Karl66 schreef:Lieffiefi, ik heb nergens gezegd dat jij persoonsinformatie wilde opvragen. Daar kwam een reactie over in deze discussie en daar is op gereageerd, niet alles gaat over jou. Als paralegal zou je moeten weten dat je in geval van bedreiging niet bij de communicatie-aanbieder moet zijn. Die mag juridisch gezien helemaal niks met de inhoud van een bericht doen. Daarvoor moet je bij de politie zijn.
Mijn specifieke vraag was hoe ver jij vindt dat Bokt moet gaan, vind jij dat ze wat aan bedreigingen van een bokker per mail moeten doen of van een bokker per telefoon? En natuurlijk ook waarom je de grens dan precies daar legt. Daar heb jij nog geen antwoord op gegeven.
Quera, als jou bericht verwijderd is, dan is het niet zo gek dat jij een PB van een mod krijgt. Dat lijkt me wel het minste, dat die verwijdering met jou gecommuniceerd wordt. Als de berichten van die andere bokkers niet zijn verwijderd, dan is het ook niet zo gek dat zij geen reactie hebben gekregen.
Kadankovitch, Kadengkadeng is niet veel meer dan een klankassociatie die ik altijd bij jouw naam krijg. Het was niet serieus bedoeld en als jij je daar door beledigd voelt, dan spijt me dat want dat was niet zo bedoeld.
Wat ik dan wel weer grappig vind is de gigantische stroom aan reacties die op de naam Kadengkadeng kwamen. Die laten zien dat de meeste mensen niet meer vrijheid voor alle bokkers willen maar vooral voor zichzelf, want de mods moeten de tegenpartij wel goed aanpakken. Vooral omdat al die "ja maar hunnie" reacties mij als mod zo tegen begonnen te staan, dat ik daarom als mod gestopt ben.
Nogmaals ik kreeg een pb met 3 quotes er in waarvan 1 quote in het topic is verwijderd( die met foto) de rest van de quotes staan nog steeds in dit topic.