Nieuwe versie van de forumsoftware

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 14:49

slimmerik schreef:
lindake schreef:
Je vindt de ban-functie op dit moment alleen in die link...

èn bij mij in mijn favorieten. Je kunt de link nl. opslaan bij je favo's :D

Nu ja... Zo graag ban ik mezelf ook weer niet :=.

Alleen als ik een portfolio/werkstuk moet maken voor school... Want dan is de verleiding echt te groot om te bokken :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 15:05

BartVB schreef:
[***]; is niet echt iets aan veranderd? Wat voor een telefoon/browser? Helpt het als je op de 'verwijder cookies' link klikt op de forum index?

SE K810i, Opera Mini en de standaardbrowser. Zal desbetreffende link eens proberen, thanks :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:41

Klopt het dat het probleem met de 'abonneermails' nog niet is opgelost, want ik krijg ze nog steeds.
Niet bij elk topic en niet constant, maar regelmatig komen ze toch weer voorbij vliegen..

_Patriciaa

Re: Nieuwe versie van de forumsoftware

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:03

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:14

Griebelsssss! Maar da's een OUD topic zeg! Misschien kan je dat niet verwijderen ivm de 'houdbaarheidsdatum'? Dus dat je topics na een paar maanden niet meer weg kan halen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:20

Waar is die link van die ban-functie dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:21

Babico3 schreef:
Waar is die link van die ban-functie dan?

In de openingspost?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:23

HorseyDude schreef:
Griebelsssss! Maar da's een OUD topic zeg! Misschien kan je dat niet verwijderen ivm de 'houdbaarheidsdatum'? Dus dat je topics na een paar maanden niet meer weg kan halen?

Nee want ik kan zelfs topics verwijderen van 1 januari 2008. (net geprobeerd met 1 topic) Dus aan de houdbaarheidsdatum :+ zal het wel niet liggen :D

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:24

lindake schreef:
HorseyDude schreef:

Nee want ik kan zelfs topics verwijderen van 1 januari 2008. (net geprobeerd met 1 topic) Dus aan de houdbaarheidsdatum :+ zal het wel niet liggen :D

je was me voor :+

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:25

Word er ook iets gedaan aan die irritante reclame banners die steeds over die arme Julius heen staan? Of over je knop "nieuwe berichten" Heel vervelend.

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:26

_Patriciaa schreef:
lindake schreef:

je was me voor :+

*\o/* :D

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:38

Klopt het dat sommige foto's in profielen het nog steeds niet doen? Of moet ik opnieuw uploaden? :)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:39

Profiel even opnieuw opslaan ;)

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:13

Sinds de nieuwe software doet mijn "vorige pagina knop" soms raar. Ik bedoel niet de knop die rechtsonder en boven ieder topic zit, maar de knop linksboven in mijn browser (IE 7).
Als ik bijvoorbeeld op de homepage een topic aanklik en, na het lezen van de eerste blz, weer terug wil naar de homepage, gebruik ik meestal de vorige pagina knop. Als het goed is zou ik dan weer op de homepage uit moeten komen. Dit gebeurt helaas niet altijd. Zodra ik op die knop klik, kom ik helemaal onderaan de huidige pagina terecht. Dus daar waar je kan zien wie er op dit moment online is en waar die groene smiley en server info staat. Als ik dan nog een keer klik, kom ik wel op de homepage.
Dit gebeurt ook als ik vanuit mijn eigen berichten even snel in een topic kijk en dan weer terug wil naar eigen berichten.
Zijn er meer mensen die dit weleens meemaken? Kan het een bug in de nieuwe software zijn?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:27

Blinnii: ik ben bang dat de definitieve oplossing daarvan inderdaad nog niet gevonden is. Als je er op dit moment last van hebt, kan ik in ieder geval tijdelijk je emailadres aanpassen zodat je geen mails meer ontvangt tot het opgelost is.
_Patriciaa: Zou je het met hetzelfde topic nog eens willen proberen en laten weten wat het resultaat is? Ik gok namelijk dat het ligt aan het '&' teken in de titel (heb ik nu als test verwijderd).
Shaar: antwoord van Cyntje klopt: als je je profiel opnieuw opslaat doen de foto's het gewoon weer.
Cookies: dat is een probleem waar Bart al lang mee bezig geweest is en waar de oplossing nog niet voor gevonden is. Het is namelijk een vrij lastig probleem: treedt alleen op in bepaalde browsers. Het staat absoluut op de lijst om snel aangepakt te worden, maar op dit moment is Bart afwezig, tot zijn terugkomst kan ik er niets aan veranderen.
MandyR: ik geef je probleem door aan Bart, volgens mij is het iets wat nog niet eerder genoemd is.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:40

Bedankt voor het aanbod Eline! :)
Heb er op het moment niet echt last van, maar soms is het wel lastig.
Mocht het echt vervelend worden, dan PB ik je even, maar voor nu alvast heel erg bedankt!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 02:42

Bedankt Eline. Ik heb er verder ook nog niets over gelezen dat andere bokkers het ook hebben. Ik heb het alleen maar op bokt en 9 van de 10 keer werkt het normaal. Maar net die ene keer gaat het mis.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:58

@Eline: Het is nu gelukt :j

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:37

De ban-functie werkt bij mij niet.... :o Ik heb mij geband toen ik via mozilla aan het internetten was. Nu werk ik via internet explorer en kan ik gewoon weer op bokt. :D Ok...ga me nu maar weer eens bannen, zucht

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:39

Voor de mensen die sommige topics niet uit hun eigen berichten krijgen: welke titels zijn dat?

Patriciaa: dankjewel, dan weten we in ieder geval waar het aan ligt :j
Coby: hij werkt wel, maar alleen per browser. Je zult je dus voor het beste resultaat op beide browsers moeten bannen.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:36

Ik denk niet dat het aan bepaalde titels ligt eline...
Ik heb gister namelijk ook weer het één en ander verwijderd, maar het lijkt eerder dat de topics die ik per ongeluk meerdere keren gehaast aanklik/uitklik er dan niet meer uitwillen :+

Die ik er gister niet uitkreeg, kreeg ik er zojuist weer wel uit en net had ik een topic wat ik verkeerd aanklikte en dat gaat nu dus weer niet weg :+

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:04

Kreeg net een bericht na het verzenden van een PB dat de pagina niet kon worden weergegeven. Na het terugklikken (dus pijltje naar links in de browser) kwam je weer bij de berichten en zag je dat de mail verzonden was. Kreeg niet het bericht: het bericht is verzonden (oid)

Truman

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:35

Truman schreef:
Bij mij lijkt de zoekfunctie veranderd, terwijl deze op bijvoorbeeld mijn zusje haar account nog gewoon hetzelfde blijkt te zijn. Hoe kan dat?

Screenshot

Ik heb dit probleem nog steeds, ik zocht altijd op mijn eigen naam zodat ik overzichtelijk mijn geplaatste berichten kon bekijken wat nu dus niet meer kan. Ik zag dat nog een paar gebruikers hier last van hebben, dus ik ben niet de enige?

Roomiey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:36

Handig dat je nu jezelf kan bannen!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 17:38

Dat je niet op gebruikers berichten kan zoeken heeft te maken met het feit dat je nog neit aan je 25 berichten zit :) Dat heeft Bart hier al een keer uitgelegd.
Dit is gedaan zodat "stalkers" niet zo makkelijk hun "slachtoffer" kunnen volgen.