Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:quera schreef:Ik heb de brieven gezien die er voor een bezwaar zijn uit gegaan en dan heb ik al zoiets van laat maar. Voor die sturende pb/ ow is dat te veel werk.
Maar dan stem je dus wél met jouw ban/OW in dat je het ermee eens bent.
Amanda schreef:... Omdat we er blanco in gaan (we hebben van tevoren geen informatie), duurt het misschien wat lang, maar we kunnen het hierdoor wel objectief bekijken en zorgvuldig tot een uitspraak komen.
quera schreef:Ja nadat ik de bezwaarschriften heb gezien wel. Het is best veel werk. En dan ben je nog niet eens zeker dat het terug gedraaid word
rea schreef:Amanda schreef:... Omdat we er blanco in gaan (we hebben van tevoren geen informatie), duurt het misschien wat lang, maar we kunnen het hierdoor wel objectief bekijken en zorgvuldig tot een uitspraak komen.
Qua ban-motivatie ben je wel blanco, maar als actieve bokker ken je normaal gezien de "geslagen hond" toch ?
Even onze oude bekende recente jaarban erbij halen ... als deze bokker niet in je smaak valt, ben je dan niet eerder geneigd de ban gerechtvaardigd te vinden. Waarbij een lid van de bezwaarcommissie, die de grapjes van ons voorbeeld wel kan smaken, dan eerder een ban overroepen vindt.
Hoe zorgen jullie dan voor een neutrale blik op de feiten ?
papagroom schreef:Ben je als BZCer,niet pas blanco,als je geen bokt account hebt? ,en geld dit voor de mod`s niet ook?
Electra63 schreef:Natuurlijk. Als ik Mod zou zijn of lid van de BZC zal ik jou niet snel straffen, omdat wij wel dezelfde soort humor hebben en wij het vaak met elkaar eens zijn.En dat heeft bijna iedereen natuurlijk op Bokt. Je hebt nu éénmaal je voorkeuren
.
Citaat:Qua ban-motivatie ben je wel blanco, maar als actieve bokker ken je normaal gezien de "geslagen hond" toch ?
Even onze oude bekende recente jaarban erbij halen ... als deze bokker niet in je smaak valt, ben je dan niet eerder geneigd de ban gerechtvaardigd te vinden. Waarbij een lid van de bezwaarcommissie, die de grapjes van ons voorbeeld wel kan smaken, dan eerder een ban overroepen vindt.
Hoe zorgen jullie dan voor een neutrale blik op de feiten ?
justkid schreef:We nemen als team een beslissing, om partijdigheid uit te sluiten.