runningkawa schreef:Ik denk dat een fotografie pagina geen vergelijk is met een paarden pagina.
Leeftijdsverschil zal minder groot zijn.
Verder is paardenvol raar volk..helaas vaak vol afgunst naar een ander die een leuk paard heeft of een leuke plek om te wonen of het lekker doet op wedstrijden of mooie setjes kan kopen of weet ik veel wat
Niet per definitie. Je hebt d'r highschoolmeisjes die wat prutsen met hun compactje en je hebt er bejaarden zitten die eigenlijk veel minder goed zijn dan ze denken, je hebt er profs zitten die er niets van bakken en amateurs die verbazingwekkend goed zijn, ook redelijk breed dus....
Ben het wel met je eens dat het onderwerp "paarden" natuurlijk eea los kan maken, al is het alleen maar dat zielige paard met dat te kleine sjabrakje op HAW.
Maargoed, ik maak dus ook geen vergelijking, maar Amanda zegt:
Citaat:Eerlijk gezegd denk ik dat een openbaar forum zonder moderators niet werkt. En dan heb ik het niet speciaal over bokt, maar over fora in het algemeen.
Moderators zijn nou eenmaal nodig. Om topics te verplaatsen, nieuwe gebruikers op weg te helpen, smaad en laster te voorkomen, enz.
Met een modvrij forum krijg je ontzettend veel problemen. Niet alleen wordt het forum een zootje door het aantal verkeerd geplaatste berichten bijvoorbeeld.
Ik laat dus juist zien dat terwijl de paar mods op POTN (het forum is inderdaad niet gehéél modvrij) die er zijn een zeer beperkte rol hebben, een forum niet direct uit de hand loopt zodra er niet 10 mods zijn om bij ieder wissewasje direct in te grijpen (inderdaad, zoals op Bokt wel gebeurt, met honderden regeltjes, richtlijnen en 80.000 leden om te TEMmen als je je er niet aan houdt).