Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Zo ik heb net stuk of 20 berichten geTEMd, even een begin gemaakt.
Nog een vraagje:
Ik vond toevallig toen ik door mijn berichten liep een bericht van Steef waarin hij zijn e-mail adres noemde. (daar herkende ik hem dus aan). Zijn accountnaam is veranderd in *** ofzo. Maar als ik op zijn profiel klik, krijg ik te zien: De opgevraagde gebruiker bestaat niet.
Wat is er dan met het account gebeurd? Dit is dus ook top en goed. Niemand kan zo meer door je berichten bladeren. Enigste jammere is dat het genoemde e-mail adres in dat topic nog refereert aan Steef maar verder is het dus een niet bestaande gebruiker geworden.
Is dat ook een optie Bart?
Lia_ schreef:Ook ik heb me uitgebreid laten informeren omdat mijn verzoeken gewoon weg genegeerd werden en je gegevens/berichten/account moeten gewoon op verzoek verwijderd worden.
Hier kun je rechtstreeks een klacht indienen bij de CBP: https://www.cbpweb.nl/signaal/signaal_nieuw.htm
Bovenaan invullen dat het om Bokt.nl gaat, kiezen voor telecom/internet, bij organisatie invullen websitehouder, daarna kiezen voor andere onderwerpen, vervolgens klik je op "niet of niet naar tevredenheid reageert op mijn verzoek om mijn persoonsgegevens in te zien en/of te verbeteren/verwijderen", daarna nog een korte toelichting en je eigen gegevens en klaar ben je.
Lia_ schreef:Dus klachten bij de CBP zijn niet meer nodig en de mods gaan daadwerkelijk antwoord geven op PB's en TEM's???![]()
![]()
Ben benieuwd...
Lovely schreef:Ik ben nog steeds wel een beetje benieuwd welke 1 of 2 posts van mij zo belangrijk zijn voor het voortbestaan van bokt.
imd schreef:Lovely schreef:Ik ben nog steeds wel een beetje benieuwd welke 1 of 2 posts van mij zo belangrijk zijn voor het voortbestaan van bokt.
Misschien dat jij allemaal onzin praat, maar er zijn mensen die wel degelijk constructieve dingen posten. Maar je kunt het toch om laten zetten in een gast-account, of heb ik iets gemist?
(onzin=grapje natuurlijk he)