Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lovely schreef:Leuke insinuatie - maar nee, dom meisje, ik had me net geregistreerd op Geit, heb mijn commentaar toegelicht bij de dames in kwestie. Kort na mijn post is de hele boel afgesloten en verwijderd. Maar fijn dat je opmerking wel weer eens bewijst hoe zinnig speculaties zijn.Jannepauli, het heeft niet zoveel zin om RK, Sul en Kiwiko hier op het forum aan te spreken, ze kunnen hier niet reageren, maar dat is waarschijnlijk ook de precies de reden waarom je het doet, toch.
Yamcha schreef:Dat is wat voorbarig lijkt me. Er is niet verteld waarom of door wie het topic op Geit verdwenen is, dus dit zijn aannames.
DubbelDun schreef:Hoe onbegrenst is onbegrenst???Google schreef:Gratis forum met onbegrensde mogelijkheden
Gratis forum maken bij Forum-xl, een gratis forum met onbegrensde mogelijkheden.
forum-xl.nl/ - In cacheforumXL schreef:Het gebruiken van de forum-xl.nl gratis forum dienst betekent dat u volledig akkoord gaat met de hieronder gestelde voorwaarden en deze in acht neemt.
1. Alle fora en berichten op forum-xl.nl fora kunnen zonder opgaaf van reden worden verwijderd door forum-xl.nl.
2. Uw forum mag geen geweld bevatten of geweld uitdragen. Niet in de vorm van tekst als niet in de vorm van beeld.
3. forum-xl.nl accepteert geen fora met als doel verspreiding van wares, MP3, adult (18+) content, spam, drugs, online gokspelen, haat, cracking, hacking, warez, pyramide spelen, affilitate, scams or of enig illegale content zoals voorgeschreven in Nederlandse en Europese wetgeving.
Lovely schreef:Yamcha schreef:Dat is wat voorbarig lijkt me. Er is niet verteld waarom of door wie het topic op Geit verdwenen is, dus dit zijn aannames.
Walks like a duck, quacks like a duck... must be a princess in a fairytale.
Maar goed, het zal wel lekker zitten met je kop in het zand, neem ik dan maar aan ter speculatie.
Wolken schreef:Zeg ik nu iets heel raars als ik me bedenk dat Bart een mede-eigenaar / bedenker / ontwerper is van het hele Forum XL gebeuren en daardoor waarschijnlijk een hele grote vinger in de pap heeft zitten????
Yamcha schreef:Ik denk ook dat het beheer er achter zit, lijkt mij waarschijnlijk, maar totdat je daar duidelijkheid over hebt, kun je het niet zomaar stellen. Dat is net zo goed aannames doen als in dat mod-topic gebeurd is. Ik vind het niet correct het beheer dat te verwijten en het dan vervolgens zelf ook te doen.
Nicolletje schreef:Hoeveel gepaster wil je het hebben, hij heeft zonder waarschuwing een permanente ban gekregen heb ik begrepen.
(op pb's nog wel heb ik begrepen, bokt modereert toch niet op pb's?)
Maar dan nog kan je erboven staan en je niet uit de tent laten lokken; degenen die dan OW's hebben gehad waren vast ook niet heilig.
Verder vind ik het erg goed van Bokt dat dit topic open blijft, nu ga ik weer in de meeleesmodus.
Nikka schreef:Yamcha schreef:Ik denk ook dat het beheer er achter zit, lijkt mij waarschijnlijk, maar totdat je daar duidelijkheid over hebt, kun je het niet zomaar stellen. Dat is net zo goed aannames doen als in dat mod-topic gebeurd is. Ik vind het niet correct het beheer dat te verwijten en het dan vervolgens zelf ook te doen.
Heb je helemaal gelijk in Yamcha. Kwam ik ook achter toen ik even rustig nadacht
Lovely schreef:ze bestaan helaas niet