Levy schreef:En..............hoe voelt Sjoert zich nu???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Levy schreef:En..............hoe voelt Sjoert zich nu???
Pipo schreef:Bart tilt zijn buro op met zijn plassertje op het moment, dat kan niet missen...............
Faas schreef:Uhm boos ben ik niet hoor. Dat zou teveel eer zijn.
Sowieso ben ik niet snel boos. Maar dit vind ik de moeite van het boos worden niet eens waard. Ik moet er eigenlijk wel om lachen, maar dan vooral omdat het zo zielig is.
Jurga schreef:Jeetje, elke pagina die ik bijlees, komt er achteraan weer bij!
*BTW, wat doet die Farbenfroh banner nou weer bovenaan?*
Wat een vreemde gang van zaken! Ik Bok al sinds het begin en heb hier vele mensen irl ontmoet, waaronder Bart. Ik heb altijd zeer veel bewondering gehad voor wat hij allemaal deed voor Bokt. Goede en slechte dingen, er kwam altijd one way or another wel een oplossing.
Erg fijn dat Bart ook even zijn zegje doet in deze kwestie. Ik denk dat iedereen wel snapt dat Bart ook persoonlijke redenen heeft om te stoppen met Bokt, maar het had niet zo gehoeven imo. Meer dan 15 miljoen mensen in Nederland, er hadden heus wel wat andere mensen gevonden kunnen worden met alle verstand van de programma's en servers om met behulp van een sponsor naast Bart de tent te runnen om Bart wat ademruimte te geven.
Ik moet ook zeggen dat ik enkele moddies persoonlijk ken en het jammer vind dat zij nu eigenlijk niet spreken. Ik vermoed dus enige onenigheid in het mod-team. Van het oorspronkelijke mod-team dat er altijd stond hebben enkele mensen om persoonlijke redenen afscheid genomen. Begrijpelijk. Maar zoals Bart terecht opmerkt, zijn er nu enkele mods opgestaan die 'meer' willen. Jammer, want het mod-team moet het met zijn allen doen en ik ben bang dat de eenheid uit elkaar gaat vallen.
Tot zover even, ik ga verder lezen.
Bart, alvast bedankt!
Sundancer schreef:
Geil!
runningkawa schreef:Ik heb het idee, dat er maar erg weinig bokker lachen...
Mietje schreef:Faas schreef:Uhm boos ben ik niet hoor. Dat zou teveel eer zijn.
Sowieso ben ik niet snel boos. Maar dit vind ik de moeite van het boos worden niet eens waard. Ik moet er eigenlijk wel om lachen, maar dan vooral omdat het zo zielig is.
A-men!
Dat heb je goed gezegd!
Pipo schreef:Sundancer schreef:
Geil!
Zo dat werd een keer tijd zeg.............
Farouche schreef:Ik snap er geen hond meer van hoor....
Waar snaop ik niks van :ie inbraak waar hierboven ergens over staat geschreven.
at Bart weg is
*En dat er een forum steigert is, beetje genept van bokt...
Mietje schreef:Faas schreef:Uhm boos ben ik niet hoor. Dat zou teveel eer zijn.
A-men!
Dat heb je goed gezegd!
Mietje schreef:Citaat:Waarom kom jij eigenlijk nog op bokt en waarom ga je niet lekker bij fokt ouwehoeren
arie53 schreef:Mietje schreef:[
[/quote]
Gaat jouw dat ook maar een sikkepit aan waar ik wel of niet net prutsmuts? Ik prutsmuts ook niet over jouw prutsmuts.
[/quote]
Gaat jouw dat ook maar een sikkepit aan waar ik wel of niet net prutsmuts? Ik prutsmuts ook niet over jouw prutsmuts.
Tessebes schreef:Ik heb al teveel forumellende mee gemaakt om dit als grappig te omschrijven.
[/quote]
Cloverdale schreef:heeft dit topic nu het record van snelst groeiende topic?
MargaV schreef:Ik kan er ook niet helemaal om lachen. Het maken van een dergelijke grap maakt in ieder geval ook een hoop kapot, moet je zien wat voor dingen mensen over elkaar gaan zeggen.
Maar goed, ik zal wel achterlijk zijn, maar ik geloof ergens nog niet helemaal dat dit nou een grap was.