Bokt-leaks

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:04

Misschien hadden ze geen phpBB forum moeten nemen voor Geit.....

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:05

Sja DD, dan valt bokt misschien toch wel mee ;)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:05

Waaruit blijkt dat bokt erachter zit dat dei quotes van geit zijn verwijdert? Bij sommigen kan bokt helemaal niks meer goed doen. alles wat er vanaf nu gebeurt zal wel iemadn zeggen, zie je wel, ik wist het.. misschien is dti wel een verstandig besluit van Geit zelf... weten jullie veel?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:06

Lovely schreef:
Jannepauli, het heeft niet zoveel zin om RK, Sul en Kiwiko hier op het forum aan te spreken, ze kunnen hier niet reageren, maar dat is waarschijnlijk ook de precies de reden waarom je het doet, toch :).
Leuke insinuatie - maar nee, dom meisje, ik had me net geregistreerd op Geit, heb mijn commentaar toegelicht bij de dames in kwestie. Kort na mijn post is de hele boel afgesloten en verwijderd. Maar fijn dat je opmerking wel weer eens bewijst hoe zinnig speculaties zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:07

Yamcha schreef:
Dat is wat voorbarig lijkt me. Er is niet verteld waarom of door wie het topic op Geit verdwenen is, dus dit zijn aannames.

Walks like a duck, quacks like a duck... must be a princess in a fairytale :?.

Maar goed, het zal wel lekker zitten met je kop in het zand, neem ik dan maar aan ter speculatie.

Jannepauli, niet meer te controleren helaas en dus blijf ik bij mijn uitgangspunt dat jij liever aan de veilige wal blijft roepen naar de overkant :). Dom is zo'n makkelijk verwijt, laat je toch niet zo uit je intelligente tent lokken joh.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 27-12-10 14:08, in het totaal 1 keer bewerkt

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:07

Er komt vast nog wel eens boven waaien hoe dit tot stand is gekomen :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:09

DubbelDun schreef:
Hoe onbegrenst is onbegrenst???

Google schreef:
Gratis forum met onbegrensde mogelijkheden
Gratis forum maken bij Forum-xl, een gratis forum met onbegrensde mogelijkheden.
forum-xl.nl/ - In cache

forumXL schreef:
Het gebruiken van de forum-xl.nl gratis forum dienst betekent dat u volledig akkoord gaat met de hieronder gestelde voorwaarden en deze in acht neemt.
1. Alle fora en berichten op forum-xl.nl fora kunnen zonder opgaaf van reden worden verwijderd door forum-xl.nl.
2. Uw forum mag geen geweld bevatten of geweld uitdragen. Niet in de vorm van tekst als niet in de vorm van beeld.
3. forum-xl.nl accepteert geen fora met als doel verspreiding van wares, MP3, adult (18+) content, spam, drugs, online gokspelen, haat, cracking, hacking, warez, pyramide spelen, affilitate, scams or of enig illegale content zoals voorgeschreven in Nederlandse en Europese wetgeving.

Tja het mag niet daar, dat klopt.

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:10

Zeg ik nu iets heel raars als ik me bedenk dat Bart een mede-eigenaar / bedenker / ontwerper is van het hele Forum XL gebeuren en daardoor waarschijnlijk een hele grote vinger in de pap heeft zitten????

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:10

Het is heel simpel, geen enkel forumsoftware bedrijf zit te wachten op lastercampagnes. En ze zullen dit wel als laster beschouwd hebben (wat ik nog best kan begrijpen als je alles objectief bekijkt). En Boktbeheer kan ze getipt hebben, maar elke willekeurige andere Bokker die door de stront gehaald is daar ook.

LadyMadonna

Re: Bokt-leaks

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:12

Bart is mede ontwikkelaar van PHPBB, dus tja ;)
Maar goed, ik weet niet in hoeverre bokt hiermee te maken heeft en ik wil het geloof ik ook niet weten, wordt er een beetje zat van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:13

Lovely schreef:
Yamcha schreef:
Dat is wat voorbarig lijkt me. Er is niet verteld waarom of door wie het topic op Geit verdwenen is, dus dit zijn aannames.

Walks like a duck, quacks like a duck... must be a princess in a fairytale :?.

Maar goed, het zal wel lekker zitten met je kop in het zand, neem ik dan maar aan ter speculatie.

Ik denk ook dat het beheer er achter zit, lijkt mij waarschijnlijk, maar totdat je daar duidelijkheid over hebt, kun je het niet zomaar stellen. Dat is net zo goed aannames doen als in dat mod-topic gebeurd is. Ik vind het niet correct het beheer dat te verwijten en het dan vervolgens zelf ook te doen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:17

Wolken schreef:
Zeg ik nu iets heel raars als ik me bedenk dat Bart een mede-eigenaar / bedenker / ontwerper is van het hele Forum XL gebeuren en daardoor waarschijnlijk een hele grote vinger in de pap heeft zitten????

_O- Heerlijk dit soort complottheoriedingentoestanden..als het geen aliens zijn, is het bokt wel... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:20

Verdomd, aliens, die kunnen het ook nog zijn. Een soort virtuele bakkabouters waar iedereen toch al in gelooft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:20

:')

Doet me denken aan dat topic van Kjoetie :')

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:22

Quote Geit

Citaat:
Het feit dat deze topics zijn verwijderd, komt omdat vanuit de hosting van dit forum een bericht is gekomen dat dit verwijderd dient te worden. Wanneer er niet aan dit verzoek voldaan zou worden, zou er een rechtzaak aangespannen worden.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:22

Yamcha schreef:
Ik denk ook dat het beheer er achter zit, lijkt mij waarschijnlijk, maar totdat je daar duidelijkheid over hebt, kun je het niet zomaar stellen. Dat is net zo goed aannames doen als in dat mod-topic gebeurd is. Ik vind het niet correct het beheer dat te verwijten en het dan vervolgens zelf ook te doen.

Heb je helemaal gelijk in Yamcha. Kwam ik ook achter toen ik even rustig nadacht :D
Laatst bijgewerkt door Nikka op 27-12-10 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:23

Ik vind Aliens leuker dan het Bokt beheer :o

DubbelFun

Welke hosting?? Bokt of Geit ??

LadyMadonna

Lekker breed opgezet... Vanuit de hosting van dit forum... tja... Aan de andere kant, t staat wel gewoon in de algemene voorwaarden.

En ja, als forumeigenaar zou ik persoonlijk toch ook eens kijken waarom een forumpje ineens zo ontzettend hard loopt... Dat betekend vaak stront aan de knikker :j

Hosting forum xl,. bokt is geen hosting

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:24

Wolken schreef:
Ik vind Aliens leuker dan het Bokt beheer :o

Ja maar ja,, ze bestaan helaas niet en het boktbeheer wel.

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:27

Nicolletje schreef:
Hoeveel gepaster wil je het hebben, hij heeft zonder waarschuwing een permanente ban gekregen heb ik begrepen.
(op pb's nog wel heb ik begrepen, bokt modereert toch niet op pb's?)

Maar dan nog kan je erboven staan en je niet uit de tent laten lokken; degenen die dan OW's hebben gehad waren vast ook niet heilig.

Verder vind ik het erg goed van Bokt dat dit topic open blijft, nu ga ik weer in de meeleesmodus.

Wel als ze racistisch, seksueel expliciet of spam zijn.
Bokt leest ze niet automatisch maar naar gestuurde pb's worden wel in behandeling genomen als ze doorgestuurd worden naar mods of beheer.

edit: FaberSmid was me voor {:)
Laatst bijgewerkt door slokkie op 27-12-10 14:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:28

Nikka schreef:
Yamcha schreef:

Heb je helemaal gelijk in Yamcha. Kwam ik ook achter toen ik even rustig nadacht :D

Lovely schreef:
ze bestaan helaas niet

Wie weet helemaal niet helaas, misschien zijn ze wel hartstikke eng :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:29

Wat is enger, boktbheer of aliens, tja, denkdenkdenk.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:31

ach het mag dan verwijderd zijn, iedereen heeft het nu toch wel gelezen. The oliebol has already hit the fan...

harvestroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:32

Ik heb de afgelopen dagen op beide forums alles zitten volgen en krijg hier een heel naar gevoel bij.
Als er geen duidelijke uitleg van het boktbeheer komt,dan gaan mensen hun mening vormen naar aanleiding van wat er op het andere forum gebeurt.
Ik ben geen actieve gebruiker,lees meer dan dat ik schrijf,en had veel respect voor de mods en beheer.
Maar daar is niets meer van over.