[Uitgelicht] 'uitgelicht'

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 11:21

Dat is mijn schuld, ik heb blijkbaar niet goed gekeken. :+ (die van vandaag dan)

MyWhisMax, de nieuwe topics met foto's moeten wel aan de eisen voldoen, we zien nieuwe fototopics altijd dus we kijken er niet overheen. Maar de kwaliteit van de foto's moet wel goed of iig acceptabel zijn. Je kan altijd temmen als je een fototopic ziet maar we zien standaard alle fototopics.

MyWishMax

Re: [Uitgelicht] 'uitgelicht'

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 12:45

Ik weet zeker dat die topics aan de eisen voldeden en kwalitatief beter waren zelfs. Want vergelijkbare foto's waren wel in uitgelicht gezet en ik heb ook slechtere kwaliteit foto's erin zien staan.

Juist omdat er aangegeven wordt dat fototopics bekeken worden tem ik daar nooit op, maar blijkbaar gaat dat ook niet altijd op.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 13:03

Kan je een topic geven die niet in Uitgelicht heeft gestaan? Ik wil weten waarom we die gemist hebben dan.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 13:06

Goh dat is echt al langere tijd geleden, vorig jaar ergens. Dus geen idee meer welk topics het waren. Alleen dat het me een paar keer opgevallen is omdat ik die zelf 'gevonden' had ipv in uitgelicht had gezien. Terwijl dat ook geen enorm drukke periode was bij allemaal. Misschien 1 in veulentijd, maar was geen veulen en er zou afwisseling moeten zijn in uitgelicht. Bij de ene had het het copyright kunnen zijn, maar die was niet groter als bijvoorbeeld een foto van mij die er wel ingestaan heeft daarvoor nog.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 13:45

Je mag altijd temmen als je een topic ziet wat in Uitgelicht 'moet'. Ik blijf het apart vinden, waarom hebben wij dat topic toen niet gezien? We zoeken echt altijd goed, daarom snap ik het niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-25 14:05

Het was er niet 1, het waren er een paar. Daarom viel het juist op uiteindelijk. Ik heb helaas zo'n hoofd dat zulke dingen onthoudt, maar dan niet welke topics het waren