Op gevoel blijf je toch altijd houden. Ik ben een mens, en heb gevoel. Het kan zijn dat ik het gevoel heb dat een topic helemaal mis gaat en een slotje nodig heeft, terwijl een andere mod in dat geval een hulk had geplaatst. Je probeert zo objectief mogelijk te zijn, meer als dat kun je niet doen. Soms zal een onderwerp je eerder richting het ene zetten, en soms naar het andere. Overleg is altijd de beste manier, zowel tussen mods onderling, als tussen mods en gebruikers. Daarom ook dit topic, en daarom ook dat er niet meteen een hulk komt "gelieve geen individuele acties te bespreken" (want dat is nu wel wat er gedaan wordt, en wat eigenlijk niet de bedoeling is). Nu vind ik ook dat in kader van transparant zijn je ook voorbeelden moet kunnen aanhalen, en dat is wat er nu gedaan wordt.
Maar nogmaals: de beslissing wordt opnieuw beoordeeld. Als je het idee hebt dat een besluit niet terecht is, trek altijd aan de bel. Ja, is weer werk voor ons, maar we zijn er als mods niet voor onszelf, maar voor jullie als gebruikers. Daarbij kun je het nooit iedereen naar z'n zin maken, maar de insteek is wel dat we door onze aanwezigheid de grootste groep het naar de zin maken. Als jullie als gebruikers niet aangeven wat er mis gaat, kunnen wij er niet op inspelen. Ik wordt dan ook best blij van een topic als deze waarin jullie op een positieve manier mee denken (ook al is het voor mij echt wel lastig om goed onder woorden te brengen wat ik bedoel).