Pfff, ik had hetzelfde! Alles aan het bijlezen en die bokt-revolutie klonk zo geweldig! Ik heb zo'n gevoel dat Karel Appel een verkeerde gok was van mij jongens, ik weet het niet meer... Maarja, jullie hebben je iig niet verveeld deze avond, morgen beter!
Ik heb stiekem nog een beetje recherche-werk gedaan en ik kwam hierop; • er is ook een werk van Karel Appel in het Kunsthuis Leiden • er is een werk van Karel Appel genaamd "rustende kikker"
Ik ga morgen verder met detective spelen, slaap lekker!
Het is zondag morgen, en ik denk lichtelijk van de richting af, sorry hier voor. Ik maakte een link tussen de onderschrift-liedjes, en Leiden. En dit jaar: Staat het 3FM glazen huis in Leiden! Of is dit wel héél erg ver gezocht?
Ja dat bedoel ik Maar nu kan je ook niet weten of hints vals zijn of niet...
_coquette_
Geplaatst: 20-03-11 10:20
Goedemorgeen!, Al iets nieuws?
Eske_B
Geplaatst: 20-03-11 10:20
Oké
Nog niets nieuws, ik ben geen goede puzzelaar
_lieff_
Geplaatst: 20-03-11 10:21
ja dat denk ik ook
en nee, er is geen (goed) nieuws
Eske_B
Geplaatst: 20-03-11 10:23
We hebben 2 rode sleutels... We hebben Eline(want die woont in leiden)
En al die vage gedichtjes die de kleuren aangeven.
Misschien blijven bart en Eline gewoon, de kleurlingen worden zwart en de zwarte worden kleurlingen...
_lieff_
Geplaatst: 20-03-11 10:26
ja maar de 2 rode sleutels zijn bart en eline. En de kleurtjes uit de gedichten zijn dan de andere modjes, Dus ik denk ook dat zwart kleurtjes worden en kleurtjes zwart Want de 1e hint was dat het team dit jaar aan de goede kant zou staan