Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maya schreef:Farouche, doorgaans is dat wel de bedoeling, dat er dus gemeld wordt dat berichten gesplit of verwijderd of bewerkt zijn.
Amanda schreef:Farouche: dat is ook wel weer zo.
1700 mods om uit te kiezen...dat heb je niet zo 123 gedaan
Zoals ik al eerder voorstelde misschien het boktteam een x aantal mensen als potentiele mods uit te kiezen.
2x zoveel als dat er mods nodig zijn ongeveer.
En daar dan de gebruikers uit te laten kiezen.
Stel, er zijn 20 nieuwe mods nodig. Het team zoekt 40 mensen uit en daar moeten de gebruikers uitkiezen.
Om maar een voorbeeld te geven.
katiavl schreef:Als je een nieuw pm krijgt met ditin weet je hoe ver het is
Farouche schreef:Amanda schreef:Farouche: dat is ook wel weer zo.
1700 mods om uit te kiezen...dat heb je niet zo 123 gedaan
Zoals ik al eerder voorstelde misschien het boktteam een x aantal mensen als potentiele mods uit te kiezen.
2x zoveel als dat er mods nodig zijn ongeveer.
En daar dan de gebruikers uit te laten kiezen.
Stel, er zijn 20 nieuwe mods nodig. Het team zoekt 40 mensen uit en daar moeten de gebruikers uitkiezen.
Om maar een voorbeeld te geven.
Ja, dat lijkt me een beter plan, of mensen die meer dan 7000 berichten hebben, minimaal 5x per week online zijn op bokt en de gang van zaken een beetje weet een berichtje in een topic plaatsen die misschien geschikt zijn, de mods in hun eigen subforum even overleggen wie hun geschikt lijken uit dat topic en dan die bekent maken en de andere users laten stemmen.
Citaat:Ik ben het met jullie eens dat we graag meer nieuwe mods zien. Op dit moment zijn we weer in overleg voor een nieuwe lading, die hopelijk per juli kan starten. Maar, dit heeft tijd nodig, en gaandeweg komen er inderdaad steeds meer mods bij. Dit met name om de lasten te verlichten van alle mods, zodat er meer overleg, meer meningen voor alle kwesties kunnen plaatsvinden. Ik meen dat het het streven is, om per forum minimaal 2, en de drukkere / grotere fora wat meer, mensen aan te stellen. Het moderatorteam is al flink gegroeid, en zal nog enige tijd doorgroeien.
Maya schreef:Sowieso houden we iig wel al een minimumleeftijd van 18 jaar aan... DusFarouche.
Maya schreef:Sowieso houden we iig wel al een minimumleeftijd van 18 jaar aan... DusFarouche.
Neonlight schreef:Goede tip RK, nemen we mee.![]()
En ja, ik heb pb's verstuurd. Eentje omdat iemand niet meer wist wat er in zijn/haar OW stond omdat deze persoon die al verwijderd had, .
katiavl schreef:Voila, zo zie je dat mods ook vriendelijk kunnen zijn
Citaat:Ik kom ook steeds dezelfde mensen op dit soort topics tegen.
Neonlight schreef:Maar, misschien een domme gedachte, en deze zeg ik even niet vanuit het groene naampje. Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen die nergens problemen mee hebben, en ook niet in het beleid, daarom geen FZ opzoeken?
SuperPepeijn schreef:Da's lief RK, maar ik ga hier geen woorden (meer) om vuil maken. Als er iets is dat volslagen nutteloos is, is het wel het bekritiseren van het zichzelf veel te serieus nemend bokt beheer team.
En het scheelt me ook nog een ban van een paar jaar
griebels schreef:En als je dan niet in dat topic reageert maar een nieuwe opent krijg je weer te horen dat er al een topic over is geweest...
Dus je mag geen oud topic omhoog halen maar ook geen topic over hetzelfde onderwerp (met nieuwe antwoorden) openen??
Schimmelig schreef:''Kies je favoriete mod'' en maar één keer stemmen.
Die met de minste stemmen krijgt een enkeltje naar 'gewone gebruiker'
Schimmelig schreef:Dat is niet in alle gevallen zo geweest, toch?
naadje24 schreef:Zo maakte ik dus de vergelijking honden kwa buitenlanders...
dat als een (mijn voorbeeld): stafford een kind grijpt ,gelijk alle staffords over 1 kam worden geschoren en maar afgemaakt moeten worden en moordmachines zijn maar dat als een buitenlander iemand doodschiet je ook niet alle buitenlanders over 1 kam gaat scheren en gaat verbieden...
in mijn ogen : een mens is een mens ongeacht het ras,een hond is een hond ongeacht het ras..
maar voor dergelijke vergelijkingen krijg ik dan een ow
en dat terwijl ik er zelf niks verkeerds aan zie en ik nu zo jouw tekst lees en jij blijkbaar ook vind dat een vergelijking in zuks ook niet verkeerd is toch? of begrijp ik het verkeerd?
zo heb ik dus wel meerdere vergelijkingen gemaakt op zelfde contex als hierboven,daarmee had ik dus een ban verdiend. in mijn ogen dus niet terecht...wat vind jij?
katiavl schreef:Wat je typt is toch bewust neem ik aan
runningkawa schreef:En mods die te weinig doen, te vaak in opspraak komen, eens onder de loep nemen in het team.
Neonlight schreef:Maar, misschien een domme gedachte, en deze zeg ik even niet vanuit het groene naampje. Zou het niet zo kunnen zijn dat mensen die nergens problemen mee hebben, en ook niet in het beleid, daarom geen FZ opzoeken? Ik spreek namelijk even voor mezelf, 3 maanden geleden kwam ik eigenlijk nooit met mods in aanraking, had geen problemen met het beleid, en zag ook niet het nut om iets op FZ te lezen. Enkel als er iets vreemd werkte keek ik even of meer mensen er last van hadden.
Ik heb ook nooit iets gemerkt van onvrede toen ik zwart was. Wellicht ligt het ook aan het boktgebruik (hmm, ongelukkig woord) van de user? Ik kwam in topics waar dit gewoon absoluut niet aan de orde was.
slimmerik schreef:Ik zou best wel eens de MH (mesthoop) willen lezen Duivel .
ja hier ben ik het ook mee eensCitaat:Voor wat betreft verkiezingen van mods. Ik ben er wel voor om iemand maximaal 2 jaar mod te laten blijven, dan moet diegene "aftreden" en wordt er een nieuw iemand gekozen. Zo houd je geregeld een frisse wind door het team + dat mods dan niet afstompen.
Shadow0 schreef:Ik ben tegen een verplichte doorstroomregeling, dat zou een aantal hele goede mods kosten. Bovendien was voor mij de ervaring van andere mods van onschatbare waarde, als het gaat om langerlopende problemen, informatie, uitgebreide kennis, achtergronden van gebruikers, van regels (ook waarom ze zo ontstaan zijn bijvoorbeeld).
Bovendien denk ik dat je met steeds nieuwe mods de consistentie eerder vermindert, en dat is toch een punt dat steeds terugkeert in de discussies.
Net als het feit dat mensen vinden dat ze veel mods niet meer kennen, en dat het belangrijk is dat mods bekend zijn bij de gebruiker. Juist door veelvuldig te wisselen, krijg je dat probleem steeds weer.
Farouche schreef:Dat had ik nu ook, en de mids kon ik ook niet.. nu wel
katiavl schreef:Waarom is die leeftijd dat inneens verhoogd?
Naadje heb al twee keer een pb gehad, één keer van de mod waarbij ik zelf ook vragen heb, en een keer omdat ik daar ben ik mee eens teveel zegde![]()
Maar bedoel het in zijn algemeen![]()
Als ik hulp nodig heb, krijg ik het meestal meteen en dat vind ik wel leuk