Zou iemand heel misschien asjeblieft mijn toekomstige avator kunnen verkleinen.. Ik heb hier geen programma voor (als je daar een apart programma voor nodig hebt) en zou echt niet weten hoe het moet. Dit is mijn plaatje:
Ik heb een Multi Burst bestandje wat ik graag als avatar wil hebben. Uploaden lukt wel bij Image Shack, maar als ik de url wil linken, krijg ik een "ongeldige link" te lezen op Bokt
Laatst bijgewerkt door Ann op 23-01-06 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt
als ik mijn avatar wil aanpassen moet ik een url neerzetten ik kan geen plaatje uploaden van de computer kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen want ik kan hem niet van de pc afhalen
Als je hem verkleind hebt,en dan hebt ge-upload,kopieer je de link voor forums,en dan kan je die link gebruiken om als je avatar te gebruiken in het user control panel.
Het verkleinen en upladen van een foto lukt wel. Maar, ik wil graag dat Multi burst geval (klein filmpje van een aantal fotootjes) als ava hebben. En die krijg ik niet verkleind.
En M_A_X_,je kan op je eigen pc met paint de boel verkleinen. Een ava kan je ook laten maken in het ava aanvraag topoic: viewtopic.php?f=68&t=216387&hilit=
ik zet wel aldoor de url neer maar hij pakt hem niet en hij zegt ook niet van hij is te groot of te veel dit of te veel dat hij zegt helemaal niks en hij pakt hem ook niet kan iemand mij helpen? want mijn vriendin die al veel langer met bokt werkt lukt het ook niet
heb hem al hihi heb aan een vriendin gevraagt en die heeft bij 2 progamma's uitgelegt dus nu snap ik het allemaal wel en ik heb allemaal mooie avatars gevonden op een site dus ik ben er helemaal uit heb er een stuk op 120 dus te veel hihi dus k ben wel even bezig
@ mango wat is de url? is hij echt wel klein genoeg? (klik met rechtermuisknop op foto, klik eigenschappen, hier staat de grootte. max 60x60 pixels) als de foto te groot is krijg je ook een foutmelding..