Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ThePast03 schreef:De boodschap is duidelijk. Maak alvast een account aan voor man/vriend/huisgenoot en post daar regelmatig op (in een iets andere stijl natuurlijk) en je hebt altijd een mogelijkheid mocht je ooit een permanente ban krijgen.
ThePast03 schreef:De boodschap is duidelijk. Maak alvast een account aan voor man/vriend/huisgenoot en post daar regelmatig op (in een iets andere stijl natuurlijk) en je hebt altijd een mogelijkheid mocht je ooit een permanente ban krijgen.
djuno schreef:Nou...de dag dat mijn man een account op Bokt zou aanmaken..is de dag pasen/pinksteren én kerst op 1 dag vallen. Hij gruwelt werkelijk van Bokt...het gekonkel, het afzeiken en alle betweters.
Dus een extra accountje zit er hier niet in...tenzij mijn dochter er één aanmaakt maar dat denk ik niet. Het zal hier dus blijven bij 1 account aangezien ik werkelijk niet de behoefte heb om een SA aan te maken.
MoonChloe schreef:Sorane absoluut!! Soms kon ik dr wel achter de behang plakken maar de laatste tijd vraag ik me wel vaak af waar ze eigenlijk is.
En nog veel meer van JH 2003/2004/2005.. Ilkkah, Margon, Ynzo, RolfX en nog veel meer, sommigen van hun posten nog wel af en toe hier maar niet veel...
ManonR_ schreef:Dat meisje met die pony (Romeo) die zo ongelofelijk goed kon springen en verkocht is naar Zweden/Noorwegen. Ze maakte ook vaak filmjes van haar pony dat ze gingen springen.
Wranglerbutt schreef:Cody schreef:Colin mis ik ook, m'n boktbroertje al weet ik niet eens of hij hier ook zo heette. Actief in de westernsport destijds en erg veel mee gelachen.
Bedoel je Xono?![]()
Daar kan je nog steeds erg mee lachen
Frank schreef:Ja! Sorane...
Dat was me er eentje zeg!
Grappig, vroeger kende je echt elke bokker! Je kon ELK topic volgen, en bijlezen kon je HEEL bokt!
Nu kan ik net aan een paar topics volgen, en zijn er veel te veel mensen.
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen