Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:Ik heb dat echt helemaal gemist.
Heeft iemand toevallig een foto van zo'n dekje?
Earth schreef:Er was ook een halfinger met afgescheurde pezen aan het voorbeen omdat ze in de voerruif was blijven hangen. Dat is nog niet heel lang geleden. Weet iemand hoe het met die pony is afgelopen? Ze had toen een soort klapvoet.
Brainless schreef:_Karlijn schreef:Oh en ik herinner me een Bokker (naam weet ik niet meer maar begon met J volgens mij) die een aantal 'excursies'/kijkje achter de schermen van een paardenslachthuis organiseerde voor andere leden, waar ze zelf werkte dacht ik.
Jolliegirl, heeft op deze pagina nog wat gepost
Amber_anne schreef:Earth schreef:Er was ook een halfinger met afgescheurde pezen aan het voorbeen omdat ze in de voerruif was blijven hangen. Dat is nog niet heel lang geleden. Weet iemand hoe het met die pony is afgelopen? Ze had toen een soort klapvoet.
Dit is het paard wat ik bedoel
Weet nog dat dat been heel raar heen en weer bewoog
_Karlijn schreef:Oh en ik herinner me een Bokker (naam weet ik niet meer maar begon met J volgens mij) die een aantal 'excursies'/kijkje achter de schermen van een paardenslachthuis organiseerde voor andere leden, waar ze zelf werkte dacht ik.
Neonlight schreef:Suzanne F. schreef:Dat is de enige 1 april grap waar ik ingetuind ben. Geniaal was die!
Weet je dat zeker? Zo te zien was je ook in de prijsvraag grap getuind.Hoewel je toch al niet wist wie het paard was.
juval schreef:wat ik ook nog een bijzonder topic vond, niet zo heel lang geleden, was die bokker die een paard had gevonden. Geen eigenaar te vinden, uiteindelijk bleek hij uit duitsland te komen en kreeg ze het paard. Helaas mankeerde hij van alles en heeft ze er niet lang plezier van gehad.