niet hier willen bespreken. Mijn inziens weinig jammers aan. Iedereen heeft de mogelijkheid gehad te zeggen wat hij/zij wilde zeggen over situaties van de afgelopen tijd. Nu gewoon weer daar waar het om gaat: Bokt en wat gebruikers van Bokt vinden.