karlli schreef:Ja, klopt daarvoor is het topic gemaakt, en er is wat gedaan met de feedback. Ik vind het alleen een beetje tegenstrijdig juist omdat ze aan de hand van het topic de regels/voorwaarden nog een keer bekeken hebben. En het is dan meer (uit eigen nieuwsgierigheid) de vraag waarom ze deze regels/voorwaarden dan (nu al) aanpassen/aan hun laars lappen. Het logo opzicht valt niet zo op nee, ook niet op grotere foto's, maar waarom wordt er dan alsnog voor gekozen om deze te laten staan?
Tevens is er ook aangehaald dat er alsnog foto's bewerkt zullen blijven worden waarbij maar een (klein) deel van de foto na de uitsnede te zien is.
Waar is dat aangehaald? Er is juist besloten niets te bewerken, behalve de uitsnede.
De reden dat er nu een foto op staat met in de hoek een klein stukje logo, is omdat dit amper te zien is, niet storend is, we dit niet wegwerken, het topic wel uitgelicht waard is.
Als dat ook al een probleem is....
Volgens mij kunnen we gewoon beter stoppen met uitgelicht, want hoe we het ook doen, het is nooit goed in de ogen van een handjevol mensen. Omdat veel mensen in eerste instantie nog meedachten naar een oplossing motiveerde het enorm om dingen te verbeteren en te zoeken naar een oplossing. Nu er nog maar een handjevol mensen het nodig vinden om alleen maar dingen aan te dragen om uitgelicht neer te sabelen, motiveert het mij in ieder geval niet meer om constructief over dingen na te denken. Het is alleen zo jammer als we het helemaal zouden verwijderen, ipv naar een manier te zoeken die wél werkt, zowel juridisch als werkbaar voor mij als vrijwilliger.
Een handjevol mensen heeft hun zin, de duizenden mensen die uitgelicht wel een leuk onderdeel van bokt vinden worden wel benadeeld en zullen ongetwijfeld teleurgesteld zijn omdat zij uitgelicht wel kunnen waarderen.
Dit plaats ik overigens op
persoonlijke titel, niet uit naam van het boktteam. Als persoon die uitgelicht een super leuk initiatief vond, het altijd met veel plezier heeft verzorgd en die het plezier momenteel behoorlijk kwijt is door de toonzetting van de berichten hier. Hoeveel ik ook heb meegedacht naar oplissingen en verbeteringen, neersabelen schijnt nog steeds nodig te zijn. Zo voelt het in ieder geval wel. Laks, lui, neergezet worden als 1 of andere crimineel.
Ik doe dit vrijwillig, om gebruikers een plezier te doen, met de beste wil van de wereld. Naast een fulltime baan, een paard, een hobby waar ik ook 20u per week mee bezig ben. Omdat ik dat leuk vind. Of nou ja, vond.
En ja, ik kan echt wel kritiek incasseren. Kritiek waar ik iets mee kan. opbouwend. Op weg naar verbetering. NIemand is perfect.