Karl66 schreef:Het doel van dit topic is om constructief te praten over wat er anders en beter kan qua modden. Niet om onderling te kissebissen. Een aantal berichten zijn dus ook gesplit omdat dit totaal niet interessant is voor de andere gebruikers en niks toevoegt aan het topic. [/mod]
Bovenstaande is een quote van mod Karl66.
Dit is iets waar ik het mee eens ben.
Ik vind dan ook de onderstaande quote van een lid van het boktbeleid echt hoogst opmerkelijk.
Zij maakt hier een opmerkelijke vergelijking en het betekend, naar mijn idee, dat wanneer je geband bent dat je IRL een asociaal figuur bent. Hier wordt in ieder geval het probleem bij de gebande bokker gelegd en zegt eigenlijk dat het boktteam altijd terecht een ban of OW geeft.
Citaat:
Ik kan denk ik wel denken dat de mensen die zo een ontzettende moeite hebben met bokt en het beleid van bokt, dat ze er hele drama's van maken naar alle waarschijnlijkheid IRL ook problemen hebben met overheid, staleigenaren, bazen of gewoon andere mensen om zich heen.......
Tis maar net hoe je ermee omgaat, en hoe belangrijk het voor je is je gelijk te krijgen in ogenschijnlijk onbelangrijke dingen die op het internet gezegd worden
De vraag is of je op Bokt een ow krijgt,
puur en alleen omdat je de zaken klaar en duidelijk formuleert,
zonder alles in watjes te verpakken.
En het antwoord is volgens mij ( en ik spreek hier denk ik ook voor andere bokkers/gebanden) natuurlijk volmondig ja.
Het enige probleem is dat het merendeel van de mensen die over dat onderwerp iets zinnigs kunnen vertellen, sowieso geband zijn.
En dan viel me de afgelopen dagen nog iets opmerkelijks op.
Heel bewust heb ik me gisteren niet in dit topic laten horen. Waarom?
Omdat, en nu moet ik het heel voorzichtig formuleren, er een bokker een aantal posts heeft geplaatst die zeer duidelijk op mij betrekking hadden.
Ik wilde wel reageren maar was me er zeer van bewust dat men mij uit de tent probeerde te lokken.
Het jammere is dat dit niet altijd door mods wordt opgemerkt. Uiteraard kan ik dan temmen maar het duurt toch wel een paar dagen voordat de mod de tem behandeld en tot die tijd zit ik (bij wijze van spreken dan) op mijn tong te bijten om toch maar niet even snel die reactie terug te plaatsen.
Ik noem nu een voorbeeld die volgens mij niet op zich zelf staat.
Zelf ben ik al een paar keer geband doordat ik niet lang genoeg op mijn tong kon bijten.
Dus ik vind dit wel een heel belangrijk punt voor de mods om rekening mee te houden.
In mijn geval kreeg ik dan OW's vanwege een persoonlijke vete maar waar twee kijven kan het niet zo zijn dat er maar één bokker hiervoor op moet draaien.