Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Ik ben wel benieuwd wie er achter forum-XL zitten, dat die zo makkelijk een rechtzaak zouden beginnen...
of dat het net als bij 90% van de mensen die het woord in de mond nemen gewoon bangmakerij is
Heino schreef:DubbelDun schreef:Ik ben wel benieuwd wie er achter forum-XL zitten, dat die zo makkelijk een rechtzaak zouden beginnen...
of dat het net als bij 90% van de mensen die het woord in de mond nemen gewoon bangmakerij is
Forum-XL kan zélf een rechtszaak aan de broek krijgen wanneer het materiaal dat tegen de wet is verspreidt
Zij bieden ruimte om strafbare zaken te verspreiden en da's strafbaar
Net als dat Bokt geen racistische teksten mag laten staan en moet verwijderen
Echwel schreef:Maar ik neem aan dat het allemaal om volwassenen gaat
Wat is er makkelijker dan even ergens met elkaar in een cafe af te spreken, bakkie koffie erbij en de zaken normaal door te preken
Dan was er van beide kanten misschien een mooie overeenkomst geweest
Dit is imo niet zoals het hoort
Alet74 schreef:@Lovely: Precies, het is toch een beetje praten in het luchtledige, de virtual reality. Het is niet echt echt, dus wat maakt het uit - dat idee.
Alet74 schreef:En die schijnveiligheid moet doorbroken worden wil men iets wezenlijks veranderen, of zie ik dat verkeerd?
sporter schreef:Je bent een grote hypocriet. Je blijft maar schrijven over de vete's van andere mensen en wat andere je hebben aangedaan![]()
2 vechten is 2 schuld. Zelf ben je ook mede verantwoordelijk voor nogal wat gezeur op bokt. Zelf blijf je ook dingen in je onderschrift naar boven halen. Wat dat betreft ben je geen haar beter als bevoorbeeld Mevr. S.
Er is al een paar keer aan je gevraagt in dit toppic waarom je dat doet. Maar blijkbaar mis je die stukjes steeds, slectief lezen noemen ze dat.
Maar ondertussen vooral blijven wijzen naar andere mensen en zelf de vermoorde onschuld spelen.
Lovely schreef:Ja, maar het zit best diep geworteld en je ziet dat het ook zorgt dat mensen zich op een manier gedragen die ze in een normale setting met echte mensen wel uit hun hoofd laten.