is het niet eens rijd voor een ander paardje of niet ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xbbm schreef:maar is het de bedoeling daat het bokkende paard het zelfde blijft ? \
is het niet eens rijd voor een ander paardje of niet ?
baroen schreef:sjonge jonge..... na-apen? ideen gekopieerd?
pagina's terug werd er ook door iemand gezegd"zo jammer dat veel nu het paard van sjd gebruiken" welk paard van sjd? dat is julius, die kan iedereen zo maken en dat is ook logisch.
ik vind het een leuk topic en er zijn absoluut een aantal hele mooie logo's bij, maar als het zo moet gaan?
Nyckle schreef:Jammer dat mensen al snel denken dat sommigen gaan na-apen. Kijk, het is een bokkende Julius, dan krijg je toch al snel wat dezelfde ontwerpen. En al lijkt 'ie er veel op, de best uitgewerkte wint. Of denk ik dat verkeerd?!
PussInBoots schreef:Naäperij is niet erg, mits er verbeteringen zijn. Ook mensen die geen reactie krijgen kunnen wel heel inspirerend werken op de fantasie van anderen......
MysticTinker schreef:Inderdaad, dat had ik een aantal pagina's terug ook al aangekaart.
En dan is het nog maar de vraag wie er eerst met het idee was.. Ik heb ook een paar leuke ontwerpen die ik aan niemand wilde zien om kopieën de voorkomen, een daar van was ook met de vallende letters.. Probeer iedereen dan maar eens te overtuigen dat het idee van jezelf komt..
Daarom heb ik deze met de wolk toch maar eerder in het topic gezet.. dan weet iedereen tenminste dat het idee van mij komt..
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld worden.
DJoysDesignz schreef:baroen schreef:sjonge jonge..... na-apen? ideen gekopieerd?
pagina's terug werd er ook door iemand gezegd"zo jammer dat veel nu het paard van sjd gebruiken" welk paard van sjd? dat is julius, die kan iedereen zo maken en dat is ook logisch.
ik vind het een leuk topic en er zijn absoluut een aantal hele mooie logo's bij, maar als het zo moet gaan?
DJD bedoel je... ja maar ik heb moeite zitten doen in illustrator om er een vector illustratie van te maken en iemand anders pakt gewoon mijn plaatje en kopieert het in zijn/haar ontwerp. Dat bedoelen ze er dus mee.
baroen schreef:sjonge jonge..... na-apen? ideen gekopieerd?
pretletter17 schreef:Knoffer schreef:Vooral de bovenste vind ik super! Hoe lijkt het als je het paardje transparant maakt zodat het de kleur van de achtergrond krijgt? Of in ieder geval iets lichter, nu valt het een beetje weg tegen de donkere letter O.
pmarena schreef:Knoffer schreef:
Deze dus , die zijn best gaaf en hebben een profi uitstraling , en ook heel bruikbaar voor de "world-domination" plannen van Bart , hihi !
't Is toch net een wereldbol en dan Bokt zo eroverheen
baroen schreef:iemand? misschien 1 iemand dan... dan spreek je die daar op aan, maar zo werd het niet gezegd.
en dan nog.... alleen het paardje is nog geen ontwerp![]()
en ja djd.. sorry kon er even niet opkomen, maar ik zat in de buurt
DJoysDesignz schreef:baroen schreef:iemand? misschien 1 iemand dan... dan spreek je die daar op aan, maar zo werd het niet gezegd.
en dan nog.... alleen het paardje is nog geen ontwerp![]()
en ja djd.. sorry kon er even niet opkomen, maar ik zat in de buurt
1? het zijn er 10, maar in mijn volgende ontwerpen komt ook gewoon een copyright. Zodat ik kan voorkomen dat iemand er ook maar aankomt.
x_Marr schreef:Ik ben toch ook maar aan het knutselen geweest(bewerken werkt aanstekelijk)...
http://img238.imageshack.us/img238/8634 ... kt1sp2.bmp
jodi schreef:x_Marr schreef:Heeft iemand ook nog tips/ commentaar op mijn logo?Niet dat ik denk dat ik ga winnen maar zodat ik weet waar je goed op moet letten bij een logo..
hij staat op blz. 32.
Ik heb een beetje het gevoel dat je paard een dikke scheet laat![]()