Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ellende schreef:Op dit moment is het overgrote merendeel van de moderators minder dan twee jaar mod (ik denk dat er een stuk of 5 langer dan 2 jaar zitten) - het 'rouleren' gaat dus voor het grootste deel al 'vanzelf'. Ik ben er zelf niet voor om het verplicht te maken om het argument wat Shadow al noemt: het is voor het team gewoon fijn om er een aantal 'oudgedienden' bij te hebben die kennis hebben over oude zaken en hoe dingen vroeger gingen.
Dat lijkt me eigenlijk vanzelf spreken, ook in een bedrijf of organisatie heb je mensen die er al langer zitten en 'jonkies'. Teveel mensen die net beginnen kan ervoor zorgen dat de continuïteit / gang van zaken behoorlijk verstoord wordt (en dan bedoel ik niet verandering maar gewoon dingen die de soep in draaien) teveel 'oudjes' en de organisatie verstard.
slimmerik schreef:Oh ik dacht idd dat het om een hetze tegen een mod ging.(sorry) Vind het van RK ook niet netjes om uit de school te klappen trouwens.. ze noemt wel geen namen maar toch.
Ellende schreef:@Farouche: vuile was kan misschien spannend klinken, maar wordt je er nou echt gelukkiger van als je hoort dat moderators niet altijd alles in één keer goed doen, dat er soms wat strubbelingen zijn binnen een team van zo'n dertig mensen en dat niet alle moderators elkaar even aardig vinden? Kan je dat niet gewoon zelf uittellen als je bedenkt dat we allemaal mensen zijn
Citaat:De reden voor de invoering van deze regel is de volgende. Op NM verschijnen regelmatig berichten waarin 'nieuws' met een twijfelachtig waarheidsgehalte wordt gepresenteerd. Dergelijke berichten nodigen uit tot speculatie en hoog oplopende discussies omdat het nieuws onvolledig en niet te controleren is.