mijn ex die echt speciaal een account aangemaakt had om mij hier te zieken geweldig........... die kreeg toch op zn klote toen hij een huiskamertopic indrong
Geweldig! Laatste wanhoopsdaad van hem? Soort laatste stuiptrekking?
Frank, leuk dat ik je hier zie.. Ook lang geleden.. Heb je je hondje nog? (black and tan) Of vergis ik me met iemand anders?
Frank
Geplaatst: 05-01-10 14:40
Hey! Hoe is het met jou!
Kijk, da's ook weer zo'n nadeel van dat grote bokt.. Je kunt niet alles meer lezen en moet dus een onderscheid maken in wat je leest. Zo blijf je van veel mensen niet meer op de hoogte!
Sjuultje bestaat nog steeds! Goed onthouden van je Ze staat wel in m'n profiel.
Djilna
Geplaatst: 05-01-10 14:41
Djiez ik moest even bijlezen en het was meer speculeren dan herinneringen ophalen geloof ik
Sjuultje was bijna hetzelfde overkomen vlak voor kerst toen ze bij mijn tante logeerde. Ze was ontsnapt, het ijs op gegaan, en er door gezakt.. Gelukkig vonden twee kleine kinderen haar en hebben ze haar er optijd uitgekeregen. Gelukkig kreeg ik dat pas na mijn vakantie te horen anders had ik het eerste vliegtuig vanaf Toronto gepakt.
Ik hoor hier trouwens namen voorbij komen... Nooooiit van gehoord!
ebony2
Geplaatst: 05-01-10 14:52
ik heb niet alles bij gelezen hoor dus misschien is ze al genoemd, maar hoort iemand nog wel eens iets van: Otje_ of bokt ze nu onder een andere naam?