ik heb al weer heel wat leuke pbtjes verstuurd. net nog een van een prachtige bonte fries x arabier die tk stond op e.a. even een complimentje per pb gegeven. en ik kreeg een bedankje terug.
Ik maak bokt in ieder geval mooier door niet mijn mening te geven over Friezen, tinkers, bonte friezen etc. in zo'n topic. Daar doe ik de TS van zo'n topic dan alleen maar een plezier mee.
No offense, ik vind ze gewoon niet mooi en niet iedereen kan dat soort informatie aan heb ik gemerkt.
Surprise_Boy
Geplaatst: 13-11-11 15:38
Ik stuur ook wel eens pb'tjes, soms krijg je een bedankje terug, soms niet... moet wel zeggen dat als ik iemand informatie stuur ik een bedankje dan wel zo netjes vind! Heb zelf ook wel eens wat gehad, is echt leuk!
en vandaag weer een paar mensen blij gemaakt met een complimentje. ik word er nog eens goed in.
Fenrir
Geplaatst: 27-11-11 17:53
Het leukste vind ik nog de pb's met mensen met wie ik het in een discussie helemaal niet eens ben heb regelmatig dat ik/de ander dan pb't omdat het offtopic gaat bijvoorbeeld, en dan blijkt het dat we over andere dingen heel leuk kunnen praten
ninaricci85
Geplaatst: 12-12-11 01:05
vandaag weer een goede daad. een jarige moderator een pb gestuurd. lets go for it!!!!