Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:ja mag idd tegenwoordig niet meer je mening geven.. en als er dan om uitleg gevraagd word, en je doet dat, dring je je mening op en word er weer getemt
ik moet ook zeggen dat er door bepaalde personen kinderachtig veel getemt word.. die pluizen dan al je berichten door (wat errug opvalt) en ja als je dan het vriendinnetje van de mod bent krijg je het wel voor elkaar om bepaalde mensen een ban te geven..
Cer schreef:posts tussen waarvan ik persoonlijk denk 'wat hebben we eraan?' maar okee..
Cer schreef:Ik ben wakker juffertje, al een tijdje
Zoveel verschillende mensen zitten er niet in dit topic, als je het vergelijkt met heel bokt.
Niks moet, zeg ik dat het moet? Alleen is het handiger als er constructief meegedacht wordt, ipv dat er alleen gezegd wordt dat het niet goed is. En dat er selectief over uitleg heengelezen wordt.
Uiteindelijk krijg je idd nooit alle neuzen dezelfde kant op, als iedereen dat zou begrijpen zouden we al een stuk opschieten
Juffertje schreef:Excuses Cer voor mijn slechte leeskunst en mijn destructieve ideeën
nickyu schreef:idd moniek ..een andere mening kan en mag iedereen hebben
maar er moet wel een beetje respect blijven voor de mede mens
ThisIsMe schreef:Als je degene die je een PB stuurt waar je niet van gediend bent antwoordt dat je geen PB's meer van hem/haar hoeft en dat je ze weggooit als je ze wel krijgt is het signaal ook wel duidelijk.
En dan zie je ook niet dat het een achterbakse scheldmail is![]()
Als je nooit reageert gaat er voor de verzender de lol ook wel af, en wat je niet gelezen hebt kan je ook niet raken.
Maya schreef:Maar, om nog even terug te komen op het lezen van pb's die over de schreef zouden zijn. Zelfs daar valt mee te sjoemelen, gewoon een hele zwik verwijderen en alleen die je wilt laten lezen, laten staan. Andere partij kan dat ook doen, misschien verwijderen ze beide wel pb's waardoor er gaten in de pb-wisseling terecht komen. Dus heb je nog steeds een onvolledig beeld van hoe het ervoor staat. Denk ik dan toch.
Maya schreef:Overigens ben ik van mening dat bokkers altijd hebben mogen zeggen waar het op staat, zolang het maar let op de wijze van verwoorden, en hoe je de dingen precies zegt. Je kan fel, snoeihard zijn, en toch de discussie fijn en respectvol laten verwoorden. Beetje begrip en ruimte voor de andere kant etc. Ik zie daar ook al een enorme verbetering in. Het heeft veel werk en tijd gekost, maar ik ben van mening dat veel bokkers beter hebben leren discussiëren(en daardoor lijkt het alsof je nu meer mag zeggen, dat is niet zo, dat is altijd al zo geweest).