Joman schreef:Joman schreef:Je kunt ook geen oude koeien uit de sloot halen, want het mag juridisch niet.
Ik blijf het toch een beetje een kleuterschool vinden. Naar je juffrouw lopen als je een vervelende pb hebt gehad. Een doodsbedreiging die stelselmatig voorkomt, is een ander verhaal, maar ik blijf het allemaal een beetje kleinzerig vinden allemaal. Niet omdat ik iets te verbergen heb hoor, maar ik vind het allemaal wel een erg kinderachtig karakter krijgen. En dat vind ik van heel bokt en de manier waarop er gemodereerd wordt. Blijkbaar is nog meer bemoeienis gewenst. Voor mij een mooie reden om af te zwaaien (tot vreugde van sommigen waarschijnlijk).
Ik word me daar steeds meer van bewust en er zijn inderdaad genoeg fora waarbij ik me meer thuis zou voelen, door een minder kleuterachtige benaderingIk zwaai ook af hoor, dat was geen loze kreet
Oprechte vraag, kun je je gewoon niet voorstellen of geloven dat er mensen zijn die er wat zwakker voorstaan die wel heel veel aanstoot nemen aan een heftige PB of vind je dat dat soort mensen überhaupt niet op bokt (of elk willekeurig forum misschien zelfs) zouden moeten zitten?
Imo heb je gewoon diverse fora op internet nodig, van kleuterklasje tot wildwest taferelen. Iedereen past wel ergens bij en als iets niet in je straatje past of een andere richting opgaat dan is er nog een hele wereld aan fora waar iemand wel z’n ei kwijt kan.