Karl66 schreef:Gaat bokt gebukt onder het imago van een slecht modteam
Volgens mij voornamelijk bij 1 bepaald forum...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Gaat bokt gebukt onder het imago van een slecht modteam
Tyrza schreef:Karl66 schreef:Gaat bokt gebukt onder het imago van een slecht modteam
Tyrza schreef:Karl66 schreef:Gaat bokt gebukt onder het imago van een slecht modteam
MSQuincyTE schreef:Bas232 goed gezegd is mijn mening
ThePast03 schreef:Op een forum zul je het nooit voor elkaar krijgen om het iedereen naar de zin te maken.
Altijd wel zal er een groep zijn die het met bepaalde regels of het beleid niet eens is, daar kan je moeilijk het beleid voor veranderen.
Gezien het feit dat het nog zo druk is lijkt het me dat de meerderheid hier behoorlijk tevreden is.
Anders waren ze wel overgegaan naar de andere forums.
hetzusjevan schreef:Ik snap jullie probleem eigenlijk niet zo.
Niemand verplicht je om aan Bokt-discussies me doen.
Als je moeite hebt met de moderators of de regels of wat dan ook dan dan moet je gewoon niet meedoen.
En ik heb echt nog geen problemen gehad met de moderators.
Het valt me wel op dat sommige mensen veel discussie oproepen met hun antwoorden.
Zij proberen anderen uit de tent te lokken wat dan ook wel eens gebeurd.
Ik vind het terecht dat deze bokkers een OW krijgen of een ban.
daantjuhhh schreef:hahaha.. steigeren?? hoe orgineel
daantjuhhh schreef:hahaha.. steigeren?? hoe orgineel
Tyrza schreef:Op fokt gebeurt er anders ook wel eea. Zoals een zoekfunctie op een bepaald woord die (bewust?) is uitgeschakeld...?
Shadow0 schreef:
(En dit komt voor een deel omdat ook de mensen die graag ongezouten hun mening geven, het lang niet altijd zo fijn vinden om ook ongezouten een mening te krijgen. Het over en weer ongezouten je mening geven wil nog wel eens uit de hand lopen en dus vind ik het logisch dat men daar een zekerheidsmarge inbouwt.)
Desiree schreef:Nee, dat is niet nodig. Je moet pas ingrijpen als mensen elkaar gaan beledigen of schamperen. Je mag niet ingrijpen op een moment dat er eigenlijk nog niets aan de hand is. Een zekerheismarge inbouwen, houdt in dat er ingegrepen met worden VOORDAT er iets mis gaat met de vraag OF er wel iets mis gaat. En dat gaat te ver.
Shadow0 schreef:Ten eerste: hoe weet je dat mensen er een sport van hebben gemaakt? Is dat jouw mening, een door jou getrokken conclusie? Of is het ergens anders op gebaseerd?
Ten tweede: vind je dat de mensen die meer openheid van het modteam willen dus ongelijk hebben?
Desiree schreef:
Met jouw sturende opmerking kan ik best uit de voeten, maar ik vrees dat jij hierin een uitzondering vormt in het moderator team Sjoert.