Het zou alleen fijn zijn als mensen een eigen topic beginnen als ze een feestje willen en zich hier bezig houden met waar het topic over gaat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:PintoNatal heeft het niet zo bedoelt allemaal.
Ze zit op dit moment niet zo lekker in haar vel & is gewoon even snel geirriteerd.
Haar excuses voor haar posts.
Ze zit op dit moment niet zo lekker in haar vel & is gewoon even snel geirriteerd.
Cayenne schreef:Zo PintoNatal, dat had ik echt niet achter jou gezocht
In ieder geval heb ik nog even gebelt
poes schreef:Of het nu hardware is of niet kan mij eigenlijk niet zoveel schelen... Niets is gratis vandaag, en dan ben ik ook bereid om voor gebruikte diensten (en bokt is veruit mijn meest verbruikte dienst) te betalen. Of Bart daarmee nu hardware aanpast of eens lekker achteruitzakt en geniet van zijn werk kan me niets schelen eigenlijk. Hij deed zijn oproep impulsief op een moment waarop bokt maar bleef platgaan, ik denk dat er anders nooit een oproep gekomen was. Geen probleem voor mij, ik zou zelfs bereid een klein vast bedrag voor bokt te betalen jaarlijks. In de hoop dat mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren en zeggen hoe goed ze het zelf wel kunnen dan gelijk ook wegblijven...
Bas232 schreef:poes schreef:Of het nu hardware is of niet kan mij eigenlijk niet zoveel schelen... Niets is gratis vandaag, en dan ben ik ook bereid om voor gebruikte diensten (en bokt is veruit mijn meest verbruikte dienst) te betalen. Of Bart daarmee nu hardware aanpast of eens lekker achteruitzakt en geniet van zijn werk kan me niets schelen eigenlijk. Hij deed zijn oproep impulsief op een moment waarop bokt maar bleef platgaan, ik denk dat er anders nooit een oproep gekomen was. Geen probleem voor mij, ik zou zelfs bereid een klein vast bedrag voor bokt te betalen jaarlijks. In de hoop dat mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren en zeggen hoe goed ze het zelf wel kunnen dan gelijk ook wegblijven...
De Zon is gratis....
Nederland/Radio 1,2,3 en 4 zijn gratis.
Een en Canvas zijn gratis.
Verder zijn er zoveel dingen gratis, alsook Bokt.....ook al gratis![]()
En ook deed Bart de oproep niet, enkel gaf hij te kennen dat een server €3500 kost.
Vervolgens begon er een actie.
Of die nieuwe server het oplost is voor mij de vraag, maar als de actie er een geeft en het lost het op dan ben ik ook tevree.
Maar wat als het niet zo is?
runningkawa schreef:En ook deze zenerd verdwijnen binnenkort van de antenne, dus ook niet meer gratis Bas
Wat is er nu mis mee dat mensen vrijwillig bij willen dragen aan iets waar ze dagelijks veel zijn?
Peetjuh schreef:
Als je dat een of 2 x zegt is het ook wel genoeg hoor!! Zet het anders in je onderschrift als je zo graag wil dat iedereen het weet!!
liannes schreef:ik draag gewoon lekker bij, en heb er veel plezie aan (BOKT DUS)
Bas232 schreef:poes schreef:Of het nu hardware is of niet kan mij eigenlijk niet zoveel schelen... Niets is gratis vandaag, en dan ben ik ook bereid om voor gebruikte diensten (en bokt is veruit mijn meest verbruikte dienst) te betalen. Of Bart daarmee nu hardware aanpast of eens lekker achteruitzakt en geniet van zijn werk kan me niets schelen eigenlijk. Hij deed zijn oproep impulsief op een moment waarop bokt maar bleef platgaan, ik denk dat er anders nooit een oproep gekomen was. Geen probleem voor mij, ik zou zelfs bereid een klein vast bedrag voor bokt te betalen jaarlijks. In de hoop dat mensen die alleen maar commentaar kunnen leveren en zeggen hoe goed ze het zelf wel kunnen dan gelijk ook wegblijven...
De Zon is gratis....
Nederland/Radio 1,2,3 en 4 zijn gratis.
Een en Canvas zijn gratis.
Verder zijn er zoveel dingen gratis, alsook Bokt.....ook al gratis![]()
Ooit van belastingen gehoord? Daarmee betaal je Een en CanvasEn radio.
Niks op internet is gratis aangzien je aan een paar basisivoorwaarden moet voldoen: pc, internet, ...
Dus we houden nog de zon over. En meeste belgen en nederlanders betalen nog een aardig bedrag per jaar om de zon op te zoeken
Als je ook eens met een echt argument wilt afkomen, ga je gang![]()
En ook deed Bart de oproep niet, enkel gaf hij te kennen dat een server €3500 kost.
Er stond: donaties welkom op... voor zover ik me herinner. Is oproep. Impulsief maar wel oproep.
Vervolgens begon er een actie.
Of die nieuwe server het oplost is voor mij de vraag, maar als de actie er een geeft en het lost het op dan ben ik ook tevree.
Maar wat als het niet zo is?
Dan vergaat de wereld Bas, het is niet anders
Bas232 schreef:liannes schreef:ik draag gewoon lekker bij, en heb er veel plezie aan (BOKT DUS)
Dus maak geld over aan Bart, hoe meer hoe beter....
Hoeveel heb je overgemaakt?
Ik vind mensen die 1 euro overmaken wel erg slap, doe dan 5 of liever 10 euro!
runningkawa schreef:Maar canvas niet.
dat kunnen wij dadelijk niet meer aan, dan moeten we extra betalen.
Will je 1,2 en 3 ontvangen moeten je ook decorder hebben/kopen, dus betalen
Bas232 schreef:had je een Analoog/Digitaal TV gekocht dan moest je niets kopen