Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:en ‘nee, dat vinden we helemaal niet rraaarrr (meer hier), maar wel heel bijzonder
Dani schreef:Goed voorbeeld inderdaad.Ik snap nu ook beter wat jullie bedoelen.
![]()
Volgens mij zijn er twee oorzaken voor het verschil: voor de LZP-mods is een verplaatsing naar 't Kippenhok logischer omdat het op hetzelfde tabblad staat, terwijl MD/VSW echt informatieve fora zijn. Het voelt dan, denk ik, sneller 'verkeerd' om een topic met een serieuze vraag te verhuizen naar een subforum voor geinige topics. Als tweede hebben mods gewoon een eigen stijl van dingen verwoorden, en het kan best dat Dyonne het helemaal niet zo streng bedoelde - tenslotte stond het niet in een groene balk en zijn er verder ook geen sancties uitgedeeld. Met een knipoog-smiley erbij was het bericht waarschijnlijk al anders overgekomen.
Ik heb nu wel bij de VSW-mods voorgesteld dat eerste topic ook naar KH te verhuizen, want serieus gaat het nooit meer worden natuurlijk (en dat hoeft op KH dus ook niet).
bruintje123 schreef:Dank je.
Nu mijn laatste bericht gaat niet eens over met de stroom mee gaan.
Maar over iemand die een persoonlijke aanval doet tegen me dat niet verwijderd word en volgens de mod ook niet verwijderd gaat worden. (ondertussen vind ik dat prima kunnen bokkers het ook terug kijken.)
Maar waar geen duidelijke uitleg komt waarom het bericht van mij vandaag in hetzelfde topic wel is verwijderd.
Kan ook niet uitgelegd worden, want dan is het toegeven dat meten met 2 maten heel normaal is.
Maar denk dat juf ank hier wel van toepassing isCitaat:en ‘nee, dat vinden we helemaal niet rraaarrr (meer hier), maar wel heel bijzonder
Peetstap schreef:Zeg, waarom kan Dyonne eigenlijk niet voor zichzelf spreken hoe ze iets bedoeld in betreffende topic, maar moet jij dat hier doen voor haar ?
Nikass schreef:Welk topic Bruintje? Welke pg?
Bij HAW wilde ik een topic aanklikken "wat vinden jullie van het vrijspringen van dit paard"?
Maar als ik het aanklik staat er: "dit topic bestaat niet".
Wat betekent dit?
Is het verwijdert? Waarom?
En indien verwijderd, waarom blijft de titel dan wel staan?
Citaat:Voordat je een bericht kunt laten verwijderen ben je tig verschillende mensen verder en uiteindelijk krijg je een belerend vingertje.
[***] schreef:en ik heb mijn energie voor andere dingen nodig. .
Dani schreef:Peetstap schreef:Zeg, waarom kan Dyonne eigenlijk niet voor zichzelf spreken hoe ze iets bedoeld in betreffende topic, maar moet jij dat hier doen voor haar ?
Ik 'moet' dat helemaal niet doen voor haar.Maar ik sta op FZ en lees hier altijd mee, Dyonne niet. Dus ik reageer hier ook vaker. Dat is nou precies waarom je beter via PB om uitleg kunt vragen.
Nikass schreef:Welk topic Bruintje? Welke pg?
Bij HAW wilde ik een topic aanklikken "wat vinden jullie van het vrijspringen van dit paard"?
Maar als ik het aanklik staat er: "dit topic bestaat niet".
Wat betekent dit?
Is het verwijdert? Waarom?
En indien verwijderd, waarom blijft de titel dan wel staan?
Het HAW-topic is inderdaad verwijderd maar de titel is per ongeluk blijven staan. Was een foutje van onze kant, is nu opgelost.Het voorbeeld van Bruintje hoeft hier verder niet besproken te worden, zoals uitgelegd gaat dat om een individuele sanctie en daar gaan we hier verder niet op in.
Nikass schreef:En dan is er weer een berichtje verwijderd uit het Funda topic. Je mag geen huizen afkraken en iemand zegt zo waar de kleur van de muur niet mooi te vinden. Serieus, is dat afkraken?
Het is allemaal zo ver gezocht