Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:Jolliegirl schreef:je hebt het er steeds over, herhalen herhalen herhalen.
We weten nu wel hoe jij erover denkt
tevens was het de bedoeling om ontopic te gaan
Zullen we dat dan maar doen?
Gelukkig heb je het zelf niet tig keer aangehaald in dit topic en een ander topic.
Billy schreef:Gut,Sjeik geband? wat weer een flater van het boktbeheer
Een ezel stoot zich in 't gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen..
Nou het boktbeheer stoot zich niet, die trapt er uit alle macht tegenaan
Sypheron schreef:sjeik schreef:Ik zit nu een tijdje op bokt en het valt me enorm tegen hoe mensen die van aanpakken met paarden op moet rotten en ze gaan aaien bij anderen.
Ooit was bokt een vraagbaak ook voor niet leden, en nu ik toch maar lid ben valt het me wat tegen.
No offence, maar misschien moet hier eens op geTem'ed worden.. Lijkt me vrij duidelijk dat dit een SA is. "Ooit" met als registratiedatum twee weken geleden... Bokt is helaas al jaren niet meer zoals het vroeger was. En tja, dan kun je er over discussieren of het goed was om bokt tot zoiets groots uit groeien. Ik denk zelf van wel, áls er tenminste duidelijkere regels waren en daar ook STRIKT aan gehouden werd. De regels zijn nu al jaren erg schemerig, en de een na andere mod zie ik zijn eigen draai hieraan geven. Beetje jammer, zeker als je nagaat dat er 'vroeger' niet veel moderatie nodig was.
Ps. Karl66, het verleden heeft al meerdere malen geleerd dat wanneer er een topic geopend wordt wat er wél over gaat, dit meteen gesloten en in de doofpot gestopt wordt. Dus vertel dan eens, waar moet hier wel over gesproken worden? Ik weet dat het niet ontopic is, maar verwijs me dan even naar het juiste topic zodat we allemaal weer op onze weg kunnen gaan...
slimmerik schreef:Billy schreef:Gut,Sjeik geband? wat weer een flater van het boktbeheer
Een ezel stoot zich in 't gemeen geen tweemaal aan dezelfde steen..
Nou het boktbeheer stoot zich niet, die trapt er uit alle macht tegenaan
Erg ongefundeerd deze kritiek imo.
Wat sjeik betreft verbaasde het me ook dat "hij" als gladheidbestrijder in de winter zowat non-stop op bokt zat deze dagen van gladheid. Bovendien was uit de posten en pb's die ik mocht ontvangen heel duidelijk te merken dat het "hem" niet was maar sul.
Jolliegirl schreef:slimmerik schreef:Wat sul betreft: ik herkende toch duidelijk haar stijl in sjeik zijn posten. Dat betekent dat òf sjeik heeft er niet op toegezien dat zijn ega zijn account gebruikte (case à la Bas/Marreke) òf sjeik was gewoon een ordinaire SA van Sul. Dat laatste beweren de mods en zo zal het dan wel zijn.
Ik dacht dat dat niet besproken werd met derden.
en beschuldigingen maken is lekker makkelijk.
Dus iedereen met een kind o.i.d mag geen 2 accounts hebben.
Mijn vriend zou dus ook geen account mogen hebben?
Chiqa schreef:Zo wat een offtopic geklets hier![]()
Over vergeten bokkers gesproken, Sjeik een ban die ga ik missen als kiespijn![]()
Wat een waardeloze bijdrage voor bokt, nee daar hebben ze goed aan gedaan,
10 keer niks.
Frank schreef:Is die Marsje al genoemd?
Dat was die enge, lelijke vent. Vrijgezel, woonde bij zijn moeder en wilde altijd met jonge boktmeisjes afspreken... Ging ook naar meetings enzo!
En hij had helemaal niks met paarden...