Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Heb ik al eens eerder aangekaart bij het mod-team (toen ik nog mod was), maar voor zover ik weet (kan nu veranderd zijn!) wordt daar niet veel aan gedaan. Mee eens dus!
runningkawa schreef:Maar rouleren daar is ook over gesproken per forum
Nu gaat dat bij EA vrij moeilijk, heeft wat extra regels daar.
Maar de rest moet toch wel kunnen?
Citaat:Verder vind ik dat er juist heel veel soorten mods moeten zijn. Ik heb bijv. meer tijd dan een andere mod met een fulltime baan. Dus ik kan en wil ook meer doen. Maar, die andere mod is bijvoorbeeld wel een stuk beter in het tekstueel verwoorden, omgaan met bepaalde groepen. Daarom is het juist fijn als je heel veel verschillende soorten mensen als mod heb. Vanwege de meningen, vanwege de aanvullingen die zo'n team dan op elkaar vormt
Kafue schreef:Dit is een goede uitspraak eerlijkheid wordt tegenwoordig niet meer gewaardeerd. Althans door velen niet door mij.
Liever de harde waarheid en realiteit dan een fijn verpakt verhaaltje waar niemand iets aan heeft.
Je eigen mening vind ik nog steeds het aller allerbelangrijkste op de wereld en gelukkig is volgens de grondwet artikel 7 het hebben en uiten van de eigen mening nog steeds een basis bezit van de mens.
Jammer echter dat dit en je ziet het zo veel in de paardenwereld dat dit uiteindelijk door een bepaalde groep mensen niet gewaardeerd wordt. Ik ben soms ook wel te eerlijk en zou mischien beter na kunnen denken. Maar weet je als iets mooi is goed ofzo of iets is echt slecht dan moet en kan je dat toch gewoon zeggen zonder mensen te krenken.
Wat heeft een ruiter eraan als je zegt ooooohhhh mooi terwijl het niet zo is.
En dan de roddel onder elkaar. Gebeurd er iets in de wereld of in de topic dan heb je de aasgieren er zo bij en gaat de hele tam tam roddelcircuit aan het lopen.
En achter een gebeurd iets zit altijd een verhaal en daarin moet je de mens achter het verhaal niet uit het oog verliezen want waar rook is is vuur en waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Bokt verder is leuk en meestal wordt er perfect geholpen. Mischien meer mensen die mod zij zou beter zijn hoe meer zielen hoe meer ......... kennis en wetenschap.