Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roadracer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 07:51

Dekloktikt schreef:
Frozenstar schreef:
Ja tuurlijk, maar ik las ook ergens anders dat iemand helemaal geen reactie kreeg, opnieuw posten vind ik ook zo wat, maar je bent toch neem ik aan wel enthousiast over je eigen ontwerp en als er dan helemaal niet op gereageerd wordt voel je je wel sneu :o

was dat toevallig de mijne? Njaa ik heb hem dus alweer van internet gegooid #)

Zou ook de mijne geweest kunnen zijn...ach, ik weet heus wel dat ik geen kanshebber ben, en ik ben ook echt niet handig met tekenprogramma's, maar gewoon één reactie zou leuk geweest zijn :+ Hij staat nog ergens in dit topic, ik ga niet opnieuw posten, lijkt me weinig zin hebben.

JulienSVU

Re: Bokt is op zoek naar een nieuw logo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 09:15

Blingh.. volgens mij was ik de inspiratiebron van je vriendje :D
*met het omtrappen van de T*

Maar ja dat krijg je nu op Bokt..

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:04

Dat wilde ik net zeggen Julien ;)

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:06

het is ook nogal voor de hand liggend als je julius in de 'K' verwerkt en daar nog een 't' achter komt ;). daar heb je echt geen inspiratiebron voor nodig hoor!
Ik denk dat als het insturen niet via een topic was geweest er alsnog heel veel dezelfde ideeen gekomen zullen zijn :)

ik vind dat je een creatief vriendje hebt :j

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:13

Dat denk ik ook ilsje, het is ook niet echt een ruim onderwerp. Dus je kan het paard maar op beperkte plekken zetten.

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:17

het voordeel van dit topic is dat je de ontwerper uitdaagt om ook andere dingen te proberen, verbeterpuntjes, probeerseltjes e.d.
Naar mijn idee wordt door zoveel input het ontwerp alleen maar beter!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:20

Jammer dat mensen al snel denken dat sommigen gaan na-apen. Kijk, het is een bokkende Julius, dan krijg je toch al snel wat dezelfde ontwerpen. En al lijkt 'ie er veel op, de best uitgewerkte wint. Of denk ik dat verkeerd?! :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:20

Ielsje schreef:
het voordeel van dit topic is dat je de ontwerper uitdaagt om ook andere dingen te proberen, verbeterpuntjes, probeerseltjes e.d.
Naar mijn idee wordt door zoveel input het ontwerp alleen maar beter!

Helemaal mee eens! :D

Ielsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:29

Het is misschien een risico dat ontwerpers zich *wellicht terecht* nageaapt voelen en dat begrijp ik ook wel. :j
Maar uiteindelijk leidt dit wel tot het béste ontwerp voor Bokt, en dat is toch prioriteit :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 10:53

Roadracer schreef:
Zou ook de mijne geweest kunnen zijn...ach, ik weet heus wel dat ik geen kanshebber ben, en ik ben ook echt niet handig met tekenprogramma's, maar gewoon één reactie zou leuk geweest zijn :+ Hij staat nog ergens in dit topic, ik ga niet opnieuw posten, lijkt me weinig zin hebben.

Je doet het zelf anders ook, ik heb je ook nog geen reactie's zien geven op andere logo's..? Alleen dat een getekende erg op die van jou leek :+

Mijnne staat ook op de vorige pagina, was 's nachts dus zag dat iemand daarna hier weer gepost had, had ook gehoopt op een reactie of tip ed., maar er kwamen alleen tipsvoor andere mensen :+

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 11:45

Op aanvraag, een paar verschillende lettertypes bij het logo wat ik al eerder had gepost :)
Afbeelding

En dan het ontwerp waar ik al een paar dagen aan bezig ben:
Afbeelding
Afbeelding

vanRijnwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:03

Die van Sjimmy springt er wat mij betreft echt uit.
En dan de versie met de bibs over alle letters heen en de v-tjes omgedraaid: briljant!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:05

MysticTinker: Dan zou ik (als ik naar de laatste 2 kijk) gaan voor de vorm van de 1e, dus een hele wolk, niet door het paard 'afgekapt'.
En de kleur van de 2e (de letters)... Lettertype vind ik beide niet zo. Mag van mij wat strakker, bokt als forum is ook vrij strak qua lettertypes en vormgeving.

(opbouwend bedoeld hoor, vind hem namelijk heel leuk. Mooi zwart paard, met toch enigszins details. Die weg kán vallen, zonder dat het plaatje benadeeld wordt. De spreekwolk die staat voor het veel getyp hier.. Nice :j )

Vind dat er hele leuke ontwerpen voorbij komen :j Ze worden steeds aparter en minder lijkend op het huidige logo, maar toch herkenbaar :D Leuk!

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:10

op mijn logo is ook geen reactie gekomen, helaas

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:13

Ik zal binnenkort ook even kijken naar andere lettertypes in mijn ontwerpen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:23

Mik_ schreef:
MysticTinker: Dan zou ik (als ik naar de laatste 2 kijk) gaan voor de vorm van de 1e, dus een hele wolk, niet door het paard 'afgekapt'.
En de kleur van de 2e (de letters)... Lettertype vind ik beide niet zo. Mag van mij wat strakker, bokt als forum is ook vrij strak qua lettertypes en vormgeving.

(opbouwend bedoeld hoor, vind hem namelijk heel leuk. Mooi zwart paard, met toch enigszins details. Die weg kán vallen, zonder dat het plaatje benadeeld wordt. De spreekwolk die staat voor het veel getyp hier.. Nice :j )

Bedankt :D
Ik plaats de logo's ook hier voor het commentaar natuurlijk :D Ik hoor het altijd graag als iemand een beter idee heeft :j

Ik denk dat deze al wat beter is he:
Afbeelding
Afbeelding

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:24

Naäperij is niet erg, mits er verbeteringen zijn. Ook mensen die geen reactie krijgen kunnen wel heel inspirerend werken op de fantasie van anderen......

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:27

Afbeelding

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:32

PussInBoots schreef:
Naäperij is niet erg, mits er verbeteringen zijn. Ook mensen die geen reactie krijgen kunnen wel heel inspirerend werken op de fantasie van anderen......

Maar het is niet de bedoeling dat je plaatjes van anderen gaat kopieren en daar wat aan gaat knutselen en dan als jouw ontwerp plaatst, dat zie ik sommige toch doen.. :\

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:44

Ik ook, daarom ben ik ook voorzichtig met het plaatsen want ben toch wel benieuwd hoe dat nou uiteindelijk beoordeeld gaat worden. Het is toch moeilijk, bedenkt iemand iets origineels.. de ander gaat op dat idee door en krijgt een prijs.. beetje dubbel opzich.. maja. tis nie anders hea!

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:47

Ja dat de één iets orgineels bedenkt en er een ander met de variant er vandoor zou gaan..
dat zou mij echt tegen staan... en daarnaast is dat plagiaat.

Dan is het dag dag prijs.. want de eer en de prijs zou ik graag ontvangen ;) En daar gaat iedereen hier toch voor!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 12:53

Inderdaad, dat had ik een aantal pagina's terug ook al aangekaart.
En dan is het nog maar de vraag wie er eerst met het idee was.. Ik heb ook een paar leuke ontwerpen die ik aan niemand wilde zien om kopieën de voorkomen, een daar van was ook met de vallende letters.. Probeer iedereen dan maar eens te overtuigen dat het idee van jezelf komt..
Daarom heb ik deze met de wolk toch maar eerder in het topic gezet.. dan weet iedereen tenminste dat het idee van mij komt..
Ik vind het ook een beetje ingewikkeld worden.

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:01

Ja precies, ik heb mijn copyright er ook door heen gezet, zodat het in iedergeval niet zomaar getraced kan worden..
hopelijk kan Bart of wie het ook maar uiteindelijk beslist er rekening mee houden, en eventueel de maker van het logo nog om wijzigingen vragen..
En dus niet dat andere mensen die variaties op jou logo gaan maken.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:15

Ben benieuwd wat er nog meer voor ideeën komen... Het is best lang tot April.

jodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 13:20

janique schreef:
Ik ook, daarom ben ik ook voorzichtig met het plaatsen want ben toch wel benieuwd hoe dat nou uiteindelijk beoordeeld gaat worden. Het is toch moeilijk, bedenkt iemand iets origineels.. de ander gaat op dat idee door en krijgt een prijs.. beetje dubbel opzich.. maja. tis nie anders hea!

Dat is nu jammer van zo'n wedstrijd element.Het is juist zo leuk om gezamelijk tot iets goeds te komen.